Ongesteld of tampon verkeerd?!

Hoi allemaal, vandaag ging ik voor het eerst weer naar school en ik was vorige maand voor het eerst ongesteld geweest. Vamdaag is de 22e dag van mijn "cyclus" dus ik zou ongesteld kunnen worden. Ik was het niet maar voor de zekerheid deed ik een tampon in (ik weet dat dit eigenlijk niet hoort) toen ik hem vanmiddag uitdeed zat er een beetje bloed aan, niet heel veel maar wel zoveel dat het door m'n menstruatie kan komen. Nu is mijn vraag: Komt dit bloed doordat ik ongesteld ben of door de tampon terwijl ik (misschien) nog niet ongesteld ben?

(P.s: ik heb m'n vorige menstruatie al wel gelijk tampkns gebruikt dus het was niet de eerste keer)

6 sep 2017, Anoniem


Reacties

plaats reactie
1

hey ik denk dat het de tampon is

6 sep 2017, 16:09, tamaraaaa
2

Het komt door de ongesteldheid waarschijnlijk, maar doe beter een maandverbandje in je onderbroek volgende keer.

6 sep 2017, 17:09, Appelflap
3

@appelflap, bedankt voor je reactie maar maandverband ging niet want we moesten sporten dus ik had een sportlegging aan...

6 sep 2017, 18:09, Anoniem
4

Als je voor het eerst ongesteld bent geweest een maand geleden dan ben je nog niet regelmatig dus dan heb je nog niet echt een cyclus... dus kun je beter geen tampon in doen want ik denk dat dat ook niet lekker zit als je niet bent..

6 sep 2017, 23:09, Info
5

hoi ik gebruik pas bij de 2 dag tampons, vind het de eerste dag niet fijn om te gebruiken. om dat het dan nog niet zo erg is.

7 sep 2017, 07:09, karin
6

Heyy Anoniem

Dan heb ik een tipje voor je, want er zijn ook maandverbandjes zonder flapjes. Ik gebruik zelf 3 soorten maandverband; die Night van Kruitvat Girls en ook de Day van kruitvat girls en nog een Always soft as cotton zonder flapjes. Die zonder flapjes is superhandig voor gym enz!

8 sep 2017, 21:09, Appelflap
7

hoi appelflap @

je bedoeld maandverband met vleugels. je heb verschillende merken zonder vleugels. meestal staat het er wel op.
ik gebruik met vleugels, anders verschuift het verband. met gym heb ik vaak een tampon in.
net wat je lekker vind.

12 sep 2017, 14:09, *D*
8

hoi *D*
bedankt voor je bericht.

14 sep 2017, 12:09, appelflap
9

Je moet nooit een tampon indien als je niet ongesteld bent!! Dan kan je een tamponziekte krijgen

16 sep 2017, 11:09, Heuy

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.