Nog nooit relatie gehad

Heyyyy ik ben een meisje van bijna 18 en ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik heb wel al vaker gezoend enzo en fix gehad maar nog nooit een relatie en dat wil ik wel echt super graag. Is het raar dat ik dit nog nooit heb gehad? Ik ben er zo klaar mee ik voel me echt onzeker dat ik nog nooit een relatie heb gehad.

6 aug 2020, Sarahhh


Reacties

plaats reactie
1

beste Sarahhh je moet nooit een relatie overhaasten. Gewoon geduld hebben en heel veel mensen ontmoeten pas later iemand in hun leeftijd en single zijn is zo slecht niet. En niet onzeker zijn. Single zijn komt meer voor dan je denkt.

7 aug 2020, 07:08, juliatje.
2

ik wordt binnen 2 weken 18 en heb sinds 3 dagen mijn eerste vriendje. gisteren heb ik mijn eerste kus gehad. wat ik maar zeggen wil: het is helemaal niet raar dat je nog nooit een relatie hebt gehad. sommigen hebben elke maand een nieuw vriendje, daar heb je toch ook helemaal niks aan? je kan beter 1x echt verliefd zijn en dan een relatie krijgen dan 10x half verliefd zijn en een relatie krijgen. ik voelde mij hier ook heel lang onzeker over maar het komt allemaal vanzelf, ik beloof het.

12 aug 2020, 07:08, justmexoxo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.