Nog nooit vriendje gehad :-(

Hai, ik ben een meisje van 14 en ik heb nog nooit een vriendje gehad. Ik ben ook nog nooit door iemand leuk gevonden en ik zit daar best wel mee. Ik wil heel graag een vriendje en ontgroend worden enzo maar ik ben bang dat niemand me leuk vind en dat ik mezelf voor schut ga zetten. Ik heb hier verder ook geen ervaring mee. En ik ben bang dat het aan mijn uiterlijk ligt (ik ben niet echt lelijk maar ik heb wel puistjes), wat moet ik doen?
Xx groentje :-(

19 sep 2018, Gina


Reacties

plaats reactie
1

hey lieve gina,
het is helemaal niet vreemd om nog geen vriendje te hebben op je 14e, je hebt misschien nog niemand ontmoet die je leuk vind. dat kan! ik heb een vriendin die 17 is en nog nooit verliefd is geweest/ een vriendje heeft gehad. het zou natuurlijk kunnen dat je aseksueel bent, dat betekend dat je gebrek hebt aan seksuele aantrekkingskracht of seksueel verlangen. en dat is oké! maar je bent nog erg jong dus wees gerust, er komt heus wel iemand in je leven waar je een relatie mee kan hebben. ik heb nu mijn eerste vriendje op mijn 16e :)

20 sep 2018, 09:09, somjo
2

Thanks somjo en het is niet dat ik mensen niet leuk vind. Het is dat mensen mij niet leuk vinden :-(

20 sep 2018, 21:09, Gina
3

Lieve Gina, mensen zijn vaak te verlegen. Waarschijnlijk wel.❤️😘

21 sep 2018, 18:09, Eva🖤
4

Ik ben 16 & heb ook nog nooit een vriendje gehad, mn vriendinnen zijn allemaal al ontgroend enzo en ze gaan ook allemaal naar fuiven, ik doe dat allemaal niet hahah :p Gewoon geduld hebben, je kan beter wachten en ontgroend worden door iemand waar je echt verliefd op bent dan meteen ontgroend worden door de eerste de beste jongen die je helemaal niet leuk vindt

21 sep 2018, 21:09, justmexoxo
5

Thanks voor het goede advies ❤️❤️

27 sep 2018, 21:09, Gina
6

Heeeei schattiee x
Op mijn 14e stond ik er precies hetzelfde voor! Nog nooit een vriendje/gezoend of wat dan ook! Helaas ging ik toen meteen voor de eerste jongen die dus wél interesse in me had... Toen was ik net 15. Maak het jongens vooral niet te makkelijk want het heeft voor mij nu een jaar geduurd (en twee exen) voordat ik met een jongen was waar ik me echt goed bij voel x komt goed schat

28 sep 2018, 23:09, girlie
7

Haii dat is niet erg, ik ben 17 en heb nog nooit een vriendje gehad en ben nog een groentje dus het komt vanzelf x

1 jan 2019, 13:01, Anna
8

Ben ik hier de enige in, volgens mijn is het tegendeel bij anderen juist.

Ik ben bang dat ik te vroeg erbij ben, maar ik ben 14.

Stel iemand leest dit over een paar jaar...

2 jan 2019, 11:01, Eva
9

Ik word bijna 14 en ik heb ook nog nooit een vriendje gehad. Op deze leeftijd zijn het bij mij allemaal nog kleuters. Ik verlang ook haar een vriendje maar heb geduld!

1 feb 2019, 17:02, Anoniemxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.