Onderzoek armoede, jullie nodig

Hallo, voor een onderzoek op mijn universiteit wil ik jullie graag de vragen laten beantwoorden. :)

- Missen jullie vaak schooluitjes?
- Zitten jullie op een sport?
- Hebben jullie veel huisdieren?
- Hebben jullie veel huisgenoten?
- Welke dingen missen jullie?
- Welke zouden jullie regelmatig willen doen en kopen als jullie het geld er voor hadden? Noem het liefst minstens 10 dingen op.

Groetjes,

4 jun 2021, X


Reacties

plaats reactie
1

-Dat niet, er is vaak vergoeding ig
-nee, ik zat wel op een sport toen ik wat jonger was, maar nu doe ik het niet meer, omdat:
1.ik het niet meer zoek
2. kan best prijzig zijn
We hadden een paar katten alleen die pisten vaak, ik had een hamster, alleen ze is een paar maanden geleden gestorven. We zijn misschien van plan om in de zomervakantie ratjes aan te schaffen

Nee, 2 mensen(mijn moeder en ik)

Ik zit op gymnasium en op een school waarop zogenaamde ''bekakte'' kinderen op zitten. Ze reizen vaak naar exotische landen in Azië of ze gaan naar amerika toe. Ik blijf met mijn moeder vaak hier in nederland.

1. een huis(we leven in een appartement)
2. een auto, mijn moeder heeft wel haar rijbewijs, alleen ze vindt een auto te duur vanwege rente etc
3. regelmatig uitstapjes doen( kamperen, naar grotere steden gaan)
4. een grotere dier hebben zoals een hond, want die kan je niet echt houden in een appartement haha
5. Naar evenementen gaan
6. in de zomervakantie gaan reizen
7. games kopen
Sorry, maar ik weet echt niet wat ik anders zal moeten opnoemen. Het lijkt me leuk om eventueel anime merch te kopen of cosplay kostuums, omdat ik veel van anime en gaming hou, maar verder rest ben ik tevreden over mn leven

6 jun 2021, 11:06, rrrr

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.