omg ik haat mijn leven!!

eey meiden ik wil ff iets kwijt

ik ben 12 en ik heb een blackberry en daar ben ik nogal aan gehecht. ik mag nog geen vriendje van mijn moeder en ik heb het tog stiekem gedaan en er zitten jongens aan mijn kont en borsten ook nog jongens uit mijn klas en ik zei dat tegen niemand dus ook niet tegen mijn moeder en opeens op een dag wist mijn moeder alles dat ik stiekem een vriendje had gehad en dat er jongens aan mijn kont zaten enzo en nu ben ik mijn blackberry kwijt en ik weet niet wat ik moet doen iemand tips ?

7 jun 2012, larissa


Reacties

plaats reactie
1

Meid, je ben 12 en laat jongens al zomaar aan je borsten en kont zitten? Waarom? En je haat je leven al gelijk omdat je mobiel is afgepakt? Er zijn mensen met een veel grotere problemen... van eetstoornissen en andere ziekten of mensen die ieder moment familie/ vrienden kunnen verliezen.

Vindt je het zelf niet een beetje overdreven om gelijk te zeggen 'omg ik haat mijn leven' Wees blij met wat je hebt en geniet van de kleine dingen, daar heb je echt het meeste aan. En als dat een tijdje zonder mobiel is... dan is dat zo. Je zult hem echt niet missen!!

Succes!! x

8 jun 2012, 00:06, Meisjemikkie.
2

maar je weet niet hoe ik me voel ik mag ook niet 2 weken naar buiten het voelt alsof ik in een gevangenis zit en af en toe haat ik mijn leven en ik kan er ook niks aan doen dat er jongens aan mijn kont zitten enzo ik ga geen jongens slaan dan lachen ze me echt uit en het is moeilijk om erover te praten en ik voelde me echt kut op dat moment dat ze aan me zitten en ik vind het niet echt overdreven hoor

xx maar tog bedankt voor je reactie

8 jun 2012, 15:06, larissa
3

Ohh jaa dat veranderd de zaak wel een beetje datje ook niet naar buiten mag vind ik wel heftig.. je hebt het recht om naar buiten te gaan.. en het feit dat er jongens aan je zitten dat moet je wat mij betreft zelf weten;) maar zorg er wel voor dat je voor jezelf goed duidelijk hebt waar de grens ligt en maak die ook duidelijk als je vind dat jongens te ver gaan! Zou je niet met je ouders erover kunnen praten hoe je je voelt .. ook al weet ik dat dat heel erg moeilijk is.. ik hoop dat je erover kunt praten.. je hebt echt het recht om naar buiten te gaan.. en probeer duidelijk te maken hoe jij over deze situatie denkt! Ik hoop dat je er wat aan hebt! (en natuurlijk zou je ook nog veel klusjes kunnen gaan doen en goed gedrag tonen... ;) ) Veel succes! Xx

8 jun 2012, 18:06, Onlymy
4

jaa indd jij snapt me helemaal fijn dat je een reactie hebt geplaatst

xxxxx kusjes!!

8 jun 2012, 20:06, larissa
5

schatt, luister;

er zijn meiden die hun ouders nooit meer willen zien omdat ze worden geslagen

er zijn meiden die kapot gaan omdat een familie lid zelfmoord heeft gepleegd

er zijn genoeg meiden die zelf ziek zijn - doodziek en niet schoolziek - of een familie lid die hun hart breekt.

en dan maak jij je zorgen dat je niet naar buiten mag of je telefoon kwijt bent?

wees blij dat die is afgepakt.
ik heb ook een blackberry maar soms is die leeg en laad ik 'm gewoon 2 weken niet op. Of ik laat 'm thuis liggen.

Wees afhankelijk van je zelf, en niet van 'dingen'.
daar heb je later in 't leven meer aan!

24 jul 2012, 22:07, miranda1995
6

Help ik ben 13 jaar mijn tante kwam bij mij opbezoek maar zij zou met mij moeder naar een andere tante gaan en ze had een zak snoep bij zich ik d8 dat het voor ons was en pakte die en later kwam ze erachter dat ik hem had geepakt en nu wil mijn moeder mij slaan als ze terug komt aub help mee

15 sep 2012, 19:09, esma13
7

Above all, when it usually means get the most favorite [url=http://www.asicsshoesforaustralia.org/][b]Asics Running Shoes[/b][/url] on the greatest discount. Right here, I am heading to notify you some pointers where by to find the [url=http://www.buyasicsshoesaustralia.org/]Asics Shoes[/url]
you want online.But, now the [url=http://www.buyasicsshoesaustralia.org/asics-gel-kayano-17-c-57.html][b]Asics Gel Kayano 17[/b][/url] can be observed on a large discounted price.There are some outlets such as [url=http://www.asicsshoesforaustralia.org/][b]Asics Australia[/b][/url] that promote several versions, like [url=http://www.asicstrainershoes.org/asics-gel-lyte-iii-c-85.html]Asics Gel Lyte III[/url]
and so on. When you are wanting for a inexpensive price think about that [url=http://www.asicstrainershoes.org/][b]Asics UK[/b][/url] shop offer the price have not incorporate delivery price or absolutely free delivery. And [url=http://www.buyasicsshoesaustralia.org/asics-gel-lyte-iii-c-60.html][b]Asics Gel Lyte[/b][/url] provide several measurement, And you will truly feel that you are lucky sufficient to find your [url=http://www.asicstrainershoes.org/asics-gel-stratus-21-c-86.html][b]Asics Gel Stratus 2.1[/b][/url]. These kind of [url=http://www.asicsshoesforaustralia.org/onitsuka-tiger-ultimate-81-c-48.html][b]Onitsuka Tiger Ultimate 81[/b][/url] immediately conform to ones normal running, [url=http://www.asicstrainershoes.org/asics-mexico-66-c-94.html][b]Asics Mexico 66[/b][/url], along with never inflict anything done to you that you simply might come across

16 nov 2012, 01:11, SeawdewsLet
8

omg.... meid de eens even normaal !!! je bent 12 en jongens zitten aan je..... daar moet je mee stoppen
Je moet net meer tegen mensen gaan zeggen zeg dit niet tegen mn moeder zeg dat niet tegen mn moeder enzo dat maakt het alleen erger.
er zijn mensen met een ziekte
mensen zonder ouders
een dode broer of zus
ouders die drugs gebruiken
en jij zeurt over 2 weken geen mobiel en niet naar buiten?
mijn mobiel is 1 week afgepakt en ik mag 1 maand niet afspreken ik haat mijn leven toch ook niet? je moet je niet zo aanstellen ;)

26 nov 2012, 09:11, laura
9

Ik ben 12 en over een maand 13, en ik heb niet eens een mobiel... (HELEMAAL GEEN). En alle mensens om mij heen wel, en ik trek me er gewoon niks van aan. Dus punt 1 dat van je mobiel is echt niet erg! Er bestaat ook nog iets van praten!
Je hoeft niet te whatsappen als je ook een mond hebt.

En dat je niet naar buiten mag valt ook wel mee, je kunt nog gewoon op school bij je vriendinnen zijn. En in de tijd dat je niet naarbuiten mag kun je ook nog gaan nadenken over dingen.. Of doe iets creatiefs (alleen zijn is ook wel eens fijn)

En dat jongens aan je kont enzo zitten.. Daar kan jij indd niks aan doen. Maar je kunt ze heus wel een klap verkopen.. Dan lachen ze je heus niet uit, als je het maar lekker hard doet. (en als je straf krijgt kan ook jij zeggen waarrom je een klap gaf, de mentoren zullen het snappen)

En als laatste ik snap niet waarrom je het allemaal zo stiekem doet, als je een vriendje had gehad en hem gewoon aan je moeder had voorgesteld enzo.. Zou je vast geen straf hebben gehad. Dus: Be honest, be strong and your life becomes well!!

Doeii Xx

26 nov 2012, 14:11, mobiel-loos
10

hoi,

Wat iedereen zegt is waar.
Je moet leren leven, naar buiten gaan en van de natuur genieten!
Het leven heeft zo veel meer te bieden dan een blackberry!

Succes! ;)

xx

26 nov 2012, 17:11, xmeertje
11

je bent gek
straks ben je de hoer van de school!

26 nov 2012, 19:11, roxy
12

Iedereen heeft z'n eigen verhaal en je kan niet verdriet met elkaar vergelijken maar..... ****
en over die boy's betreft doe je ding ontdek wat je lekker vind en geniet van je leven xxxx

***Dit bericht is aangepast door de moderator.

27 nov 2012, 10:11, peru
13

kind, er zijn ergere dingen in het leven =|

27 nov 2012, 15:11, xmeertje
14

Hi,meid
Haat niet je leven ..ik moet mijn leven haten ik heb de elke dag elke week elk jaar wel een slechte gevoel(door mijn mam)!en weet je waarom ? Omdat er mensen met ziektes zijn zoals K****r je weet wel wat er staat maar wat je niet wist dat die ziekte mi j heel erg pijn doet want mijn moeder is er aan overleden nu heb ik een andere .. XXXmirtye

30 nov 2012, 20:11, XXXmirtyte
15

Je moet denk ik beginnen met mensen niet zomaar aan je lichaam te laten zitten, minder blackberry verslaafd raken en gewoon tegen je ouders zeggen wat je dwars zit.
Begin eerst te kijken naar van je zelf fout doet en dan naar anderen.
x

19 dec 2012, 20:12, sab
16

ik heb familie in afrika die op dit moment bijna aan het sterven zijn van de hongersnood en totaal NIKS hebben.
DIE mensen haten hun leven.

en jezus, je bent twaalf! dat jongens aan je borsten zitten? , je hebt nog geen eens borsten.

*************
Dit bericht is aangepast door de moderator.

21 jan 2013, 15:01, ------------
17

Meisje,
Sla van je af.Als je alles toelaat.wordt je inderdaad de hoer en/slaaf van sommige jongens,die je ook nog gaan chanteren met bv foto's.
Een beetje respect voor je lichaam.Succes.

17 apr 2013, 23:04, Philip Kakens
18

Ik vind dat je je echt aanstelt!!
er zijn ergere dingen in het leven 4 jaar misbruikt worden door je vader dan naar een ander pleeggezin gaan maar omdat die moeder borderline had kreeg ik van alles de schuld dus ik moest dan maar weg weer naar een ander pleeggezin. Hier heb ik ook allemaal problemen heb ruzie thuis en ik heb een eetstoornis!! Ik heb ook geen mobiel! Je kunt toch gewoon met je vriendinnen praten op school! zo erg is die straf niet ik moest een keer een maand binnen blijven of een ( meivakantie dan zie je je vriendinnen niet eens!)
en dat jongens aan je zitten geef ze gewoon een klap, doe ik ook altijd, het werkt!

x monatoetje

18 apr 2013, 06:04, monatoetje
19

oh en haat ik mijn leven? NEE!
Ik ben blij met de dingen die ik heb e probeer er gewoon het beste er van te maken!

18 apr 2013, 06:04, monatoeje
20

**** zeg (sorry voor het taalgebruik), gaan jullie met zijn allen even voor haar beslissen waar ze aan toe is, doe is even normaal! Als zij daar klaar voor is, dan doet ze dat. Het is haar lichaam en ze is oud genoeg om precies te weten wat ze aan het doen is op dat gebied (als ze nou 8 was, dan zou ik de kritiek nog begrijpen; dan weet je niet wat die handelingen betekenen). Jullie hebben daar niks over te zeggen. Al die comments met opmerkingen als: daar moet je me stoppen... Oh ja? Bepalen jullie nu hoever meisjes zijn op seksueel gebied? Nee. Als zij dit wilt, dan doet ze dat! Verder stelt ze zich niet aan en ze uit haar woede op een forum. Lekker opluchtend zeg, die negatieve comments (ook die met: andere mensen hebben het veel erger). En dat anderen het nog erger hebben, betekent niet dat wij niet af en toe mogen klagen. Je hoort toch niemand zeggen: "Je been is gebroken ja en dat doet pijn, maar je mag niet gillen want mensen met bijv. kanker zijn nog veel zieliger."? Dat klinkt toch onlogisch? Nou dat komt dus op hetzelfde neer als het anderen-hebben-het-erger-argument. Sterker nog, dit is hetzelfde. Dus kappen daarmee. Verder sneu voor je aan het meisje die dit schreef! Xx

25 apr 2013, 21:04, Anonymous
21

waarom doet iedereen zo van : overdrijf niet
het kan zijn dat haaar blackbarry haar enige vriend is
ruzie met je ouders
betast worden
dat is al heel wat
dus ga niet iemand afkraken want dat ios heel erg

26 apr 2013, 08:04, kkk
22

Heeeii xx,

Ik vind het heel erg voor je dat je niet meer naar buiten mag en dat je mobiel is afgepakt, maar die jongens DIE ZIJN GEWOON STOM. Je moet tegen je moeder de waarheid vertellen en je niet zo aanstellen over je mobiel enzo er zijn ergere dingen! xx

4 jun 2013, 16:06, Demi
23

Tjonge zeg, je moet het zelf weten hoor, maar ik vind je echt te jong. ik heb een zusje van twaalf, en ik moet er niet aan denken dat zij betast werd. Lieve schat, denk eens rustig na over waar je mee bezig bent. Je zit waarschijnlijk nog op de BASISSCHOOL! of misschien in de eerste van de middelbare. Heb je dit nodig om jezelf goed te voelen? Haal je misschien je zelfvertrouwen hieruit? Dan ben je niet goed bezig. Echt niet.

Je moet in jezelf geloven. net wat hier boven staat, niet afhankelijk zijn van dingen maar van jezelf. Jij bent een mens. Geen gebruiksvoorwerp. En gedraag je daar ook na.

Lieve schat, zeg nee. Als je nu geen nee zegt, zeg je nooit nee. Je hebt je hele leven nog voor je. Er zijn meer jongens op de wereld. Het hebben van de zaak, is het einde van het vermaak zeiden ze vroeger. En dat is waar.

En nu even over je mobiel.
Dit kan echt niet, en dat weet je zelf ook. Praten doe je in het echt. Als je dat niet meer doet, dan ben je ver weg.
Ik heb ook een mobiel, niks mis mee, maar die vergeet ik vaak, puur omdat ik hem alleen gebruik bij uitzondering.
Mijn vrienden spreek ik live. punt uit.

Zoek een hobby. Ga op muziekles. Voor mijn part zangles leer drummen weet ik veel. Er is vast wel een kunstschool in je stad. Leer schilderen, dansen acteren. Geniet. Kortom vind een hobby. Is én goed voor je sociale contacten én goed voor je zelf, voor je ontwikkeling. Zo ben je niet aan huis en mobiel gekluisterd.

Ik vind dat je moeder er goed aan heeft gedaan, je even thuis te houden en je mobiel af te pakken. Sorry.

Lieverd, kort samengevat zeg ik dit: Het hebben van de zaak is het einde van het vermaak. Je bent te jong, houd je lichaam nog even voor jezelf. En ontwikkel jezelf, zoek uit wie je bent. Voordat je je weggeeft aan een jongen.

Je bent kostbaar, mooi en nog vol in ontwikkeling. Houd je lichaam alsjeblieft even voor jezelf. Het is het waard. Geloof me.

In gedachten schrijf ik dit aan mijn zusje, je bent even oud als haar.

xxx

4 jun 2013, 16:06, ziellevriend
24

Hallo, ik ben birgit
ik ben gepest in het lager en nooit uitgenodigd voor slaapfeestjes of feestjes en nu in het middelbaar heb ik goede vriendinnen & van hun heeft my uitgenodigd en nu vertroud mijn papa mij nie en wil mijn pret afneme ik be,n oud genoeg ma ik mag NOOIT IETS van mijn pppa en ik heb ook woede aavalen ik had eens een mes gepakt en zei ik doe an zzelfmoord ma ik kan er niet tegen hij neemt mijnn pret af

WAT moet ik doen ant. pls
grtje Birgit

18 jun 2013, 18:06, Birgit
25

***

Bovendien, misschien moet je maar eens met je vader gaan praten, over het feit dat jij ook iets ouder wordt.

*** Dit bericht is aangepast door de moderator. Dit omdat er respectvol met elkaar om gegaan moet worden.

18 jun 2013, 20:06, weegschaal
26

dat heb ik milioenen keer gedaan weegschaal mijn papa luisterd niet ;((

19 jun 2013, 18:06, Birgit
27

wat een gehuil! typisch baby's.. nu en vroeger was zo anders.
kinderen vroeger luisterde naar hun ouders.
kinderen nu hebben overal **** aan..
als een meid hoor je niet mannen aan je te laten zitten..vooral niet als je 12 bent..
kinderen vroeger werden wel geslagen etc. etc. vraag maar aan je ouders discipline hadden ze wel!
kinderen van nu... corrigerende tik mag niet eens meer omdat ze kinderbescherming bellen...
als ik ouder ben zal ik mijn kind disciplineren en als ze kinderbescherming bellen is het GA LEKKER INTERNAAT IN.. het ergste wat je kan doen naar je ouders is geen respect tonen.. hun de mensen die alles voor je overhebben die miljoen keer luiers verschoond hebben die je kleding en eten koopt.. STOP MET HUILEN accepteer de consequenties van je acties... dit is mijn persoonlijke mening want ik hou van mijn ouders omdat ze altijd ervoor me zijn. al straffen ze me met kamerarrest of een pak slaag en met elke preek die ze geven etc.
ze zijn er voor me en dat je ouders dit doen ik zie het als liefde die ze geven omdat ze bang zijn dat ik rare of domme dingen ga doen

Dit bericht is gedeeltelijk aangepast door de moderator in verband met taalgebruik.

3 jul 2013, 18:07, yolo
28

meis je moet niet jongens aan je laten zitten en geen telefoon is toch niet erg er zij zoveel kinderen zonder een telefoon zoals bij Afrika of andere er zijn ook arme mensen die geen telefoon kunnen kopen en ik heb heel vaak slechte dagen door mijn eigen vriendinnen die me pesten en zeggen we willen niet met je om en als ik een som fout heb lachen ze me uit en als het om rekenen gaat doen ze lief schijven ze alles over en dan gaan ze door en ik wil zo vaak heel ver weg van school zijn met mijn family lol hebben ik word zo vaak op school gepest en ook nog door mijn eigen vriendinnen een dag zijn ze lief en een ander dag zijn ze gemeen ze GEBRUIKEN ME en als er een alleen is komt die naar mij en dan gaat ze weer weg als de ander komt stel je is voor dat je gebruikt word door je vriendinnen ik voel me erg rot vaak maar ik haat mijn leven niet ik ben blij met me ouders en kat en ik heb een doode broer en zus maar ik ben nog wel blij met de leven wat ik heb en het begon goed de lopen maar 1 iemand die bestuurt iedereen die zegt ja door haar krijgen we ruzie en ze trekt iedereen mee zelf mijn beste vriendin die laat me zelfs in de steek ik wil zo graag 1 beste vriendin die mij nooit in de steek laat maar die heb ik niet en haat ik mijn leven nee.

3 dec 2013, 20:12, gizem
29

Als ik jou was zou ik alles aan mijn ouders vertellen wat me dwars zit. Je ouders willen alleen het beste voor je een blijkbaar dachten ze dat het goed was om je binnen te houden en je mobiel af te pakken

4 dec 2013, 17:12, mymo
30

je bent letterlijk 12 jaar en mensen raken aan jou lichaam sorry Larissa maar ik zou da niet toe laten tis niet dat je hun moet slaan nee nee ga even spreke met hun ouders en pas op want sommige ouders zijn streng dat zou je goed helpen ook al gaan ze je haten wat boeit het jou je hebt normaal een vriendin die echt om je geeft en als je je leven haat doe iets leuk zoek dan aandacht of maak goeie grappen of doe iets leuks maar zo zijn zou echt niet tof zijn en bel dan 102 da is on staan voor kinderrechten die zullen je beter helpen dan wij en kijk wij staan allemaal klaar voor je meisje je kan beter en ik ben pas 11 jaar
doeiii xxxxxxxxxxxx succes kusjes

24 dec 2013, 16:12, lolgirl
31

Jullie hoeven niet gelijk zo gemeen te doen ik snap het wel en 2 weken is ook behoorlijk lang jullie zeggen nu wel dat ze zich aansteld enzo maar als julloe zelf je telefoon twee weken zouden moeten inleveren dan zou je het ook moeilijk vinden hoor en als je dan ookal niet naar buiten mag dan hev je egt niks te doen.bovendien zoekt dit meisje hulp dus als je niks aardigs weet te zeggen houd dan je mond!!!!!

24 dec 2013, 18:12, loveyou x
32

Maar ze hebben wel gelijk je moet die jongens niet aan je laten zitten je bent nog veel te jong en wat je niet wilt moet je niet toelaten praat er met je ouders over misschien dat ze inzien dat ze je mjnder lang straf zouden moeten geven en dat ze snappen dat je het moeilijk hebt maar geloof me het is best weleens goed om even geen telefoon te hebben

24 dec 2013, 18:12, loveyou x
33

wtf mijn mobiel is ook afgepakt ben niet blij maar weet je
ik heb een reden wrm ik hem op me kamer mag houden
ik heb er een wekker op zitten
en als ze morgen wakker wordt van mijn wekker (die om 6uur afgaat)is het haar eigen schuld !!!
zeg dat gwn of doe er stiekem een wekker op XD
suc6 ermee

3 mrt 2014, 19:03, loveyou x
34

Wat ben jij een ondankbaar kind zeg, je bent 12! Vind je het gek dat je moeder superbezorgd is... Ze kan je niet vertrouwen, dat blijkt maar. Hopelijk komt t goed maar denk voortaan wel ff na voordat je je moeder zo'n pijn doet.

Kusje

4 mrt 2014, 16:03, jackyjacky
35

ik word mishandeld als een baby van 1. mijn ouders zijn gescheiden en ik woon bij mij vader en hij staat me en schopt me

3 apr 2014, 19:04, jackyjacky
36

Wow, je bent pas 12!! Dat is niet bepaald goed, ze horen niet aan je kont en borsten te zitten. Je mobiel is afgepakt, kom op zeg, dat is helemaal niet zo erg. Je moeder heeft gelijk! Een beetje ondankbaar, je moeder wil het beste voor je en natuurlijk maakt ze zich zorgen, dat zou ik ook doen als mijn kind dat deed.

Dat je je leven haat is een groot woord, er zijn mensen met depressie, die willen stoppen met leven want die haten hun leven, ik weet hoe dat voelt dus je moet je niet zo aanstellen.

Groetjes (wees niet boos, het is een mening)

3 apr 2014, 20:04, Anoompje
37

Me mobiel is ook 2 dagen geleden afgepakt, wat me ouders niet weten ik heb er nog 1 ;p, en opzich 12 en dan aan je kont en borsten zitten hoeft niet te jong zijn. ( maar als je niet wilt niet doen :)
Ik bedoel ik ben op me 12e ook ontmaagd dus jaa nou en
en ben eens met lolgirl

19 apr 2014, 15:04, Jongen15
38

*** Mijn telefoon word ook zo vaak afgepakt maar hoor je mij klagen? Nee!

Stiekem een vriendje nemen? Okee, daar kan ik nog inkomen. Dat is opzich niet heel raar.

MAAR JONGENS AAN JE KONT EN BORSTEN LATEN ZITTEN???!!! Kom op zeg, ***?? Wees blij dat je ouders niet flippen, want o wee als ik dat toeliet, omg! Maar ik snap ook wel dat dit allemaal voor jou misschien heel gewoon is, en dat je me nu *** vind die zich aanstelt, maar misschien heeft deze *** nog wel gelijk ook!

Zo, dit wou ik even kwijt! xxjes van mij!

*** Dit bericht is aangepast door de moderator

22 apr 2014, 17:04, Myrthe
39

Kutjes zijn lekker

13 jun 2014, 11:06, Jezus
40

Haai ik ben een meisje van 12 ik zit in groep 8 en ik haat me leven gwn niet omdat ik geslagen of mishandelt wordt ofso dat gebeurt gelukkig niet. Mijn ouders zijn eigelijk wel aardig maar het probleem is letterlijk dat ze gwn dom zijn en mijn zus loopt alleen maar boos op me te doen. Op school gaat het ook niet goed een jongen scheld me steeds ui daar wordt ik heel on zeker van. Maar ik negeer hem gwn en ook mijn punten zijn slecht zoal bijv pas geleden ik had een onvoldoende voor me tope een 1 dat blad moest ik aan me ouders laten zien en ze moesten het ondertekenen. Mijn zeikvader begon te zeiken waarom ik een 1 had ik zei eerlijk dat ik niet geleerd had hij zei ik onderteken het niet ik ga morgen met je meester praten( morgen is dus echt vanaf vandaag morgen) dus het gesprek is nog niet gweest julie denken vast je stelt je aan maar mijn OUDERS BEGRIJPEN MIJ NOOIT ECHT NOOIT!! Andere kinderen hebben zo'n leuke lieve en slimme ouders en dan heb ik zo'n zeikouders asjeblieft heeft iemand advies?

24 jun 2014, 21:06, Bieberfan
41

hey ten eerste wil ik zeggen dat kind misschien geen vrienden heeft en haar telefoon daarom haar alles is en ten tweede heb ik hulp nodig want mijn ouders zijn gescheiden en ze maken nog steeds heel veel ruzie mijn vader heeft een nieuwe vriendin en die mag ik totaal niet op mijn school word ik gepest er worden dan ook echt briefjes op mijn rug geplakt met daarop sla mij! ajb help wat kan ik er tegen doen ik en ook echt heel verlegen

25 jun 2014, 00:06, stitch_x
42

ewaja

17 apr 2015, 15:04, acm
43

Laat me eerst zijn iedereen zegt wel praat erover of doe dit of doe dat. Maar je weet niet hoe het is als jezelf in zo'n situatie zit alles lijkt heel moeilijk om te doen om naar je ouders te gaan en als je bijna naar je ouders gaat dan denk je helemaal aan wat zullen ze zeggen zouden ze boos zijn teleurgesteld of krijg ik straf omdat ik het niet eerder had gezegd?? Het is egt irritant fat iedereen dat zit te zeggen want het is echt gewoon moeilijk wat die jongens betreft je moet dat maar zelf weten je zegt dat ze moeten stoppen en zo dan niet dan spuug je op ze!of je schopt ze!

17 apr 2015, 16:04, why me?
44

Mijn telefoon is ook afgepakt

13 jun 2015, 08:06, Hoooi
45

Weet je dat dit zwaar overdreven is van de meeste hier.
Ik ben een jongen van 15. Werd van groep 1-4 zwaar gepest, word nog steeds getreiterd trouwens. Mijn ouders zijn wel aardig, maar ik mag/kan niet eens mezelf zijn of een gelukkig leven leiden. En mijn school geeft het profiel niet wat ik MOET voor mijn opleiding doordat ze te weinig geld hebben van de kutregering(ik zit op het speciaal onderwijs).
En dan zeiken jullie allemaal over dat jullie telefoon is afgepakt, niet naar buiten mag of slechte cijfers haalt voor een toets die toch amper de rest van je leven bepaald. Schaam jullie want er zijn mensen die écht dood willen, zoals ik. Waarom? Omdat die mensen geen toekomst meer zien in de rest van hun leven.

14 jun 2015, 14:06, Lars
46

Iemand heeft mijn iPhone gejat. Uit mijn tas help me ik mag een hele week niet naar buiten

14 jun 2015, 15:06, Isabellaxxx
47

Vindt dit echt niet kunnen hoor alleen omdat je telefoon is afgepakt haat je je leven? Er zijn ergere dingen in het leven.

14 jun 2015, 17:06, Annelyy
48

mijn telefoon is nu al 3 maanden afgepakt en dat is die waarscheinlijk nog wel voor 1 maand of 2 en ja het is echt k*t mag ook niet naar buiten enzo en dat is ook pittig k*t en mag alleen tv kijken maar mijn moeder is nu op werk en ja me ouders zijn gescheiden dus ben home alone en ik ben gaan zoeken en ja hoor ik vond me telefoon tussen de pannen in de keuken aangezien ik nooit iets opruim enzo dus 1 fk goeie tip:zoek waar je denk dat die echt niet licht de raarste plekken dus en me ma heeft al me contacten en me fotos verwijdert aangezien ik met best veel jongens praate maar ook gewoon als vrienden ben zelf 13 (bijna 14) en ging 9ga maar dat weet me ma niet) met een jongen van bijna 17 en dat von ze te oud enzo dus ja en omdat ik gerookt en geblowt had en vv me helemaal de pest pleuris want kan niemand appe ofso en ze heeft me Facebook en insta ww verandert dus ja ik heb der vrij weinig aan oja nog 1 tip: als je hem vindt gebruik hem en zet je geluid uit en na gebruik gelijk terug leggen op de plek waar die lag voor hetzelfde geld gaat je ma of pa opruimen en zien ze je tellie daar niet meer liggen dus ja good luck veel xjes virginia

28 aug 2016, 18:08, virgienxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.