Oma naar crisisopvang

Hoi,

Het gaat al een tijdje heel slecht met mijn oma. Ze heeft dementie en alzheimer en heeeel veel energie. Doordat ze zoveel energie heeft maakt ze het leven van mijn opa bijna ondragelijk. Na een paar maanden gaat er eindelijk iets gebeuren. Mijn oma gaat eerst naar de crisisopvang voor een iets minder dan een maandje en dan naar het verpleegtehuis. Nu weet ik dat mijn opa en oma nog wel heel veel van elkaar houden. Waarschijnlijk gaat het dinsdag gebeuren. Mijn oma zelf weet er nog niks van omdat ze het waarschijnlijk toch weer vergeet en dan moet je haar heel vaak opnieuw verdriet doen door het te zeggen.
Ik wil er dinsdag eigenlijk helemaal niet bijzijn als het haar wordt verteld en als ze weggehaald wordt thuis. Is dat egoïstisch? Moet ik er wel bij zijn?

Btw mijn vriendinnen weten er niks van ondat ik er niet over wil praten.

Groetjes

4 mrt 2017, Loney


Reacties

plaats reactie
1

Het is niet bepaald egoïstisch, maar ook niet bepaald leuk. Ze kan er ze aan doen dat ze alzheimer en dementie heeft. Ik hoop dat ze niet te erg reageert. Je zei dat ze nog wel veel energie had. Hopelijk gaat ze geen rare dingen doen.

succes!

4 mrt 2017, 17:03, HappyGirl

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.