Nog steeds geen borsten!

Hoi,

Ik ben 14 jaar en ik heb nog steeds bijna gen borstgroei... alle meisjes uit mijn klas hebben al wel borsten en ik kan nog niet eens een BH aan. Ik ben ook nog niet ongesteld geworden. Veel jongens uit de klas noemen me een plank en daar ben ik echt klaar mee...

Moet ik me hier zorgen om maken?

Alvast bedankt.

6 mei 2017, Tienermeisje04


Reacties

plaats reactie
1

Ik ben zelf ook 14 en de helft van mijn vriendinnen hebben ook nog geen borsten en zijn ook nog niet ongesteld. Ik denk dat je je nergens zorgen over hoeft te maken, uiteindelijk komen ze wel, haha. En er zijn sowieso ook genoeg mannen/jongens die niet om grote borsten geven. En de jongens die daar wel moeilijk over doen zijn toch de moeite niet waard dus daar moet je je niks van aantrekken. En over dat ongesteld zijn, het is alleen maar erg vervelend dus je hebt geluk dat je daar nog geen last van hebt... Bij sommige komt alles gewoon wat later! Een kennis van mij werd pas op haar zeventiende ongesteld :)

6 mei 2017, 21:05, dontworry
2

Nog niet ongesteld zijn op je 14e is heel normaal! Ik ken zelfs een meisje die het pas op haar 17e werd. En wat je borsten betreft, dat is gewoon je bouw. Je krijgt later heus wel borsten, dat komt dan wel. En trouwens, een 'plank' zijn is niet erg hoor haha. Je kan allerlijk buiktruitjes aan bijvoorbeeld, je hoeft je niet zorgen te maken over afvallen en je kan heel vaak alles eten wat je wilt zonder aan te komen. Geloof me, zie het als een voordeel!

6 mei 2017, 21:05, Youlo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.