Ongesteld nie normaal :p

Ik ben echt niet normaal ongesteld ik moet om de 5 minuten wisselen😵😵 en heb die verschrikkelijke buikkramp heeft iemand daarvoor tips? Liefs, mij

5 feb 2021, S


Reacties

plaats reactie
1

Heeeee,

Ik zou als k jou was ziek veel water drinken, en oefeningen doen dat zorgt dr voor dat je ongesteldheid iets korter duurt. Verder idk, n kruik tegen de buikkrampen.

7 feb 2021, 17:02, Esmee
2

Hooi,
woww, dat klinkt wel heel extreem. als je maandverband gebruikt, kan je ze kopen die meer vocht opvangen. als je tampons gebruikt, kun je dikkere kopen. vind je het ongemakkelijk om dit zelf te kopen? vraag dan aan je moeder of iemand anders.
een warme kruik helpt vaak tegen de buikpijn.

veel sterkte,
groetjess!

9 feb 2021, 10:02, guppie de gup
3

hoi S
ik weet niet hou oud je bent. en of dit de eerste keer is, dat je ongesteld bent. als je meerdere keren ongesteld bent geweest, en je gebuikt ook al tampons. dan kan je die oranje, of groene tampons gebruiken. oranje is super. en groen is super + tampons. met maandverband er bij. tegen het doorlekken.

strekte

10 feb 2021, 06:02, E
4

ik gebruik van die normale tampons. soms ook wel eens die oranje..

14 feb 2021, 20:02, kim
5

Gebruik dikker maand verband of grotere tampons. Als je in een futus houding licht( opgekruld) zouden je krampen het mist pijn moeten doen. Voor de rest kan je mediteren om de even niet aan de pijn te denken en ja dat
Liefd en suc6

14 feb 2021, 23:02, D❤️
6

dankjewel allemaal voor de goede tips! de volgende keer dat ik ongesteld ben ga ik het uitproberen :)

15 feb 2021, 14:02, S

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.