nog nooit een vriendje gehad

ik ben 12 en heb nog nooit een vriendje gehad ;$ ik schaam me er best wel voor omdat me vriendinnen dat wel hebben. meestal vinden jongens me wel leuk maar zijn dan niet verliefd..wat moet ik doen zodat ze me MEER dan leuk vinden ;$

1 jan 2012, anna


Reacties

plaats reactie
1

Hee Anna,

Ik ben 16, in maart 17 en heb ook nog geen vriendje gehad.
Ik herken het wel hoor, het schamen, maar die liefdes van jouw leeftijd zijn nog geen échte liefdes, dus je hoeft je totaal niet te schamen.
Een vriendje komt wel, je moet van iemand houden, niet om er bij te horen.

2 jan 2012, 13:01, Anoniem
2

ik bn 13.
Je hoeft nu egt geen vriendje te hebben je moet nu genieten van de jeugd.
Ik hb ook nog nooit een vriendje gehad.
Maar dat komt wel.
Miss. moeten WIJ is een 1ste stap zetten ?

2 jan 2012, 16:01, brendatj
3

Je bent 12,, Je hebt nog heel veel tijd hoor x Ik ben 14 en heb ng maar 1 lief gehad en dat nog maar begin mij n 10... x

5 jan 2012, 17:01, Sarpiie
4

Ik ben bijna 14 en ook nog nooit een vriendje gehad... Als we het met vriendinnen over relaties of over jongens hebben schaam ik me ook... Maar ik wil alleen met een jongen nemen die ik echt leuk vindt en andersom.

Mn vriendinnen zeggen dat mijn tijd nog wel komt.... I hope so.. ik wacht liefer ook tot ik een jongen echt leuk vind dan dat ik iedere week met een ander heb...

Xxxxxxx

18 feb 2012, 23:02, xoxoxoxme
5

ik ben 15 en heb ook nog nooit een vriendje gehad of gezoend ofzo.
op je 12e stelt het ook weinig voor.

19 feb 2012, 11:02, Just A Girl
6

ik ben 14, bijna 15 en heb nog nooit gezoend, of een vriendje gehad. ik vind het een ramp, en mijn vriendinnen ook. (bijna) al mijn vriendinnen zijn zelfs al ontmaagd, en ik niet. ik heb nog niet eens gezoend. maar hierdoor kom je er wel weer achter hoe hecht de band is tussen jij en je vrienden. waarom heb je een vriendje nodig? ik red het prima met gewoon mijn vrienden! als ik ooit iemand leuk ga vinden en van iemand ga houden, komt dat vanzelf wel!
succes!
xxx

24 feb 2012, 16:02, ladyinpink
7

Heel erg bedankt voor de reacties!
xxxx

27 feb 2012, 22:02, anna
8

ja , ze hebben allemaal gelijk dus maak je niet al te druk
ik ben 14 heb ook nog nooit een vriend gehad
en als me vriendinnen er over prate schaam ik me altijd en zeg ik gwn niets erover
maar ja onze tijd komt nog wel :)

28 feb 2012, 16:02, mya
9

Mijn eerste vriend kreeg ik 4 dagen voor mijn 16e verjaardag. Ik wordt in april 17. Ik heb nog steeds met dezelfde vriend en ben erg gelukkig met hem. Dus je bent echt niet de enige. Voor hem schaamde ik me altijd dat ik nog nooit vriend heb gehad. Bijna iedereen die ik kende had al vriendjes gehad en had ervaring met zoenen. Ik dus totaal 3 keer niks. Dit heeft het kleine beetje zelfvertrouwen dat ik had dus ook niet geholpen. Maargoed als ik iets geleerd heb is dat het komt wanneer het komt. Ik snap dat je je er niet prettig bij voelt. Ik haatte het altijd zo wanneer ik met een groep meiden aan het praten was en het ging over jongens en hun ervaringen ermee. Het ergste was wanneer ze vroegen hoeveel vriendjes ik heb gehad of gezoend heb enz. Ik zei dan gewoon de waarheid maar ik vond het echt vernederend. Hierdoor kreeg ik het gevoel dat er iets mis met mij was en ik voelde me hierdoor nog lelijker. Ik weet niet of dit bij jou of bij anderen ook is voorgekomen of nog steeds voorkomt, maar ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Mijn punt is dat liefde zeker het wachten waard is. Achteraf realiseerde ik me ook dat ik wou dat alles te gehaast ging. Je kan liefde nou eenmaal niet haasten. Het belangrijkste is dat jullie van elkaar houden en bij de ene gebeurt het vinden van die speciale persoon sneller dan bij de andere.

Hopelijk besef je nu dat het normaal is en veel meer voorkomt dan je denkt. Vergeet niet dat je pas 12 bent en nog alle tijd hebt. Hopelijk heb ik kunnen helpen door mijn ervaringen te delen. Succes!

xxx

28 feb 2012, 22:02, Unicorn
10

Heei Anna,

Daarvoor hoef je je echt niet te schamen hoor! Ikzelf ben 15 jaar en heb ik nog nooit verkering gehad of iets met een jongen gedaan. Ik heb ook niet het gevoel dat ik iets mis. Ik heb genoeg lol met mijn vriendinnen. Zelf heeft alleen 1 vriendin van mij (15) een vriendje. Mijn andere vriendinnen hebben geen vriendje en nooit gehad, dus je bent niet de enige. Maak gewoon veel lol met je vriendinnen, en haast je niet. Je bent tenslotte pas 12 en hebt alle tijd!

Xx

1 mrt 2012, 16:03, Liedje
11

gewoon een beetje proberen te flirten met hem ofso en oog contact maken zo dat ze merken dat je hun leuk vind en misschien krijgen ze dan ook gevoelens voor je

succes ! xxxx

28 apr 2012, 22:04, larissa
12

Ik ben 14 en heb ook nog nooit een vriendje gehad of gezoend. Als je een leuke jongen ontmoet en hij vind jou ook leuk moet je ervoor gaan (L). Maar maak je geen zorgen je vind heust wel iemand en je moet je niet lelijk of stom gaan vinden. Je bent tog liever iemand die op latere leeftijd een superleuke vriend vindt en er heel lang gelukkig mee is dan een meisje die iedere week een ander heeft? Als je heel graag een vriendje wil kan je ook is met wat jongens afspreken.

Succes x

28 apr 2012, 23:04, Julia
13

ik ben 12 en ik ook wel een vriendje ik wil gewoon bij een jongen zijn.

6 mei 2012, 09:05, XJWZ
14

hee!! ik ben ook 12 en heb ook nog nooit een vriendje gehad maak je geen zorgen vele meisjes hebben dit ik ben soms wel verdrietig en boos maar ooit zul je de ware vinden grtjes!!!

1 jun 2012, 19:06, leletjeuh
15

Haa,
k ben 13 & ik word op 20 augustus 14.
k heb ook nog nooit een echt vriendje gehad. Natuurlijk wel toen ik 8 was. Maar geen "echte" relatie.
k voel wat van voor een jongen, maarja ik weet niet of hij ook wat in mij ziet...
k denk dat het niet uitmaakt, als het komt dan komt het & als het nog niet komt dan komt het nog niet!
Jou tijd komt nog wel!

xx Annabel

12 jun 2012, 19:06, xAnnabel_
16

Ik ben ook 12 en heb ook nog nooit een vriendje gehad, en dat wil ik nog niet eens. Mensen moeten je niet leuk gaan vinden om dingen.. Mensen moeten je gaan accepteren zoals je bent. Als je je nu anders gaat gedragen om een vriendje te krijgen dan denkt het vriendje dat je zo bent, maar als je zo niet bent en weer normaal gaat gedragen kan hij het uitmaken en dan is hij het niet waard.

BE YOURSELF, het gaat vanzelf...

20 jul 2012, 11:07, xAngel...
17

HELP, ben al weer 13.. ;( en nog steets hetzelfde probleem. jongens vinden me wel leuk en kijken me na enss, maar opmeafstappen doen ze niet en ik ga dat ook niet doen..
wel bedankt voor al jullie tips en reacties!! <3
xxx

25 jul 2012, 21:07, anna
18

@anna ik ben bijna 13 en heb precies hetzelfde als jouw, mare als hun die stap niet zetten, moet je dat zelf doen, wedden dat je wel een jongen vind die verkering met je wil!
en zoiezo als het nu niet gebeurt, maakt dat niet uit want je heb nog een heel leven voor je.
xxx van mij

28 jul 2012, 14:07, Tina
19

Ik ben zestien jaar en ben single en geniet er volop van!
Altijd rekening houden met de ander, je tijd verdelen kan heel je leven nog hoor!

Ik ben een single girl die het prima kan redden zonder een boy! Ik heb nog een heel leven voor me dus ik maak geen haast :)

28 jul 2012, 15:07, Marit<3
20

Hee,
ik ben 15 en ik heb 1 keer een vriendje gehad. Dat was wel al na 1 week uit en heeft daarna nog nare gevolgen gehad. Overhaast vooral niet, daar krijg je alleen maar spijt van. Je bent pas 12! Je komt echt wel iemand tegen, weet zeker dat je echt verliefd bent. Als je alleen maar een vriendje neemt om het verkering hebben is dat niet goed. Stel dat hij wel echt verliefd is kun je hem daar ook heel erg mee kwetsen en dat is natuurlijk niet goed.
Ik begrijp je wel, bijna al mijn vriendinnen hebben een vriendje en als ze er dan over praten voel ik me meestal ook nogal ongemakkelijk en ga ik maar grapjes maken. Ze zeggen dan, het komt nog wel voor jou, wij hebben gewoon geluk gehad. En ik denk dan; jullie hebben makkelijk praten. Maar ze hebben ergens wel gelijk, gewoon geduld hebben en we zijn ook pas 12 en 15. 'T komt van zelf ;)

31 jul 2012, 13:07, :)
21

ik ben ook 12 en word 13, ik zou wel een vriendje willen hebben,, maar heb nooit gehad terwijl er wel veel jongens naar mij staren en me aanraken ( ik en mijn bff zijn beetje de populairste van de meisjes =) maar als er aan me werd gevraagt of ik iemand leuk vind dan zei k altijd van nee ik ben nooit verliefd geweest en zal ook nooit zijn, ik haat dat van die liefde dingen... Mrjhaa k wou t alleen laten weten Veel suc6 met t vinden van een vriendje Xxx

5 aug 2012, 06:08, ik heb het zelfde als jou gehad!! :D suc6
22

ik ben 13 en heb ook nooit een vriendje gehad ik vind er wel een leuk en ik heb ooit mee gedaan aan een zoen project maar verder heb ik niks gehad en als een jonge op je afstap en hij zegt hij vind je leuk terwijl hij naar je borsten kijkt gwn zege: maar ik niet

5 aug 2012, 13:08, zuurtje (zuleyha je zegt zuleja)
23

hoi
ik ben 12 en heb wel 3 vriendje gehad en ben steeds bedrogen dus geen echte liefde wacht gewoon en dan komt echte liefde vanzelf

21 aug 2012, 12:08, jaimy600
24

Ik ben 13 en heb nog nooit een vriendje gehad.

Ik wil wel maar net als jij vinden sommigen mij wel leuk maar niet.
Mijn vader zegt dat ik nog te jong ben, maar mijn vriendinnen hebben wel een vriendje.
Ik weet niet wat ik moet doen.
Ik schaam me er erg voor.

3 nov 2012, 20:11, Ronhow xxx
25

Gewoon wat wachten liefde komt wel wat later.

3 nov 2012, 21:11, LolaDash
26

Heey,
het is echt niet raar dat je nog geen vriendje hebt, ik ben ook 12 en heb ook geen vriendje. Ik vind ook niemand leuk en ik ga ook niet alsof doen. Veel van mijn vriendinnen hebben of hadden een vriendje en ik weet ook van een paar jongens dat ze me leuk vinden/vonden. Maak je er niet al te druk over, het is niet raar!!
XXX

4 nov 2012, 13:11, soesje
27

ik ben 13 heb ook nog geen vriendje.vele jongens kijken wel naar me enzo of ze roepen lekkerding of iets dergelijks vandaag zelfs ***** lekker schreeuwde een jongen tegen me ijk heb al een stuk of 5 liefdes gehad maar op dit moment geen 1 dat hoef ik ook niet ik wil me bezig houden met school enzo en voorlopig ff geen vriendjes en bevondien ik ben bi (biseksueel) ik heb alleen nog nooit een relatie gehad met een meisje alleen ben ik wel verliefd op mijn beste vriendn :)

*Dit bericht is aangepast door de moderator

4 nov 2012, 15:11, loveyou x
28

jongens brengen alleen maar problemen, want bijvoorbeeld die dag heb je toets ofzo
en stuurt'n smsje en maakt het uit ofzo
dan heb je ook stress
en maak je het ook fout

4 nov 2012, 17:11, Anoniem
29

Hee Anna,

Ik snap je schamen wel hoor,, maar het is echt niet nodig!
Bij mij op school (ik zit nu in de 3e) is het zeg maar alle 'sletjes' hebben al een vriendje gehad. En ja ik ook, maar het is niet iets om voor te schamen. Je kunt het namelijk ook omdraaien, jij bent té knap voor de jongens. Daarom durfen ze jou niet te vragen, dat houden mijn vriendinnen me ook steeds voor en eerlijk gezegd werkt het wel, tuurlijk zijn er altijd knappere meiden, tenminste dat vind jij!
Maar er zijn altijd meiden die ook jaloers zijn op jou, en dat is echt waar!

xx

4 nov 2012, 18:11, Manon
30

Ik ben 17, bijna 18 en ik heb ook nog nooit een vriendje gehad.
Ik zie er goed uit en veel jongens vinden me een leuk meisje, maar niemand wil er echt voor gaan, die ik ook leuk vind.
Wat vinden jullie, moet ik voor de 'minderen' gaan en ze een kans geven of blijven wachten tot er iemand langs komt die ik echt heel leuk vind?
Ik wil niet nooit een vriendje op de middelbare school hebben gehad maar ik kan ook niet doen alsof ik verliefd ben...

8 nov 2012, 17:11, Kippetje
31

@Kippetje
Je moet niet voor de 'minderen' gaan, niet alleen is het niet leuk voor je zelf als je niet echt iets voor die persoon voelt, het is natuurlijk ook anders om niet leuk, als hij jou echt leuk vind en verder met je wil gaan terwijl jij dat niet wilt..
Je moet echt wachten iemand die je echt ziet zitten en dan er helemaal voor gaan! Dat voelt 10x zo fijn als een "fake" relatie!
Succes xx

8 nov 2012, 17:11, sashaaaxx
32

Hee,
Ik ben 14 en bijna mijn hele klas bestaat uit jongens. (Er zitten heel weinig meisjes in mijn klas)
Ik vond vorig jaar al een jongen echt HEEL ERG leuk, maar helaas. Toen ik het eindelijk vertelde, werd ik keihard gedumpt. (Hij zei eerst ja en zei toen ineens dat hij me toch niet leuk vond)
Het probleem is dat ik heel graag iemand leuk wil vinden en verkering hebben. Zo erg dat ik mezelf bijna iemand leuk vinden opdrong. Ik weet niet wat ik moet doen. Heeft iemand tips voor mij en natuurlijk degene die dit topic is gestart: HOE KRIJG IK EEN VRIENDJE?
Xxx

25 nov 2012, 22:11, Desperate LONER
33

Hoi Anna,
Je kunt jongens niet zomaar verliefd op je 'laten worden'. Maar weet je, veel mensen doen ook maar nep, omdat ze het nou eenmaal leuk vinden om op te scheppen ("Ja, maar mijn vriendje zegt..."). Wees maar blij, jij hebt nog tijd voor je vriendinnen, huiswerk, vrije tijd over om je hobby's te doen...
Greetzz

26 nov 2012, 08:11, xChipmunkje
34

Hoihoi,

het is niey erg dat je nog nooit een vriendje heb gehad hoor!
je bent nog best jong en het komt vanzelf wel als je ouder word :) je kan er eigenlijk niet voor zorgen dat een jongen je leuk vind.. je kan ze wel wat meer verleiden.

28 dec 2012, 15:12, teenagetalk
35

hoe krijg ik een vriendje want ik ben 9 en ik wil graag een vriendje

6 jan 2013, 19:01, lorilover
36

help me plzzzzzzz maak een acount bij ************* en ik zeg later hoe ik heet en geef mij alemaal tips over hoe je een vriendje krijgt

(Dit bericht is aangepast door de moderator)

6 jan 2013, 19:01, lorilover
37

wil iemand voor mij een vriendje zorgen van 9 jaar
of 8

6 jan 2013, 19:01, lorilover
38

ik ben 11
en ik heb nog nooit een vriendje gehad .
alle me vrindinnen hebben een vriendje.
IK SCHAAM ME KAPOT
HELP! HELP!

25 feb 2013, 19:02, joeka
39

niet schamen

xx
ikke suc6

27 feb 2013, 14:02, ikke
40

Je hoeft je niet te schamen hoor.
Ik ben al bijna 18 en heb nooit echt een vriendje gehad.
Ja ooit toen ik ook 12 was in de zomervakantie was er zon jonge. maar na 2 weken was dat ook weg.

En het komt vanzelf wel. Het is logisch dat je ook iemand wilt als iedereen om je heen ook een vriendje hebt. Maar vaak gaat dat al snel uit en zitten zij in de tranen. Ik zou me nu nog richten op andere leuke dingen. Die ene leuke jongen komt echt wel ;)

27 feb 2013, 19:02, Taar
41

Relaties . Mijn ervaring . De ene domper naar de ander. Wees kies keurig . En heb geduld. De ware komt echt van zelf.

28 feb 2013, 13:02, Renate
42

Ik ben over 19 over 3 mnd 20 en ik heb nooit een vriendje gehad. Maar ik schaam me er niet voor want mij tijd zal komen wanneer ik een jongen vind

29 mrt 2013, 18:03, Cici
43

Heey
ik ben 12 jaar.
ik heb mijn hele leven geen vriendje gehad.
al mijn vriendinnen wel, en somige maken dan er gemene opmerkingen over en dan zeggen ze Waarom vraag je niemand watje. en ik schaam me nu best wel daarvoor.

3 mei 2013, 21:05, Mandy
44

Heb je haast soms. Heb toch geduld . Je moet het zo zien op ieder potje past een dekseltje. Ja toch.Niet dan. Nou dan.

5 mei 2013, 00:05, Minoes
45

Ik ben Amy en ik ben 9 ik heb nog nooit een vriendje gehad.
Ik schaam me er wel voor maar ik hoop dat ik dat lang niet meer hoeft te zijn ik ben wel op iemand maar die wil nooit met me hij heet jochem ik liep steeds naast hem op me vader feestje ik keek steeds naar hem

Groetjes Amy

21 mei 2013, 18:05, Amy
46

hey, ik ben 17 en heb ook nog nooit een vriend gehad, don't worry. !

22 mei 2013, 20:05, ME___
47

hoi ik ben 13 bijna 14 .... nog nooit een vriend gehad heb 2 hele goeie vriendinnen en een goeie vriend en in de pauze zitten mn twee vriendinnen bijden bij eenvriend en die jongen bij haar vriendin dan voel ik me alleendenk soms ook ik zal noooit eenvriend krijgen enzo ik word ook nooit na gekeken ofzo er zijn wel jonges die mij lkkre chick noemen maar menen het vastniet denk ik ik ben ook heel erg gepest voor dikzak word ik nog steeds wel ben 1,80 en 65 kilo erggggg maar goed dan maar single ):

29 mei 2013, 20:05, maggie
48

Ik ben 17 en meisjes van 13 gaan verdrietig doen over geen vriendje te hebben gehad? Ik heb dus helemáál niks van ervaring met relaties of verkering.... Het voelt pas écht kut als je tot je volwassenheid nog nooit iets op dat gebied gedaan/ervaring hebt.

30 mei 2013, 16:05, zeurkous
49

ik ben 18 en heb dus ook nog nooit een vriendje gehad ook maar zoals ik er overdenk is het echt de moeite om te w8ten
je kan doen alsof maar je doet er jezelf en die jonge met wie je verkering hebt geen plezier je moet niet met emoties spelen.
je moet gwn w8ten tot je echt iemand tegen komt.

xx

12 jul 2013, 19:07, happy singel
50

ik ben 16 en heb ook nooit een vriendje gehad. zou wel willen, maar op school zitten allemaal kneusjes of onbereikbare types en verder kom ik nooit iemand tegen....

26 jul 2013, 14:07, Luna
51

hoi ik ben 12 jaar en heb nooit een vriendje gehad.ik zou bes wel een vriendje willen,maar op school bij mij zijn er bes wel leuke jongens die bezet zijn.ik kom nooit een jongen tegen die mij leuk vindt denk ik

12 aug 2013, 13:08, conny
52

Heey meiden, ik ben ook wel gesteld op een vriendinnetje, ik ben een jongen dus als jullie mij willen als vriendje reageer nog is. Dan kunnen we misschien een keer skypen

13 aug 2013, 21:08, Olipils
53

euh, hoe oud ben je Olipils?

20 aug 2013, 21:08, Luna
54

94 Jaar en ben morgen jarig

21 aug 2013, 21:08, Olipils?
55

ik ben jongen 14 bijna 15 jaar ****

Dit bericht is gedeeltelijk aangepast door de moderator. Omdat wij graag ieder zijn veiligheid willen garanderen, is het niet toegestaan om persoonlijke adressen en dergelijke te tonen op de site, of anderen uit te nodigen dit te doen.

31 aug 2013, 17:08, djmelroks1
56

Ik heb al 4 vriendjes gehad maar nu ben ik bijna 12 en heb ik er geen meer want alle leuke jongens zijn nu niet meer echt leuk wat moet ik doen om te zorgen dat er weer een paar jongens verliefd op me worden ? Help me

6 okt 2013, 14:10, Playgirl
57

Hoi ik ben 15 jaar oud en ik heb ook nog nooit een vriendje gehad. Bij mij is er één vriendin die al een aantal vriendjes heeft gehad, maar de rest van mijn vriendinnen nog niet. Ik weet dat mijn tijd nog wel komt en dat is zeker in jou geval. Je hoeft je echt niet te schamen, dat doe ik ook niet. Bij mij is het alleen een probleem dat ik wel heel graag een vriendje wil. Maar zolang jij gelukkig bent, zoals je bent, zonder vriendje dus, is er niets aan de hand.
xx

25 okt 2013, 19:10, Demmy
58

Het is echt om te huilen hoe mensen zich aanstellen. Draait het hele leven alleen maar over een vriendje/vriendinnetje hebben? Come on, ik ben vijftien en trots dat ik nog nooit iets heb gehad. Je moet jezelf niet zomaar weggeven aan de eerste beste kandidaat. En de mensen van 12/13 alsjeblieft ga het gewoon leuk hebben met vrienden en vriendinnen er is nog tijd zat! En btw in de brugklas heb je amper tijd voor een relatie. Tip; doe het rustig aan en onthoudt doe pas dingen als je er zelf volledig achter staat en niet omdat je vrienden/vriendinnen je belachelijk maken.

27 okt 2013, 00:10, Wijsneus
59

ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeel graag een vriendje maar ik durf het niet te vragen wat nu ?

9 nov 2013, 12:11, sterre
60

ik ben 11 jaar en ik zou dol graag een vriendje willen maar ik durf het niet te vragen aan een jongen.

6 mrt 2014, 20:03, yana
61

ik ben 11 jaar en ik begin de laatste tijd meer en meer zin te hebben in seks. Is dat raar? Want het lijkt alsof ik zo'n seks verslaafde ben ofzo he daarom wil ik een vriendje

6 mrt 2014, 20:03, yana
62

Je bent 12, toen ik jou leeftijd was dacht ik wel over jongens en ook wel aan liefde maar niet als 'relaties' enzo. Later toen ik een jaar of 14/15 was veel van mijn vriendinnen hadden 'scharrels' en die zoenden vaak tijdens het uitgaan met jongens, ik niet want ik wou dat echt niet. Ik heb nu sinds 10 maanden een vriendje (mijn eerste vriendje). Hij was ook mijn eerste zoen en ik was ook zijn eerste vriendinnetje en alles is nu echt perfect tussen ons. Mijn vriendinnen zouden het echt niet willen een 'vaste' relatie zo jong maar ik heb niet het gevoel dat het mijn vrijheid afneemt want we laten elkaar echt alles doen. En we weten van elkaar dat we geen ander vriendje/vriendinnetje willen of met een ander zullen zoenen.

Voelt goed, gewoon 1 jongen en geen scharrels en gedoe. Hahahaha gewoon vast verliefd :)

6 mrt 2014, 22:03, Truelove
63

jongens komen en gaan maar op een dag zal je de ware vinden die heel veel voor je doet en die niet zomaar vertrekt
<3<3

7 mrt 2014, 14:03, prive
64

ik ben 14 en jongen en heb nog nooit een relatie gehad gezoend of whatever

22 mrt 2014, 15:03, joris
65

Ik was 19 toen ik me eerste vriend kreeg. Hij is nu wel mijn ex , maar ik heb wel bijna 2 jaar relatie met hem gehad. Ik wilde alleen een relatie met iemand die ik echt leuk vond. Al duurde dit wat langer heb ik een erg leuke relatie gehad. Ik Kan niet begrijpen dat als je 14 ben je er voor schaamt.... Je bent nog zo jong...

23 mrt 2014, 00:03, derp
66

hey
ik ben verliefd op een jongen
en ik denk dat hij ook op mij is want :
ik was eens mijn sleutels thuis vergeten en toen kon ik niet binnen in huis en hij stelde voor dat ik bij hem thuis bleef tot mn ouders thuis waren
en ook eens dat er geen studie was en bij mn mama woon ik ver van mn school dus kan ik niet met de fiets gaan en ik moest nog naar amc en ik kon nergens naartoe en toen stelde hij ook voor dat ik bij hem mocht blijven tot de amc begon
ik ben verliefd op hem
maar zou hij ook op mij zijn ??
we praten wel vaak tijdens de les en dan hebben we plezier
maar als hij op mij is ik ben veel groter dan hem
wat moet ik doen ????????????????? help me snel plieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeess

23 mrt 2014, 10:03, LoVe HeM
67

Ik ben 15, en heb nog nooit een vriendje gehad. Ik ben er nog helemaal niet mee bezig. Waarom zou je nu al een vriendje hebben. Geloof me, die komen vanzelf wel. Geniet nu eerst gewoon van je leven!

29 mrt 2014, 18:03, -
68

ik ben 14,5 jaar en ik d8 ook dat geen een jongen me wilde tot laatst ik stond in chez te dansen met vrienden van een vriendin van me en toen zei ze tegen me je mag wel schuren hoor en toen kwam een van hun naar me toen en ging achter me dansen mr hij durfde niet helemaal en toen ging ik heel dicht tegen hem aan staan met mn rug tegen zijn bruik zegma en toen gingen we schuren echt heel lekker dus later draaide ik me om en ging andersom dansen en hij legde zn handen op mn kont en toen keek ik in zn ogen en hij keek trug en vroeg of ik wilde zoenen dus dat deed ik want straks duurde het miss nog heel lang voor ik die kans weer kreeg dus nu ben ik ontgroend :)))

het gebeurt wnnr je het niet verwacht

6 apr 2014, 17:04, alicia
69

Geniet van het leven!
Zit er vooral niet mee als je nog nooit een vriendje hebt gehad het komt wel je moet er niet mee blijven zitten dat helpt toch niet!!!

7 apr 2014, 18:04, Yolooo!!!
70

ik ben 12 jaar en ik ben ook single maar ik wouw eerst ook een vriendje maar ik zag een vriendin die heeft een vriendje en die had het er druk mee dus ik zou zeggen geniet van het leven.

7 apr 2014, 18:04, anoniempje
71

hey Anna! haha ik heet ook Anna, daarom reageer ik ook.
ik heb ook nog nooit een vriendje gehad, maar ik ben 11 in mei 12. ik schaam me er ook wel voor. ik voel me precies hetzelfde als jou, maar we zijn nog jong... we moeten genieten van ons leven en de relaties komen nog wel! ik weet zeker dat je dit jaar nog een vriendje krijgt.

groetjes Anna.

30 apr 2014, 17:04, anna
72

Hee ana,

Je hoeft je echt niet te schamen want ik heb ook nog nooit een vriendje gehad. Ik ben ook nog nooit verliefd geweest. Als ik het met vriendinnen over jongens heb dan praat ik gewoon mee vriendinnen weten ook wel dat ik dat nog niet heb.

Onze vriendjes en verliefdheid komt later wel :)

Dikke kus x

30 apr 2014, 20:04, _verwijderd_
73

hey, je bent pas 12. geniet van je leven en maak je geen zorgen om dat vriendje, je moet niet met iemand gaan nemen omdat je er graag bij wilt horen ik snap dat wel maar wacht tot je iemand ontmoet waar je echt verliefd op ben. anders is het toch ook niet eerlijk tegen over die jongen?
ik ben zelf pas 13 en heb nu mijn eerste vriendje sommigen zullen het erg jong vinden 13 maar we waren al ruim 2 jaar beste vrienden en die verliefdheid is met de jaren gekomen. dus wat ik wil zeggen is wacht tot de juiste jongen en neem niet met iemand omdat je er zo graag bij wilt horen, leeftijd maakt niet uit maar je moet wel echt van elkaar houden, vind ik.

26 nov 2014, 19:11, fayetjess
74

liefde gaat door de maag, geef die boyzz da tomatosoup en ze vallen als een blok voor je!!

be proud, be soupy.

xx

28 nov 2014, 14:11, souplover69
75

Ik ben 13 en heb ook dezelfde probleem ik ging met een klasgenoot uit gaan eten en opeens zei hij dat hij me mooi en leuk vind en ik vind hem ook leuk en mooi , knap enz ... Maar we zijn niet eens samen -,- wat kan ik doen

8 dec 2014, 18:12, , xx Sissi
76

ik ben Tom en ben 10 jaar maar heb met mijn vriendin van 12 ge sext en dat was zalig echt lekkerrrrrr

8 dec 2014, 18:12, , Tom
77

oh ik ben 9 en ik heb maar een keer een vriendje gehat davey alleen heb uitgemaakt en ik ben nu op twee jongens dus voor welke moet ik kiezen ik ik weet het niet ik wil gewoon een van die twee uit vragen alleen het lijkt net alsof die twee op mij zijn ze geven mij briefen en sturen het op msp en morgen ga ik hun allebij vragen ik durf het ik durf het ik moet weer een vriendje eigenlijk brobeer ik het weer optebouwen met hem.

14 jan 2015, 18:01, denis
78

oh ik ben 9 en ik heb maar een keer een vriendje gehat davey alleen heb uitgemaakt en ik ben nu op twee jongens dus voor welke moet ik kiezen ik ik weet het niet ik wil gewoon een van die twee uit vragen alleen het lijkt net alsof die twee op mij zijn ze geven mij briefen en sturen het op msp en morgen ga ik hun allebij vragen ik durf het ik durf het ik moet weer een vriendje eigenlijk brobeer ik het weer optebouwen met hem.

14 jan 2015, 19:01, deniese
79

SERIEUS?!!!! @Tom

20 jan 2015, 19:01, anoniempje13
80

VOOR OMA TILLIE:
WAT BEN JE LIEF IK HOU HEEL ERG VAN ME BEST FRIEND MYRIAM EN IK HOOP DAT JIJ NOG GOED BEVRIEND MET JE VRIENDIN UIT 1940 EN ZO NIET DAN MAG JE BIJ ONS AANSLUITEN WANT LEEFTIJD VERSCHILT NIET IN DEZE VRIENDSCHAP ALLEEN MAAR LIEFDE GEEN HAAT ILY OMA TILLIE JE BENT HEEL LIEF <3

6 mrt 2015, 12:03, rebecca
81

voor rebecca:
OMG BBY JE BENT ZO LIEF!! IK HOU VAN JOU OOKAL KENNEN WE ELKAAR PAS 3 DAGEN JE BENT NU AL THE BEST I EVER HAD
BEST
BBY BOO
LIEFFIE
I KNOW IT CAN BE HARD TO BE FRIENDS WITH ME SOMETIMES BUT YOU STAY WITH ME YOU ARE MY EVERYTHING. HOU KAPOT VEEL VAN JOU BBY MIJN 06 IS JOUW 112 IK DOE ALLES VOOR JE WIJ BLIJVEN VOOR ALTIJD BESTIES
XXX

6 mrt 2015, 12:03, myriam
82

MYRIAM JE BENT ECHT ZO LIEF OMG IK WORDT HIER ECHT HEEL EMOTIONEEL VAN MENSEN DENKEN DAT WIJ RAAR ZIJN MAAR WE ZIJN GEWOON ZO LEUK BEVRIEND EN IK BEN JE DANKBAAR VOOR DE BESTIEZZ LOVE IN DEZE 3 DAGEN EN IK WIL JE ZEGGEN DAT IK VAN JE HOU BEST FRIEND

6 mrt 2015, 12:03, rebecca <3 bestfriend myriam
83

Voor Rebecca:
Dat is heel lief van je rebecca. En ja ik en die vriendin uit 1940
Annie vinden jullie heel aardig kom maar een keertje langs ik stuur je wel een mailtje met mijn adres dan kunnen we lekker thee drinken en koekjes eten.

Groetjes Annie en Tillie

6 mrt 2015, 12:03, Oma Tillie
84

oh tillie en annie fijn dat jullie bevriend zijn waar wonen jullie want ik en myriam willen wel langskomen weet ik zeker en wel speculaas koekjes he ;) haha love you!

6 mrt 2015, 12:03, rebecca <3 bestfriend myriam
85

omg oma tillie dat lijkt me geweldig
ik hou nu al kapot veel van jullie ik neem cake en taart en koejes en allemaal lekkere dingetjes mee we gaan gezellig samen uit eten en het word the best day of our lifes
lysm

6 mrt 2015, 12:03, myriam
86

btw myriam ik moet je nog wat vertellen
ik heet eigenlijk chey en geen rebecca maar ik was bang dat je me naam niet zou accepteren, ik ben wel echt 15 zoals ik al zei
sorry als je nu denkt dat ik je heel erg ge catfishd heb but i still love you bestfriend ik heb me naam nu ook al verandert ik zal nooit meer liegen

6 mrt 2015, 12:03, chey <3 bestfriend myriam
87

Rebecca en Myriam *****. Myriam je hebt gelijk het wordt echt de beste dag van ons leven.

* Dit bericht is aangepast door de moderator

6 mrt 2015, 12:03, Oma Tillie
88

OMG BBY DAT MAAKT ME ECHT HELEMAAL NIKS UIT MAAR WAAROM WILDE JE NIET DAT HET ZOU WETEN? HET MAAKT ME ECHT NIKS UIT IK HOU VAN JE BEST FRIENDS TILL THE END
LOVE YOU SOOOOOOOOOOOOOOOOOO MUCH

6 mrt 2015, 12:03, myriam <3 best friend chey
89

OMG IK HUIL NU VAN GELUK DANKJEWEL MYRIAM MAAR IK VIND ME NAAM GEWOON VERSCHIKKELIJK EN IK WAS BANG JIJ OOK MAAR OMG BEST FRIEND TILL THE EEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDD NEVER WANNA LOSE YOUUUUUU

6 mrt 2015, 12:03, chey <3 bestfriend myriam
90

tuurlijk oma tillie
we hebben er net samen 1 aangemaakt:
*****

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

6 mrt 2015, 12:03, myriam <3 bestfriend chey
91

ik breek up met jou myriam ik haat je je gaat nu meer met oma tillie om dan met mij maar ik mag gewoon nu niks weten en ik voel dat deze vriendschap zo niet verder gaat werken.
doei

6 mrt 2015, 12:03, chey
92

OMG CHEY NEE IK HOU VAN JE IK KAN NIET ZONDER JE DOET ME DIT NIET AAN IK ZAL HET BREKEN MET OMA TILLIE IK HEB ER ALLES VOOR OVER OM BFF'S TE ZIJN

6 mrt 2015, 12:03, myr
93

MAAR WAAROM MOCHT IK HET DAN NIET WETEN

6 mrt 2015, 12:03, chey
94

Ohh nee, dit was niet de bedoeling. Jullie hoeven niet langs te komen. Dat zal jullie vriendschap misschien verbreken.Ik vond het wel leuk.

Dit zijn de laatste knuffels en kusjes van oma Tillie

6 mrt 2015, 12:03, Oma Tillie
95

ik mocht niet weten waar het net over ging en ik voel me bedrogen

laatste bericht van chey omw zelfmoord (nee grapje ik had je te pakken hihi)

6 mrt 2015, 12:03, chey
96

omg nee chey we zochten niks op we hadden je te pakken het was maar een grapje
OMG BBY IK KAN JE NIET KWIJT

6 mrt 2015, 12:03, OMG CHEY IK HOU ZO KAPOT VEEL VAN JE PLEASE
97

Het spijt me lieve schat. maar kunnen jullie nog wel even één dingetje duidelijk maken. Komen jullie wel of niet op de thee, dan weet ik hoeveel koekjes ik moet gaan bakken.

6 mrt 2015, 12:03, Oma Tillie
98

oma tillie wil je even weg gaan je irriteert me nogal

6 mrt 2015, 12:03, chey weet nog niet of ze myriam vergeeft
99

Oké dag cheyenne en mijn schatje Myriam.

6 mrt 2015, 12:03, Oma Tillie
100

Ik ben 10 jaar ik heb nog nooit een vriendje gehad hoe krijg ik er snel een

6 mrt 2015, 22:03, Lisa
101

Heei ik ben 12 jaar 😊 ik heb nog nooit een echt vaste relatie gehad 😭 ik ben verlieft op een jonge uit me klas 💕 omg dat klinkt zo kinderachtig maar het is zo 😂❤️ Maar ik ben best verlegen ( trouwens ik zit al in de brugklas ga over 2 maanden naar de 2 de ) ✌️ Ik kan heel goed op schieten met jongen 😄 ik ben zo een meisje die rustig is in de klas en best druk ben ( en miss een beetje erg gek 😳) en daarom kan ik wel met jongens opschieten 👍 de jonge waar ik verlieft op ben is een vriend van mij 😋 maar ik durf hem geen vekering te vragen 😔 maar ooit zal ik de ware vinden en julie ook 😏
Xxx 🐥

28 jun 2015, 08:06, Belikethat
102

Mensen, ik ben 15 en ik ben smoor op mijn beste vriend van 14, ik had hem dus een keer verkering gevraagd en hij wou liever vrienden blijven, op een gegeven moment kreeg ik ruzie met hem en ben ik begonnen met in mezelf te snijden, mezelf te krabben en mezelf te bijten, als ik hem zag begon ik ook heel erg te trillen enzo, ondertussen is het wel weer wat beter tussen ons, maar we zijn niet zo close meer als vroeger. Ik raad jullie zeker aan om nooit in jezelf te gaan snijden, bijten of krabben voor een jongen, je bent veel te mooi om je lichaam te verpesten, ook al denk ik dat niet van mezelf en voel ik me niks waard, omdat ik nogsteeds single ben 😭

1 aug 2015, 19:08, GuardianAngel774G
103

Ik ben een jongen van 15, ik heb een heel ingewikkeld liefdesleven en ja...uhm...ben nog steeds single. Cx
#ForeverAlone
Jullie vinden allemaal wel iemand, geloof me.

1 aug 2015, 22:08, Hero/Villain
104

Ik ben 12 jaar ik word dit jaar 13 en ik heb gewoon liefdes verdriet ik wil zo graag een vriendje maar ik weet niet hoe ik dat moet aanpakken

31 aug 2015, 14:08, Anoniem
105

ik ben 14 en heb ook nog nooit een vriendje gehad, zou er ook wel eentje willen inmiddels maarja, komt vanzelf wel:)

2 sep 2015, 18:09, anoniemm
106

Kijk ook op mijn bericht!!

4 sep 2015, 22:09, Meisje12jaar
107

hey ik ben elf en wil een vriendje

17 sep 2015, 19:09, luna
108

Hey ik ben een jongen van 15 en heb nooit een vriendin gehad, helaas. Ik zoek er wel een maar denk aan de andere kant ook van dat komt vanzelf

23 okt 2015, 15:10, Jelle.
109

Ik ben een meisje van 16 en kheb ook nog nooit een lief gehad, maar de ware komt ooit wel hoor!! Je hebt nog alle tijd. xxx

24 okt 2015, 13:10, Casey
110

Ik ben 15, bijna 16 en heb ook nog geen vriendje gehad. Ik schaam me er ook wel een beetje voor....

25 okt 2015, 20:10, Lotta
111

heey ik ben 12 en wil graag een vriend eentje die bij me past hebben jullie tips voor me en ik heb een tip voor jullie allemaal. je hebt geen vriendtje nodig als je denkt dat dat je gelukkig maakt want heb je het fout je hebt vrienden vriendinnen zat die er nog geen hebben maar mijn punt is je hebt vrienden om je heen want je bent nooit alleen

11 nov 2015, 23:11, my world my life
112

Net om je te ontmoedigen hoor! Maar ik ben 13 en heb al 3x verkering gehad... 😁 een vriendin van mijn nog nooit.. Maar dat maakt niks uit,. Je wordt er niet leuker door als je wel een vriendje hebt gehad. En je wordt er ook niet slechter door als je geen hebt gehad

14 nov 2015, 21:11, I.am.in.love
113

Ik heb nog nooit een vriendje gehad en ben 15, ik ben wel 2 keer gevraagd, maar ik vond ze niet knap en al zeker niet om mijn eerste zoen mee te delen.

23 nov 2015, 20:11, Shinewithasmile
114

hii ben 12 jr
en heb never nooit een vriendje gehad :(
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
maar ik wil er een
hebben jullie tips

xx'je Anoniempje

10 dec 2015, 21:12, mag jij niet weten
115

Je bent nog super jong, je hoeft je daar nog lang niet druk om te maken. Maar als je wilt dat jongens je leuker gaan vinden moet je de interesse meer opwekken. Laten weten dat je ze leuk vindt, zodat ze niet bang zijn om achter je aan te komen.

18 jan 2016, 15:01, Mmmmmadelief
116

Ik ben 13, ik heb ook nog nooit een vriendje.
Ik vind heel veel jongens leuk, alleen ze vinden mij niet leuk. Jammer, maar ja, wat kan ik er aan doen 😳. Een vriendje kom wel op een goeie tijd, en een goeie plaats. Ik heb ook vriendinnen die vriendjes hadden, en vriendinnen die nog nooit een vriendje hebben (hadden). Het kom goed. Soms vind je het jammer, want je bent nieuwsgierig hoe een relatie voelt (verkering). Ik ook. Ik zie heel veel foto's op Instagram die relaties hebben, ik je zelf zeg je: "Ik wil dat ook". God weet wat hij doet.

18 jan 2016, 21:01, _TipsGirl♡
117

Ben 15 en ook nog geen bf, het komt wel, heb geduld en denk er niet zoveel aan
Xoxox

12 feb 2016, 17:02, Leafeon
118

mijn vriendin zegt dat ik nooit iemand kan krijgen omdat ik lelijk ben - ik heb alleen pukkels en voor de rest is het gewoon normaal
maar doordat ze dat zegt word ik wel een beetje onzeker

11 mei 2016, 22:05, Demi
119

Demi

Is dat serouis een vriendin.

12 mei 2016, 14:05, E
120

ik ben 9 en heb geen vriendje ik vindt het jammer wat ik wil er wel eentje heel veel mensen zeggen laat het maar dat kan ik niet sorry

21 mei 2016, 20:05, Nishita
121

Lieve schatten,
Er is een nieuw jaar begonnen, dus er zal vanzelf wel iets moois op je pad komen als je maar geduld heb. Ik zelf ben 16 en ook nog geen vriendje gehad... ondertussen ook wat drama meegemaakt met jongens, maar die zijn het niet waard. Het komt vanzelf. Ik zie hier mensen van 9 dingen plaatsen. Gedraag jullie toch, je hebt nog een heel leven voor je en je hebt er de leeftijd niet eens voor. 9 van de 10 keer gaat het toch weer uit dus w8 gewoon op de juiste jongen/meisje die vanzelf op je pad komt.

Happy 2017

C

3 jan 2017, 23:01, GlowInTheDarkzx7

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.