ongesteld, hoe ging het bij jullie?

Heeee meiden!

Ik ben dus net voor het eerst ongesteld geworden en nou leek het me dus leuk om een forum te starten waarop iedereen zijn verhaal over de eerste keer kwijt kan.
Ik wil namelijk ook graag wat tips en ik vraag me dus af hoe jullie het gedaan hebben.

XXX

Noor

16 jan 2014, Noor


Reacties

plaats reactie
1

Hey,
De eerste keer weet ik nog heel goed, het was in augustus 2011 op een maandag (ik was toen 12), ik moest nodig naar de wc en toen ging ik plassen en toen zag ik bloed, ik deed de wc deur open en riep keihard naar m'n moeder: MAM HET IS ZOVER IK BEN HET! Nu ik er zo op terug kijk lach ik me echt kapot, ik was toen echt blij dat ik het was (ook omdat ik toen een ketting kreeg omdat ik ongesteld was geworden, dat had m'n zus ook gekregen, beetje familie traditie haha), maar nu ben ik er niet zo blij meer mee, ik ben nu 15 en heb soms hele erge buikkrampen, 1 keer zo erg dat ik naar het ziekenhuis moest, dat was niet echt leuk, maar de pijn verschild bij iedereen, dus maak je maar geen zorgen :))

Xxx

30 mrt 2014, 00:03, xxxxxOnzekermeisje
2

Ik ben een paar weken geleden ongesteld geworden
Mijn moeder was toen op haar werk en het ging egelijk gewoon heel normaal ik zei het tegen me moeder via sms en toen ben ik thuis gebleven enso want ik had die dag sportdag :( (dus ik was ook wel een beetje blij want ik haat sportdag) maar ik schrok e eigelijk niet zo van want die avond daar voor had ik een beetje bruinig spil in me onderbroek zitten dus het viel wel mee x

Xx Meisje van 13

16 apr 2014, 21:04, meisje van 13
3

DE EERSTE X .
ik was pas 10 !! . al bijna 2 jaar geleden dus ..
Ik ging tussen de middag naar de wc , er was een vriendin bij me eten . En ja toen zag k t .
Het ergste was nog wel dat ik die middag gym had op school !! . Ik schrok best omdat ik zo jong was . Ik moest ook huilen ..
Nu maakt het me niet zo veel meer uit . Het is wel irritant maar ja , je voelt je ook wel extra vrouwelijk hahaha ;3 . Ik mocht wel een ketting uitzoeken van m'n ouders :) .
good luck xx

23 apr 2014, 17:04, Unloved
4

Hallo

ik ben 11 maar nog niet ongesteld. heb de laatste tijd wel vaak buikpijn dat is echt vet iritant. soms denk ik ik word het morgen echt maar dat is dan niet zo. heb ook vaak pijn in mijn buik en borsten begint het daar alemaal mee?

xxx anoniem

23 apr 2014, 17:04, roomijsje
5

@roomijsje precies echt precies hetzelfde zelfs de leeftijd

24 sep 2014, 14:09, meisje die hetzelfde soms voeldt
6

Haaay ik werd t op mn 11e (ben nu 12) dus ook best wel jong!

30 sep 2014, 18:09, Elvirax
7

Lol ik ben het vandaag geworden en ik heb het tegen niemand verteld..

20 okt 2014, 17:10, Lol
8

Ik ben nog niet ongesteld mar wil het wel want ik ben al 12

4 nov 2014, 00:11, hey♡
9

Het klinkt misschien best raar maar ik vind het eigenlijk ook wel tijd.. Ik ben 13!

9 nov 2014, 20:11, Loveriverdale
10

Ik was 14 toen ik ongesteld werd en ik was er heel blij mee. Mijn vriendinnen waren het allemaal al. Ik heb gelukkig niet echt buikkrampen als ik het ben

9 nov 2014, 20:11, Meisjee
11

haha ik was 13 en toen had ik net gefietst van school en ik voelde me de hele week al niet lekker en toen op maandag 25 augustus werd ik ongesteld op de fiets (dat was echt heel gek)
en toen was het heel warm dus ik dacht laat ik gaan duchen maar toen ik mijn onderbroek uit deed zag ik een klein bruin vlekje en toen zei ik heel hard KUT =) en ik was alleen thuis en later die avond vertelde ik het aan mijn moe dat is mijn verhaal oja ik ben net 14

10 nov 2014, 16:11, meisje met grappig verhaal
12

niet echt heel iets spannende ofso had de dag er voor meer bruine afscheiding dan normaal en ja ik ben het vandaag dus geworden ik ging snek naar boven en riep ik hen ongesteld kijk mijn onderbroek en m'n moeder heel blij omdat ik eindelijk lichamelijk een jonge vrouw ben ben het best wel vroeg want ben 11 maar ben wel blij dat ik het ben beter dan dat je doorlekt op de middelbare school xdd😂😂

8 jan 2015, 20:01, xbdbx_
13

heeey ik wil iets zeggen tegen de mensen die heel graag ongesteld willen worden (ik was 9 kapot vroeg ik weet niet wrm zo vroeg maar de dokter zei dat het gwn kon) ongesteld zijn is NIET LEUK!!!! dus verheug je er niet op! ik ben nu 13 en t gaat gwn zoals normaal.

8 jan 2015, 20:01, $@nn€
14

Haii ik ben 10 en ben het nu voor de 3e x :/ best vroeg ja .... Ik weet de eerste x nog goed... Op school op de dag van mijn presentatie ... Ik voelde iets lopen daar beneden en ging naar de wc en toen zat er een rode vlek in mijn onderboek.Ik wist wel wat het allemaal was. Ik zei tegen mijn juf "ik voel me echt niet lekker" ik mocht naar huis :)
Ik was eerst bang om het tegen m'n moeder te zeggen maar weetje Je moeder is een vrouw en heeft het ook allemaal meegemaakt en zal je nooit uitlachen !! Ik ben het vandaag op school geworden net als de 1e x mijn moeder had het met een oudergesprek aan mijn juf uitgelegd en ik zei vandaag "juf ik heb buikpijn" ze nam me mee naar de gang en gaf me een kinder-maandverband die heeft ze voor mij op school €: ze begreep me meteen :) we hadden vandaag sportdag op school en ik wou niet mee doen :/ van de juf mocht ik naar huis en lekker thuis blijven :) vertel het aan je juf zij weet ook hoe je je voelt maar aan een meester durf ik het ook niet te vertellen hoor :/ de eerste x voel je je best cool want je bent een echte jonge dame geworden :)

24 apr 2015, 10:04, Meisje van 10xxx
15

Ik ben al ongesteld al een paar keer maar nu ben ik al bijna 2 en halve maand niet ongesteld geworden en bent het nu nog steeds niet wat moet ik doen

19 jan 2016, 19:01, Onzeker meisje
16

ik was het de eerste keer op school geworden. we waren net klaar met de gym. toen ik naar de wc ging zag ik dat ik. ongesteld, was geworden. ik ben naar me vriendin gegaan, en die had tampons en maandverband bij haar. ik heb toe maar een maandverband van haar geleend. ik had al wat last van buikpijn, en me onderrug deed ook al wat pijn. thuis heb ik het tegen me moeder gezegd, dat ik ongesteld was geworden.

20 jan 2016, 07:01, meisje
17

Ik ben nog niet ongesteld geworden. Ben ook nog maar 11 dus datvia denk ik wel normaal. Ik lees dit omdat als ik het word dat ik dan weet hoe het een beetje is!🙄🙄

16 feb 2017, 22:02, xXMEXx
18

Ik was net een maand 13 toen ik t werd. Het was gelukkig vakantie, maar ik had een feestje de avond ervoor. Ik zag al wat bruins in mn onderbroek, maar dat leek opgedroogd dus dacht dat het van eerder die dag was. De volgende ochtend zat ik op de wc en zag het... ik moest echt keihard janken (hehe oops) en ging naar mn moeder toe. Die ging spul ophalen en ik kreeg chocola.. ik vond het echt heel kut, omdat veel van mn vriendinnen vaak heel erg last van krampen hebben enzow.

Eerst was het best heftig, maar nu begint het gewoon niks voor te stellen eigenlijk.. ik heb geen krampen en ik heb het ook maar voor 4 tot 5 dagen en dan zijn de eerste en laatste 2 dagen eigenlijk amper ongesteld te noemen..

Het kan dus meevallen😉

18 feb 2017, 19:02, Xoxo
19

hallo,
ik vraag me af of ik ongesteld ben geworden. ik heb al afscheiding en een paar weken geleden was het lichtbruin. maar dat is maar 1 keer gebeurd en helemaal niet erg. ook had ik een keer dat ik 1 mini stipje rood zag, maar dat kon ik er zo afvegen. ben ik ongesteld geworden?
xxx

12 mrt 2017, 19:03, xesmee
20

Mijn eerste keer zat er echt aan te komen. Had twee weken vantevorwn super veel buikpijn zo erg soms dat ik thuis bleef. Toen was ik eenmaal ongesteld geworden op school🙈zit in de tweede dus is best normaal gelukkig is get in het begin niet erg en toen was ij dus ook niet doorgelekt. Ben het nu al 7 weken niet meer dus ik ben best wel opgelucht dat het even is gestopt... Heb wel laatst m'n ovulatie weer gehad dus begint binnenkort weer😵

2 apr 2017, 13:04, M.c

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.