Obsessie met gewicht en eten

Hallo !

Ik ben een meisje vab 16 jaar 1.70 en weeg 81 kilo
Ik ben erg obsest met eten en het dikker worden ervan.

Als ik in het bijzijn van mijn vriend ben vind ik het erg fijn om mijn buik duidelijk aan hem te tonen door strakke shirtjes 😍👌🏼

Maar weet niet zo goed wat te doen of dit wel goed is ofzo. Soms twijfel ik over wat ik nou het beste moet doen ..

Ik hou van eten en ik vind het niet erg om dikker te worden nouja 90 sws niet !

Help ?

Groetjes xxx

27 mrt 2018, Xxx


Reacties

plaats reactie
1

En zo maak je dit forum dus kapot. Er zijn genoeg kinderen en jongeren die met overgewicht kampen, hier heel erg mee zitten en misschien net de stap durven te zetten om hier een bericht over te plaatsen. Door dit soort kolder wordt die drempel voor hen veel hoger, waardoor zei dit niet meer doen en nog jaren met gevoelens van schaamte en te weinig zelfvertrouwen blijven rondlopen. Dit kan zich uiteindelijk uiten in neerslachtigheid/depressie en/of eetstoornissen.

Als je inderdaad 16 bent zoals je zegt, gedraag je hier dan ook naar. ***

*** dit bericht is aangepast door de moderator

27 mrt 2018, 22:03, Timo
2

En Timo er zijn genoeg kinderen onzeker omdat ze zo mager zijn en BED is ook heel erg en dan plaats jij zon bericht. Dit arme kind wil toch geen haat. En Timo gedraag jij je ook tegenover lieve kinderen. Anorexia is dan ook zo ego dat is hetzelfde maar dan dun willen zijn.

28 mrt 2018, 12:03, De Gangester 😎
3

Nee dat is juist sexy! Ik wou maar dat mijn vriendin er zo overdacht zelfs. Ik heb daarom ook contact op een andere site met bepaalde mensen die dat ook willen.

3 apr 2018, 18:04, Brabant
4

Hey ik heb het zelfde ben ook best wel stevig hoe gaat t nu met je ruim een jaar ouder??

17 mei 2019, 19:05, Me too
5

@ Me too leuk dat je je ervaring deelt! Om op de discussie van hiervoor te reageren: ik denk dat het heel persoonlijk is hoe iedereen zichzelf het liefste ziet. Het is volgens mij het mooiste om elkaars mening te respecteren, elkaar op dit forum te helpen of in ieder geval zelfvertrouwen te geven. Elkaar afbranden of fake verhalen de wereld in helpen lijkt me zonde van het forum. Ben ook benieuwd of het verhaal van TS klopt, en als dat klopt, hoe het nu gaat. En @Me Too, hoe oud ben jij? Hoe stevig ben je en hoe is dat zo gekomen?

17 mei 2019, 19:05, B
6

Ik herken mezelf hier in ik ben 15 171 en 82,5kg en vind eten ook heerlijk om te doen.

22 mei 2019, 17:05, .
7

Wauw meisje 15 wat goed dat je daar gewoon voor uitkomt. Ik zou willen dat meer mensen er zo over dachten in de zin van gewoon je eigen gevoel volgen. Hoe ben je aan je huidige gewicht gekomen, hoe ga je er nu mee om en wat vindt je omgeving er van?

24 mei 2019, 08:05, B

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.