Ondergewicht.. :3

Hoi,
Ik ben een meisje van 12 jaar en ik ben 1.60 en 35 kg dus ik heb ondergewicht maar ik ben best bang dat ik zometeen 'echt' ondergewicht krijg. Maar ik durf dit niet echt met mijn ouders te bespreken ondanks we een hele goeie band hebben. Maar ik eet best veel maar ik kom niet echt.. Iemand tips :3 x

8 jan 2016, Anoniempjex


Reacties

plaats reactie
1

beste Anoniempjex sommige mensen die ondergewicht heeft eet ook wel veel en heeft ondergewicht het kan bijvoorbeeld in de familie zitten dat je zo licht bent of dat je heel veel strest kan ook ondergewicht veroorzaken of dat je heel veel sport dat kan ook maar hier heb ik wat tips om aan te komen tip 1 eet minstens 3 maaltijden per dag mag meer probeer niet je ontbijt over te slaan want dan ben je meestal wat moe .tip 2 probeer de juiste vitaminen binnen te krijgen en 200 gram groente en fruit te eten per dag voor de juiste vitaminen tip 2 probeer iets nieuws uit met eten bijvoorbeeld dat je een appel bij je lunch eet erbij of iets kan je ook proberen maar wees creatief dat kan jij vast ook wel met eten tip 3 probeer niet meer aftevallen dan meer dan een kilo maar dat is het met aankomen dat je beter maar niet meer dan kilo 1 kilo per week aankomt want te veel in een keer aankomen is niet gezond . tip 4 probeer wel *** te bewegen want dat is gezond om dat elke dag te doen . tip 5 probeer anders het er met iemand die je vertrouwd hier over te vertellen bijvoorbeeld je ouders je nicht je bff of iemand anders die je vertrouwd dat lucht op ! tip 6 chips bevatten veel vet meestal in en calorieën misschin kan je daar wat meer van eten . nog succes met aankomen groetjes juliatje.

* dit bericht is aangepast door de moderator

8 jan 2016, 18:01, juliatje.
2

Ik vind het en beetje stom want ze zeggen wel eet dit eet dat maar dat ga je toch niet doen HB ik tenminsteik heb ook ondergewicht bn 12 jaar en bn ook klein voor m'n leeftijd bij bn 1.50 en weeg 30

21 jan 2017, 00:01, Yoo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.