Ongesteld?!?!? (Ongesteld? Was al bezet...)

Hallotjes,
Ik ben 14 jaar en heb al heel lang 'wit spul' (cervixslijm) in mijn onderbroek. Ik zit al heel lang op dit forum en weet bijna alles van dit onderwerp af. Alleen... ik had eergisteren een klein spoortje bruin bloed tussen het 'witte spul'. Die avond werd het meer en de dag erna was het bloedrood, echt heel erg rood. Het was ook veel, niet zomaar 3 druppels ofzo. Maar goed, de 3e dag; vandaag dus, heb ik helemaal niks...?

Dus mijn vraag is: kan het toch spotting geweest zijn, of was het een maand waarin ik maar 2 dagen ongesteld werd of hoort dit erbij en gaat het morgen weer verder? (Dat zijn eigenlijk 3 vragen, maar ja...)

29 mei 2019, ???


Reacties

plaats reactie
1

Hey, ik denk dat je wel ongesteld bent bij mij ging het zo ik had ook drie dagen bruin spul in mn onderbroek en op de derde dag was het echt bloed ik ben toen wel echt ongesteld geweest niet met heel veel bloed maar wel ongesteld misschien komt t nog vraag maar voor advies

29 mei 2019, 19:05, Guusje
2

Maar kan dat echt, ongesteld zijn voor 2 dagen?
Wanneer kwam het bij jou weer, een maand later gewoon?

29 mei 2019, 21:05, ???
3

Heyy, ik ben een tijdje geleden voor het eerst ongesteld geweest. Dat duurde 3 dagen. Dus ik denk wel qua je uitleg dat je ongesteld bent. Het verschilt ook per persoon hoelang het duurt tot je het weer wordt. Ik heb vriendinnen die het vaak om de twee weken zijn. Maar ik ben het voor het ongeveer 3 maanden geleden voor het laatst geweest. Dus dat verschilt erg. Ik zou zeggen neem een paar maandverbanden voor de zekerheid mee naar school. En dan moet je maar afwachten tot je het waarschijnlijk weer wordt.
Xx

30 mei 2019, 21:05, Daisy
4

Hey hey, maak je geen zorgen. Ik denk dat je ongesteld bent. Als je nog maar net ongesteld bent is het altijd een beetje onregelmatig, en al helemaal bij de eerste keer. Toen ik voor het eerst ongesteld was, was ik maar 2 dagen ongesteld. Nu is het maar afwachten wanneer je weer ongesteld word.
Xx Lisa💛

31 mei 2019, 09:05, Lisa💛
5

Bedankt voor de reacties allemaal, ik zal het advies zeker opvolgen. ❤️

31 mei 2019, 10:05, ???
6

heey ik vaak laat van buikpijn en rug pijn en witte afschijding en ik nog niet ongesteld geworden maar ben wel bang dus heben julie tips voor mij

en ik 11 jaar

18 aug 2019, 19:08, anoniemmmmmmxxxxxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.