Ondergoed

Hoi!
Veel meisjes dragen strings, ik wil daar nog niet aan beginnen (ben 16) maar zou wel leuke en ‘sexy’ ondergoed aanwillen. iig geen oma broekjes. Hebben jullie ideeen? En als jullie linkjes hebben stuur ze vooral!!
Alvast bedankt!!

X sia

1 nov 2019, Sia


Reacties

plaats reactie
1

Je mag geen links sturen op deze site wel namen van websites volgens de regels.

2 nov 2019, 07:11, Juliatje.
2

16 is toch geen gekke leeftijd om te beginnen met het dragen van strings? Ik was 15 toen ik voor het eerst een string droeg en ik was bij mij in de klas zeker niet de eerste.

2 nov 2019, 13:11, Kim96
3

Je kan slipjes dragen van katoen (voor de hygiene) maar dan met kanten randjes of in een sexy kleur zoals donkerrood

3 nov 2019, 21:11, Laura
4

Gewoon bij action kijken

4 nov 2019, 10:11, Bikinigek
5

bij de h&m hebben ze ook veel, het maakt helemaal niet uit of je wel of geen string wil dragen, doe het gewoon als je het wilt en er klaar voor bent! X

8 nov 2019, 15:11, Nikky1998
6

Als je geen strings wil dragen kun je altijd brazilians dragen, die vind ik ook heel mooi. Ik koop het altijd bij de hunkemöller.

13 nov 2019, 16:11, minitje
7

Ik ben op mijn 13e opgehouden met het dragen van ondergoed. En dat kan ik echt aanraden, het gevoel en idee dat je niks aan hebt is heerlijk en erg opwindend

22 nov 2019, 02:11, Commando meid
8

Dit klinkt hard, maar waarom willen überhaupt meisjes een string dragen? Vele meiden vereren dit kledingstuk als een religie, please kan iemand dit uit leggen waarom nou iedereen een string wil dragen in plaats van een normale onderbroek?

24 nov 2019, 05:11, Fn
9

Ik voel me gewoon sexy als ik een string draag. Het is een stuk bloter dan ander ondergoed, en dat maakt het zo spannend.

27 nov 2019, 03:11, Kim96
10

Koop gewoon een paar strings en probeer ze uit. Is niets mis mee. Ik draag ze sinds mijn 13 en draag ze nu 20 jaar later nog steeds. Ze zijn super comfortabel. Sommigen moeten eerst wennen omdat ze het in het begin vervelend vinden of er erg geil van worden maar na een paar dagen ben je daar wel over en dan wil je nooit nog iets anders.

28 jan 2020, 19:01, Strings 4 ever
11

@Fn Ik draag altijd strings omdat ik dat gewoon comfortabeler vind. Zeker tijdens het paardrijden of lopen.
Vind het ook gewoon vrouwelijker. Ik begrijp juist niet waarom sommige vrouwen er tegen zijn of er niet aan gewoon kunnen worden. Ook best wat mannen dragen strings, meer dan je zou denken.

29 mrt 2020, 12:03, Amazoontje18

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.