Nog zo'n topic over ongesteldheid

Goedendag allemaal,
Ik had even een vraagje namelijk: ik ben 15 en ik ben nog niet ongesteld. (Heb ook al borsten en heel veel schaamhaar) Ik heb al ruim 2 jaar witte afscheiding en volgens elke site die er te vinden is op het wereldwijde web zou je na 2 jaar witte afscheiding al lang en breed ongesteld moeten zijn. MAAR ik doe ook aan vingeren en als ik zit en met zwemmen hou ik mijn buik in, zou dit er iets mee te maken kunnen hebben?

16 mrt 2019, Reallyworried


Reacties

plaats reactie
1

Ik werd ook laat ongesteld, ik heb heel lang gedacht dat ik niet ongesteld werd door het mastruberen maar maak je daar maar geen zorgen over. Gewoon nog even wachten en het komt vanzelf wel. Ik word meestal ongesteld zo’n 7 dagen nadat ik hefige buikpijn heb gehad (buikpijn komt door de eisprong) veel vriendinnen van mij hebben dat ook, dus dan kan je het misschien voelen komen. Ik las inderdaad iets over witte afscheiding maar in mijn geval was dat niet van toepassing. Ook bruine afscheiding heb ik nog nooit gezien.

21 mrt 2019, 23:03, U
2

Hartstikke bedankt voor het antwoord, nu ben ik tenminste een beetje terustgesteld.

31 mrt 2019, 17:03, Reallyworried
3

ik heb ook iets van 2 of 3 jaar die witte afscheiding gehad, toen werd ik pas ongesteld. dit is echt niet raar trouwens want heel veel mensen hebben dit. en wees maar blij dat je nog niet ongesteld bent, want het is echt een hel als je het eenmaal bent:(

1 apr 2019, 20:04, Maak je geen zorgen
4

Maak je vooral geen zorgen

8 apr 2019, 08:04, kwekkie
5

Heee
Ik ben zelf 13 en op 26 juni word ik 14, ik ben toen ik 12 werd kreeg ik best veel slijm en nu januari 2019 ben ik ongesteld geworden maar het bloed was eerst best bruin en ik ben het nu ook wel heel vaak! Maarrr ik heb zelf echt geen borsten en ben best onzeker omdat ik ech iets van 70AA want 65AA doet pijn, maar mensen zeggen dat je borsten gaan groeien als je ongesteld wordt maar niks groeit ik ben echt heel plat :(

8 apr 2019, 20:04, Hiii!!

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.