Ongemakkelijke thuissituatie

Hoi , ik ben 12 jaar. Laatst was mijn moeder boos op en heeft me toen aan mijn hard getrokken en geslagen met het resultaat gekneusde vingers, duim & wijsvinger en 2 flinke krassen op me gezicht. Ik heb weinig vrienden en mijn vader schreeuwt alleenmaar tegen me iemand tips? Is dit normaal ?

7 jan 2017, Demi


Reacties

plaats reactie
1

Dit is niet normaal nee. Je moet het er met je mentor of iemand die je vertrouwd het erover hebben want ik denk dat je ouders daar nu niet op aanspreekbaar willen zijn nu dus ga naar je mentor, oma, oom wie dan ook en vertel het ze en dat je er moeite mee hebt. Bel ook de kindertelefoon die zijn hiervoor die kunnen je helpen en als het uit de hand loopt doen ze er wat aan. Praat er met iemand over dat is het allerbelangrijkste!
xxx

8 jan 2017, 19:01, happy girl x
2

Nee dit is zeker niet normaal! Je zou naar je mentor kunnen gaan maar ik weet niet of het handig is om school erbij te betrekken. Je zou bijvoorbeeld wel naar een vertrouwenspersoon kunnen gaan, die heeft elke school wel! Zei mogen niet alles meteen door geven aan je mentor of ouders zonder jou toestemming. Dit is tenminste bij mij zo. Meestal kijk je dan samen naar de oplossing! Goodluck x

8 jan 2017, 23:01, Xx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.