Ondergewicht, tips?

Hoii! Ik heb het berekend met de BMI & ik heb echt ondergewicht... het is niet zo dat ik naar een huisarts moet of zo. Ik ben geen goed etertje.. heeft iemand wat tips? (Bijv. Omjezelf beter te leren eten of eten lekkerder maken, vaker eten etc? En meer!) Alvast thankyouu🙈

9 apr 2017, 🦄


Reacties

plaats reactie
1

Hoi eenhoorn denk ik wil je voor ons je leeftijd gewicht lengte zeggen eet wat meer maar soms heb je ook ondergewicht door snel poepen of wat anders denk iet altijd o ik heb anorexia want ik heb een laag gewicht

9 apr 2017, 18:04, lauraxxx
2

Lauraxxx je hebt niet meteen anorexia als je ondergewicht hebt... je hebt anorexia als je expres wilt afvallen en ongezonde dingen daarvoor doet om het 'ideale' gewicht te bereiken! En voor🦄, als je geen goede eter bent is het omdat je het expres doet of omdat je gewoon niet zo veel lust? Als je het expres doet, niet doen! Je bent prachtig hoe je bent zolang je gezond bent! En als je niet zo veel dingen lust; probeer beetje bij beetje steeds meer dingen te eten die je niet zo goed kent! Kijk bijv in een kookboek voor recepten die je lekker lijken en probeer veel nieuwe dingen uit! Zo krijg je uiteindelijk wel wat gerechten bij elkaar waardoor je wat meer gewicht krijgt🐵

13 apr 2017, 17:04, 💕

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.