One night stand (toompje gescheurd)

Heyy

Afgelopen nacht heb ik seks gehad met een jongen.
Toen we kort bezig waren zei hij jeetje wat ben je strak, dus ik dacht van huh is dat zo gek dan?!
Een paar minuten daarna zei hij ineens omg shit wat is dit.
Bleek zijn toompje gescheurd te zijn. Nou schamender dan dat kon het niet, vreselijk.
Alles zat onder het bloed of voornamelijk hij.. in eerste instantie dacht ik dat ik ongesteld was geworden maar dat was niet zo.
Maar nu zit ik echt na te denken moet ik mij nou ook rot schamen of alleen hij?
Op internet lees je dat het kan komen als je te droge seks hebt, maar dat zijn geen dingen waar ik ooit last van heb.
Ik ben benieuwd of jullie ooit zoiets hebben meegemaakt.

21 nov 2021, Wieke


Reacties

plaats reactie
1

@Wieke
Laat ik beginnen te zeggen dat je je hier absoluut niet voor hoeft te schamen! Als er genoeg (natuurlijk) glijmiddel is zal zijn toompje niet scheuren. Ik vraag mij ook erg af of het niet iets anders was en/of zijn toompje misschien onnatuurlijk gevormd is.
Het toompje is namelijk het gevoeligste plekje aan zijn pik.
Dus als die zogenaamd (door jou toedoen) zou scheuren, dan zegt hij niet heel rustig "omg shit, wat is dit".
Waarschijnlijk was er misschien een beetje voorhuid van 'm kapot (ga ervanuit dat hij niet besneden was), maar niet zijn toompje. Dan had hij wel heftiger gereageerd!

Als ik jou was zou ik mij dus vooral niet schamen hiervoor!

24 nov 2021, 20:11, Daphne

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.