Ongesteld maar weet het niet zeker

Heyy, ik denk dat ik ongesteld ben geworden maar ik weet het niet zeker. Ik heb de hele dag maandverband omgehad (of hoe je dat dan ook zegt) maar er zit maar een heel klein beetje heel ligt sport van bruin heel spul in. Is dit ongesteldheid of niet

6 jul 2016, Unknown


Reacties

plaats reactie
1

Het kan het begin zijn van je menstruatie, dat je de volgende dag ongesteld bent dsn wordt het meer rood achtig.
Maar het kan ook een tegen zijn dat je het binnekort krijgt maar wel over een tijdje pas.
Afwachten maar dus meer kan je niet doen :p
Xx

7 jul 2016, 13:07, Xx
2

Ik ben vandaag ook voor de eerste keer ongesteld geworden maar ik heb totaal niets van pijn gevoeld, is dat raar ?

Het bloed is een beetje bruinig

24 mrt 2017, 22:03, Hannanas
3

ja dat had ik ook! idk of ik het nu ben of niet, heb er eerlijk gezegd niet veel zin in haha

4 feb 2019, 17:02, asfjk;l
4

ik weet ook niet wat ik moet doen?????

30 dec 2020, 12:12, 💓
5

Dus ik heb mn maandstonden eigenlijk nu al een tijdje en in het begin is het altijd bruin mijn moeder zegt dat dat nog oud bloed is en dat dat heel normaal is. in het begin had ik ook geen last van buikpijn maar laatste keer was het echt erg ik kon niet eens rechtstaan door de pijn... Ik denk dat elk lichaam anders op de menstruatie reageert. Xxx van mij

1 jan 2021, 18:01, Hiiii
6

Nog eens over het bruin bloed het is vooral oud bloed met overgebleven restjes baarmoederslijm en het kan in het begin en op het einde van een menstruatie gebeuren en is dus helemaal niet raar

1 jan 2021, 18:01, Hiiii

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.