OMG

Hoi ik ben 12 en weeg 86 kilo en ben 1.67 lang en ik erger me kapot aan de misschien wel 4 dubbele onderkin en mijn vieze blubber buik die overal overheen puilt en mijn vriendinnen zeggen zelfs dat het uit de hand loopt en dat ik echt iets moet doen want zelf in de grote maten winkel passen de maat 48 broeken mij niet meer . dus zou ik graag een app willen waarbij ik mijn lichaamsmaten in kan bijhouden of kan chatten met een dietiste dan zou ik het graag van u horen en vinden jullie dat ik te zwaar ben ?

4 jun 2018, Lara


Reacties

plaats reactie
1

Ik vind dat wel meevallen, je bent niet dun. Maar waarschijnlijk ben je wel lief. <3 ik vind ook wel dat je lang bent haha:

4 jun 2018, 19:06, Fick it
2

* zijn handige apps om je lichaam mee bij te houden.Succes en zeg maar als je afvaltips wilt.

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

4 jun 2018, 20:06, juliatje.
3

Hey Lara!

Wat naar dat je je niet goed voelt in je lichaam momenteel.

Volgens de BMI zou je inderdaad te zwaar zijn met 86 kilo voor jouw lengte. Voor je gezondheid zou een lager gewicht beter zijn.

Omdat je nog volop in de groei bent, raad ik het je af om op eigen houtje te gaan afvallen. Wat je het beste kan doen is naar de huisarts gaan voor een verwijzing naar een dietist bij jou in de buurt. De dietist geeft je dan een goed en gezond eetschema en helpt jou in het afvalproces. Neem daar de tijd voor. Te snel afvallen is ook niet gezond en kan ook andere problemen veroorzaken.

Zou je dat durven/kunnen? Naar de huisarts voor een verwijzing naar de dietist?

5 jun 2018, 08:06, Amyxx
4

Voor jou lengte heb je inderdaad overgewicht. Als het bij jou echt zo zichtbaar is, zoals je het voelt, dan zien je ouders het vast ook wel. Ga dan naar de huisarts of dietiste. Dit kun je erg moeilijk zelf oplossen. Denk ik...

7 jun 2018, 00:06, Lala
5

ik vind dit gewicht wel mooi

7 jun 2018, 16:06, x

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.