Omtrek bovenbenen

Hallo lieve mensen,
Ik ben niet heel ontevreden over mijn lichaam. Maar wat mij wel echt tegenzit zijn mijn bovenbenen. Ik vraag me echt af hoeveel omtrek die mogen hebben😶. Want mijn ribben kan je tellen en heb ondergewicht maar me benen blijven dik. Ik schaam me ook als ik zeg dat ik een eetstoornis heb gehad. WANT daar ben ik te dik voor. Lieve mensen zo heb je me niet om dat gevecht tegen te gaan. Sorry voor al mijn geklaag. Fijne dag en alvast bedankt x mij

13 jun 2018, lauren


Reacties

plaats reactie
1

Waarschijnlijk als je mijn reactie zo hebt gelezen denk je, ja makkelijker gezegt dan gedaan.
Maar geloof me ik heb het ook.

Ga absoluut niet je bovenbenen meten want dan ga je denken nog 1 centimeter eraf en als dat weg is weer nog 1 en zo door. Zo als je waarschijnlijk al weet is dat super ongezond.
Ga er over praten schrijf desnoods een hele lange topic om je hard te luchten.

En ik weet dat het niet makkelijk is ik zeg tegen jou dat je het moet doen maar mij lukt het ook niet. Maar het is toch de beste manier. En het ergste is tijdens dat ik dit aan het schrijven was ben ik zo jaloers dat je ondergewicht hebt, maar zie dat niet als een compliment want het is heel gevaarlijk.

Hopelijk heb je hier iets aan gehad.
xx

13 jun 2018, 20:06, Girl
2

Wat is je omtrek, als je het zegt kan ik kijken of het goed is. x

13 jun 2018, 22:06, Appelflap

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.