Ondergewicht en geen eetlust!

Hey ik heb een bmi test gedaan en daar uit blijkt dat ik ondergewicht heb (niet veel, maar toch) ik ben 13 jaar, weeg ongeveer 42kg en ben 1,63m. Ik heb niet echt eetlust, mijn ouders zeggen zelfs dat ik te weinig eet. Maar hoe kan ik gezond blijven maar wel genoeg eten? Tips pleas❤️ Xx

10 okt 2016, Tessax


Reacties

plaats reactie
1

Ik zou gwn steeds een klein beetje meer eten om je maag groter te maken. Misschien helpt dat??
Weinig/ geen eetlust kan ook komen door bepaalde ziektes of heel veel stress. Google er maar eens op.
Xxjes

18 okt 2016, 09:10, Unicornn
2

Hey lieve Tessa, je bent inderdaad dun. De BMI zegt dat jij: te dun bent je moet aankomen. Jou BMI is 15 ik heb 18/17

4 jul 2017, 19:07, Eva
3

naar de huisarts. wil je wel aankomen? zoja, dan vind ik het wel zorgelijk dat je zo weinig eetlust hebt. de huisarts weet vast wel waardoor dat komt.

4 jul 2017, 21:07, lol
4

Lieve Thessa,
Ik ben zelf 144,5 cm en weeg 46 kg dus ik vrees dat je te licht bent (ik ben zelf te zwaar) en je kan evt op het voedingscentrum kijken daar staat ook een kopje met "Ondergewicht" Dus kijk daar even.

Xxx Anoniempje

5 jul 2017, 08:07, Anoniempje1234

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.