Nog NIET ongesteld 13 jaar!!!

Hey,
Ik ben een meisje van 13 en ben nog niet ongesteld!
Is dat vreemd want veel van mijn vriendinnen zijn al ongesteld. Ik heb al lang witte afscheiding, en heb al wel borsten (niet super groot). Weet iemand waarom ik nog niet ongesteld ben?!
Xx My

25 jan 2016, My


Reacties

plaats reactie
1

Nee geen zorgen maken 13 is nog jong. Ik was 15 toen ik voor het eerst ongesteld werd. Heerlijk nog maar van genieten want ongesteld zijn is echt niet altijd een pretje.
Bij de één duurt het gewoon iets langer als bij de ander.

26 jan 2016, 10:01, Peanut
2

Ik ben 16 en nog niet ongesteld nu maak ik me echt zorgen

8 mrt 2016, 16:03, Rbitch
3

hey @my , ik ben ook 13, en heb geen borsten en ben niet ongesteld. dit is heel normaal, en ongesteld zijn lijkt me heel vervelend. Het komt echt nog wel, anders kan je ok je moeder vragen wanneer ze ongesteld werd, dat is meestal ongeveer t zelfde. mijn moeder werd t pas toen ze 16 was @Rbitch , k denk dat jij t dan ook snel wordt ;) succes allebei

22 mrt 2016, 17:03, Miezzzz
4

hey @my , ik ben ook 13, en heb geen borsten en ben niet ongesteld. dit is heel normaal, en ongesteld zijn lijkt me heel vervelend. Het komt echt nog wel, anders kan je ok je moeder vragen wanneer ze ongesteld werd, dat is meestal ongeveer t zelfde. mijn moeder werd t pas toen ze 16 was @Rbitch , k denk dat jij t dan ook snel wordt ;) succes allebei

22 mrt 2016, 17:03, Miezzzz
5

Hee ik heb echt precies hetzelfde, lang witte afscheiding, wat borsten niet heel groot en ik weet ook niet waarneer ik ongesteld word

23 dec 2018, 23:12, Anoniemmm m
6

Ik ben 14 en heb al 1.6 jaar witte afscheiding. Ik ben al 1.82, dus je zou denken dat ik bijna uitgegroeid zou zijn, maar nee hoor...
Ik ben niet heel zwaar ong. 63.5 kilo, dus miss ligt het daaraan. Het zal altijd een mysterie blijven... Al best wel borsten tommy hilfiger cup maat D. (Tommy hilfiger maten zijn anders dan andere bh's want dat zijn speciale bh's voor jongeren (dit is echt geen reclame gewoon een uitleg)) Maar jij bent nog maar 13, dus ik zou je nog maar geen zorgen maken, het kan nog tot je 18e komen, dus ja, dat ja

En stop met zeggen: "geniet er nog even van", want dat is echt heel irritant. Sommige mensen weten niet wat het is en willen dat gewoon graag weten en meemaken. Ook zodat ze zeker weten dat ze überhaupt vruchtbaar zijn.

4 jan 2019, 22:01, Yeet
7

hey hoii...

het is zeker niet erg.
ik ben nu 14 en ben nog maar 3 keer ongesteld geweest!
iedereen om mij heen was toen ook al ongesteld ik had ook al witte afscheiding. ik ben het nu ook onregelmatig. maar weetje...je lichaam regelt het allemaal wel en doet het op jouw manier gewoon rustig afwachten

tip! wel altijd er op voorbereid zijn.

xx

5 jan 2019, 01:01, justwiljo
8

Zelf ben ik vroeg ongesteld geworden maar nijn moeder pas op haar 14e naar dat is gewoon normaal ja kunt van 11 tot 16 ongeveer de eerste keer ongesteld worden

11 jan 2019, 22:01, Girlll
9

Ik ben nu 13 en nog niet ongesteld heb wel al heel lang witte afscheiding en in de loop der tijd werd het ook best veel heeft dit een betekenis

11 feb 2020, 19:02, *********
10

Ingesteldheid is bij iedereen andere
Ik ben 12 en het ook nog niet. Best lekker Just omdat iedereen zegt dat het pijn doet. Mijn moeder werd het pas op der 15 , so dont worry, by happy
Liefs me

11 feb 2020, 20:02, D💞
11

Ik was 14, don’t worry

13 feb 2020, 22:02, Laura
12

Veel meisjes vragen vaak of ik al ongesteld ben geweest en vaak zijn ze een stuk jonger dan ik (ps niet ongesteld) is dat raar ben 13

18 feb 2020, 22:02, Hey ik ben Chantal
13

Hoi ik ben 13 jaar en in september word ik 14 en ik heb al best wel lang witte afscheiding en een beetje vorsten en schaamhaar en afentoe bukk en rug pijn maar elke x ben ik nog niet ongesteld is dit erg?

16 apr 2020, 00:04, 🥞❤️
14

Misschien is het omdat sommigen eerst witte afscheiding voor een lange tijd en dan later pas hun maandzonden krijgen (ik ben zelf nog niet ongesteld en ik word 13 en mijn vriendin die 2 jaar jonger is heeft het wel ps ik vind dat niet leuk want ik zou persoonlijk ook graag ongesteld worden want mijn vader zegt als ik het tegen volgend jaar niet heb dat ik daarmee naar de dokter moet en ik heb een heel grote hekel aan dokters … dus eigenlijk is dat de reden waarom ik wil ongesteld worden

30 apr 2020, 18:04, Pingo154

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.