Ongesteld of niet??? Rood/oranje en bruine afscheiding??!

Hey allemaal. Ik weet niet of ik nou wel ongesteld word/Ben of niet... elke keer als ik naar de wc ga plas ik wel gewoon urine, maar als ik afveeg zit er wel bloed of bruinachtig spul(opgedroogd bloed?) Op het wc papier. Ook heb ik erg veel witte afscheiding en sinds kort ook met bloed. En ook licht rode ( bijna oranje) afscheiding. Maar ik plas geen bloed. Verder heb ik ook last van buikpijn en misselijkheid. Ben/word ik nu Ongesteld?

Ps ben 13

10 jan 2018, Bloodyhell


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Bloodyhell, ik denk van wel. Je bent op gemiddelde leeftijd. 11, 12, 13 is gemiddeld. Dus het kan. Ik had die kenmerken ook.

10 jan 2018, 10:01, Eva🎆
2

Hey, ik denk ook dat je ongesteld bent. De gemiddelde leeftijd is 13 dus zou best kunnen.

10 jan 2018, 13:01, Eva🦄
3

Gewoon bloed in je onderbroek de hele tijd ebn je het heb je het niet dag en nacht dan ben je het niet

10 jan 2018, 15:01, .
4

hoi je bent ongesteld geworden. je heb de leeftijd er voor. je kan er maandverband voor gebruiken. je kan later ook nog tampons gaan gebruiken, net wat je wild.

14 jan 2018, 05:01, #k#

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.