Omkleden zonder BH

Heey, ik heb een vraagje voor de dames. Hoe kleden jullie je om als je geen BH aanhebt? Ikzelf kleed me om in de douches omdat ik niet wil dat de andere meisjes mijn borsten zien.

Liefs,

Annaaaaaaatjuhhhhhhhhhhh

22 jun 2022, Annaaaaaaatjuhhhhhhhhhhh


Reacties

plaats reactie
1

Ik kleed me dan als gwn om, sommige andere meiden hebben ook geen bh om, en ze kleden ook gwn om:)

22 jun 2022, 20:06, Hiii
2

gewoon omkleden
op strand wissel ik ook mijn topje wel voor t shirt oof zo

xx

24 jun 2022, 16:06, rox
3

Er is niks raars aan hoor, er zijn meer meiden die dat doen. Wrs durven andere het zelf ook niet, maar als ze merken dat jij het doet dan durven ze dan zelf ook. En verder let niemand op elkaar hoor, iedereen is bezig met z’n eigen ding.
Maar als je het echt niet fijn vind kan je ook idd naar de douches gaan, of misschien even bij de wc en doen alsof je gewoon naar de wc moet als je je echt schaamt

7 jul 2022, 18:07, Rony08
4

hoi
ik kleed me gewoon om, er zijn meer meiden die geen BH hebben, bij ons in de klas zijn er maar 4 meiden die en BH hebben. ik maak me er niet zo druk om, waarom zal je schamen om je borsten.

12 jul 2022, 13:07, roos
5

Ik ben gelukkig helemaal niet preuts misschien ligt het aan de leeftijd? Of aan wat je thuis gewend bent?
Ik ben 16 maar kleed me altijd gewoon om waar iedereen bij is en ga ook gewoon douchen na de gymles. Niet alle meiden uit mijn klas zijn zo vrij hoor.
Maar ik heb er totaal geen moeite mee om me helemaal uit te kleden waar andere mensen bij zijn.
Ook bij jongens niet.
De jongens uit mijn klas hebben af en toe de neiging om te komen gluren in de meiden kleedkamer.
Ik blijf dan expres helemaal naakt staan en laat ze maar kijken. Dan draai ik nog een paar rondjes zodat ze me helemaal naakt van alle kanten kunnen bekijken.
Veel jongens worden daar best wel verlegen van en sommige durven het niet eens meer.

Thuis heb ik twee broers die me bijna elke dag naakt zien als ik ga douchen.
Maar zelfs als ze vrienden mee hebben loop ik rustig naakt de douche in en uit en blijf af en toe een praatje met ze maken.
Ik vind het wel grappig om te zien dat ze dan verlegen worden en niet meer weten waar ze moeten kijken.

14 jul 2022, 12:07, Maxime 16
6

laatst op een slaap, feestje toen heb ik me, ook gewoon omgekleed, waar die andere meiden bij waren.
we zijn tegelijk aan het omkleden gegaan. we zijn een goede vrienden groep.

20 jul 2022, 14:07, jel
7

hai zelf zou ik miss. een topje aanraden, maar ik kan begrijpen dat dat niet lekker zit maar ik kleed mezelf ook gewoon om :) ik vind het soms wel een beetje genant ook omdat ik een van de eerste in mijn klas ben met borsten. maar vaak draai ik mezelf ook om als ik mijn t shirt uit doe

20 jul 2022, 22:07, anoniempje
8

Hee Meis ik kleed me zelf meestal om omgedraaid want ik heb nog kleine borstjes 😂 ik zou niet al te veel afwijken want dan gaan ze misschien achter je vragen waarom je je in de douches aan of uit kleed x

21 jul 2022, 00:07, Anoniem chicky ♍️
9

hoi @anoniempje
bij ons in de klas zijn 3 meisjes die al borsten hebben, we kleden ons gewoon om, eens moet de eerste zijn. er zijn er bij die met hun 10 jaar borsten krijgen. en andere pas op hun 14 jaar. maar ik zou me ook niet apart van de klas me in de wc gaan omkleden om dat ik de eerste bent, met borsten
ik schaam me er niet voor..
anders krijg je weer na praat. waarom dit,

21 jul 2022, 04:07, jel
10

hi @jel, precies, je hoeft je nergens voor te schamen want alle meisjes krijgen het. Ik zit nu in een combi-klas, dus dan zijn er ook meisjes die ook borsten krijgen van de oudere groep maar ik ben de eerste van de lagere maar ja het verschilt bij iedereen.

21 jul 2022, 10:07, anoniempje
11

met deze dagen kleed , ik me ook zo om, op het stand of bij een meertje. het maakt mij niet uit. in de sauna is iedereen toch ook naakt.

21 jul 2022, 15:07, kimmetje
12

Ik draai me altijd gwn om werkt goed niemand zegt er iets van 👍 Het is trouwens hartstikke normaal dus don’t worry xx

14 mei 2023, 19:05, Liv
13

hoi meiden.
bij ons met gym, hebben maar een paar, meiden geen BH.
we doen er niet raar. onder elkaar over. we schamen er ons ook niet voor om dat, we eenmaal zo is.. het komt van zelf goed..
ik kom ook wel, eens in de sauna, daar zie ik allemaal verschillende maten, borsten. ik schaam me eigen er niet voor.

15 mei 2023, 07:05, tessa
14

Ik schaam me sowieso nooit voor mijn lichaam.
En al helemaal niet voor meiden uit mijn klas of in mijn sport team.
Zelfs als ik me op het strand omkleed trek ik rustig alles uit en aan, zonder dat ik er een handdoek omheen doe ofzo.
Het is maar een bloot lichaam en als mensen er naar willen kijken dan doen ze dat maar.

15 mei 2023, 15:05, Amber16
15

@hoi Amber16
We zijn, allemaal het zelf de, allen de omvang van ons lichaam, is anders. Vrouwen lichaam en mannen lichaam...ik kom ook wel eens, in de sauna.. daar lopen we ook naakt rond. Ging eerst naar, allen naar Vrouwen dagen.nu ga ik gewoon gemengde sauna toe...
Ik schaam me niet om , bloot te lopen. Thuis loop ik ook, wel eens naakt...

22 mei 2023, 18:05, Tessa
16

Hoe oud ben je Tessa?
Ik mag nog niet zonder volwassene naar een sauna. Ik ben 16 en het mag pas als je 18 bent volgens mij.
Mijn moeder wil er niet met me naar toe en met mijn vader samen doe ik liever niet.

Ik zou echt wel graag een keer naar een sauna willen en dan lekker in me nakie rond lopen.

22 mei 2023, 19:05, Amber16
17

@Amber16
De sauna, waar ik naar toe, ga heeft geen, minium leeft tijd, als je knap gedraagt. Kan het lang aan..
Ik snap dat je, niet met je vader, naar de sauna wil.. ik zou het ook niet fijn, vinden om met me vader, naar de sauna te gaan.
Bij ons op de sauna, is het gemengd, heb daar geen problemen mee.
Het is zo, lekker om, niks aan te hebben. Vooral naakt zwemmen vind ik heerlijk, en in het bubbelbad, die lucht belletjes, langs me lichaam... soms zitten er ook, jonges van mij leeftijd bij.. soms ook wel eens, met zijn 2 en..

23 mei 2023, 18:05, Tessa
18

Is die sauna in Nederland of België?

Naakt zwemmen heb ik wel eens gedaan in de zee. Hier in de buurt is een naaktstrand en ik was daar met een paar vriendinnen een stuk overheen gelopen.
We zaten elkaar op te stoken om naakt te gaan zwemmen. Mijn vriendinnen durfde niet maar ik deed mijn bikini uit en rende de zee in.
Hun durfde nog steeds niet en hielden hun bikini aan.
Daarna heb ik nog een heel stuk naakt gewandeld ook lekker hoor.

23 mei 2023, 20:05, Amber16
19

@Amber16
Hoi de, sauna is in Nederland, ik kom daar zekker 2 keer, in de maand. Samen met een vriendin gaan we er ook weleens naar toe. Dan maken, er een gezellige dag van,

24 mei 2023, 14:05, Tessa
20

@ hoi tessa.
Van het weekend, woord het, erg lekker weer, ik ga dan lekker, naar het naakt strand. Even niks aan me lijf. Weet niet waar tessa woond. Misschien het zij ook, zin om mee, te gaan.. kunnen, we een clubje begingen...

25 mei 2023, 22:05, Roos

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.