Oh help weer een lockdown..

Hey! Ik heb een probleem (denk ik). Aangezien er weer een lockdown is weet ik al: Of ik ga VEEL meer eten of juist niet meer eten. Nou vind ik het niet meer eten niet erg. Ik eet nu al amper. Maar dat andere eigenlijk ook niet maar ik ben bang dat ik te ver ga en als alles weer open is, dat ik dan echt dikkig ben. Ik zit op zwemmen en vind dat dan niet chill aangezien er een jongen uit mijn klas bij mij in de groep zit. (Ik vind/vond hem leuk).

Stel ik kom wat aan dan zijn de minpunten:
-bij zwemmen schaam ik me.
-op school ben ik bang voor reacties.
-ben te onzeker
En de pluspunten:
-ouders tevreden (ik eet te weinig volgens hun).
-voel me dan wss beter.
-voelt fijn??

Ik weet het echt niet! Is er iemand die wil helpen?❤️

19 dec 2021, Zeehondje💋


Reacties

plaats reactie
1

Is er ook een optie om "normaal" te eten?
Zou je die in overweging kunnen nemen? Overstappen naar veel of weinig kan dan altijd

19 dec 2021, 06:12, Lotte435
2

Ik zou gewoon meer gaan eten als ik jou was. De punten die je daarbij noemt lijken me zeker opwegen tegen de zogenaamde voordelen van bijna niks eten. Je voelt je beter, het voelt fijn en je ouders zijn tevreden. Niks of te weinig eten is sowieso veel slechter voor je ontwikkeling. Als je het gevoel hebt dat je te veel aankomt kun je altijd proberen meer te gaan bewegen. Lekker naar buiten gaan is niet verboden, je kunt dus wel bewegen als het moet en dus op die manier je eetgedrag compenseren als het uit de hand loopt.

19 dec 2021, 12:12, B

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.