o n g e s t e l d h e i d

ik ben bijna 13 en ik ben nog steeds niet ongesteld en al mijn vriendinnen al wel is dit normaal of niet???

22 jul 2017, anoniempje👌🍬🍕


Reacties

plaats reactie
1

Een beetje laat maar wat is het oor erg. Ik weet jou gewicht en lengte niet. Dat is belangrijk

22 jul 2017, 17:07, .
2

heel normaal je hoeft je pas zorgen te gaan maken als je 17/18 bent en nog niet ongesteld bent.
ps. Ik werden ook pas op mijn 14e

22 jul 2017, 22:07, hee
3

Ik was ook 13 toen het kwam, niks mis mee. Al maakte ik me toen ook wel zorgen :o

Maar tenzij je echt ernstig ondergewicht hebt komt het wel x ieder op zn tijd

22 jul 2017, 23:07, Cutiepieee
4

je hoeft niet zo blij te zijn als je ongesteld bent. geen gesleep met tampons en maandverband, elke maand weer. geniet er nog maar van, zo lang je het niet bent...

23 jul 2017, 04:07, iemand
5

Ik snap dat je graag ongesteld wilt worden hoor, had ik vroeger ook! Sommige mensen die krijgen het pas op hun 16e en andere al wanneer ze 10 zijn dus geen zorgen!!

26 jul 2017, 20:07, Yoe
6

Ik ben 13 en heb het ook nog niet. Het komt wel geniet zolang je het niet hebt.

27 jul 2017, 16:07, Lala
7

ja maar het is wel leuk dan an je je elke dag vingeren als je ongesteld bent. En je bent mooier zij mijn mama

27 jul 2017, 16:07, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
8

ik ben nou voor de 4 keer ongesteld. nou lag ik gisteravond op bed, en had zin om me te vingeren. terwijl ik ongesteld ben. een vriendin zij tegen me, dat het verlicht als je ongesteld bent. het is me 2 dag. kan het kwaad. als je het met je zelf doet. als je ongesteld bent.

27 jul 2017, 17:07, karin
9

@hoi karin
het kan geen kwaad, als je het doet als je ongesteld bent, bij mij verlicht het ook de pijn en krampen. ik zou wel even een handdoekje er onder leggen,
sterkte.

7 aug 2017, 10:08, wendy
10

Heyyy, dat is super normaal hoor. Ik ben vorige week voor het eerst ongesteld geworden maar ik ben 14! Ik ben wel blij dat het eindelijk gebeurt is, ik had er bijna geen last van alleen zo moe dat ik overdag bijna 2 uur heb geslapen. (Ik was op vakantie dus ik heb de eerste keer ook gelijk een tampon gebruikt, werkt super en echt niks om bang voor te zijn mocht je tampons willen gebruiken!!!)

22 aug 2017, 19:08, Anoniem
11

Heel normaal. Ik was het op men 13e ook niet hoor

22 aug 2017, 21:08, gwn
12

@ hoi wendy
dankjewel voor je advies. ik heb een badlaken op me bed gedaan. het voelde best wel fijn, terwijl ik ongesteld was.

nog bedankt wendy. xxx

23 aug 2017, 02:08, karin
13

hoi ik was 12 toen ik voor het eerst ongesteld werd, ik was thuis, ik had een maandverbandje in gedaan maar dat, niet lekker. toe vroeg ik aan me oudere zus, of zij tampons had, ze heeft me toen een doosje normale tampons gegeven, en heb er 1 ingedaan.

24 aug 2017, 13:08, E
14

hoi E
het was voor mij ook even wennen om een tampon in te doen. ik had een doosje met inbrenghuls. die had me moeder nog staan, ik heb daar er van een ingedaan..

28 aug 2017, 13:08, wendy
15

Ik had gelijk de eerste keer tampons gebruikt, je voet het niet en je kunt alles!!!

30 aug 2017, 18:08, X
16

hoi @X
ik had de eerste keer een te grote tampon in gedaan, die heb ik toe er uit gehaald, en er een kleine tampon er in gedaan. dat was in het beging van me ongesteldheid.

16 sep 2017, 03:09, *H*
17

de eerste keer dat ik ongesteld werd, was op school. een vriendin van me was het al een half jaar. ik had niets bij me. ik ben naar haar toe gegaan, en heb ge vraagt of ze wat bij haar had. ze heeft me toen een mini tampon gegeven, ik vroeg of ze even met me mee wide gaan, om uit teleggen hoe het werkt te. ik gebruik nu normale tampon..

2 nov 2017, 14:11, ##

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.