Ongesteld (help) aghjbebsha

Hooii, ik ben een meisje van 13 (bijna14)en ik ben al sinds september elke maand ongesteld. Alleen in de maand febuari (vorige maand) ben ik helemaal niet ongesteld geworden ik snap dat als je pas net ongesteld bent dat je dan nog niet regelmatig ongesteld bent maar helemaal niet in de maand? Daar twijfel ik over. Maar goed nu een nieuwe maand en ja hoor gister ging ik plassen en zag ik een bruin druppeltje (bah klinkt wel heel vies) maar wist niet zeker of ik echt ongesteld was maar gad toch maar een maandverband ingedaan, maar als ik plas is de plas zo goed als helder en helemaal geen kenmerken die ik normaal wel heb als ik ongesteld ben ,kan iemand bij advies geven?
Cx

7 mrt 2017, Anoniem_|_


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Cx of Anoniem_|_ ik noem je even Cx want dat is wat beter vind ik maar ik denk dat je niet zoveel moet piekeren. want het is best fijn om dan weer niet ongesteld te zijn omdat je dan geen buikpijn krijgt. misschien heb jij die dag iets gedaan waardoor het niet doorging. Liefs Eva

7 mrt 2017, 19:03, Eva
2

Dit is normaal. Ik ben het 1 keer geweest en toen 7 weken niet meer. Daarna weer wel het is dus niet erg als je 2/3 maanden overslaat wees juist blij😜

2 apr 2017, 13:04, M.c

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.