Nog helemaal geen borsten 15 jaar !

Hiii,

Ik ben 15 jaar, maar alles is nog helemaal plat, ben ook nog niet ongesteld. Wat moet ik doen.

Zit in de 4e en iedereenheeft borsten behalve ik :(
Ik wil een bh maar durf het niet te vragen omdat ik Niks heb. Help me !! Moet ik naar de huisarts ?

XXXX

30 jul 2012, Wanhoopje


Reacties

plaats reactie
1

hey k studeer op da vlak je moet u geen zorge make alles gaat nog kome ma als je ooit 18 bent en het is het zelfde gebleve dan moet je na u huisdokter gaan die geeft u hormone om alles in werking te zette grtjs wim

31 jul 2012, 02:07, dokter wim
2

Je moet je geen zorgen maken, want je borsten zijn nog aan het groeien. En als je ongesteld bent geworden komt dat vanzelf. Je kunt een BH kopen met vulling. Natuurlijk niet te opvallend anders kijken mensen je gek aan :P. Je moet gewoon een kleine BH die goed past en met wat vulling erin. Die kun je gewoon kopen bij de hema. Daarvoor hoef je niet naar de dokter te gaan voor die vraag. Maar zoals hierboven wordt gezegd, gewoon afwachten tot je 18e. En geloof me, grote borsten van cup D zijn ook niet altijd geweldig. xx

31 jul 2012, 18:07, Noaa
3

dit is ook niet echt leuk. ik had het net omgekeerd: ik was het al op mijn 10. ik was de enigste van mijn jaar die al wat borsten had, die ongesteld was, die niet mee kon gaan zwemmen door ongesteldheid. ik zeg het je, dat is ook niet het leukste dat er is hoor! :p

3 aug 2012, 07:08, hallokes
4

Ik heb precies hetzelfdee!
Ik ben 15, ben nog niet ongesteld. Heb hele kleine borsten waar nog geen bh voor nodig is, en waar ik me ook voor schaam.. Maarja ik wacht gewoon af, ik zit er niet heel erg mee dat ik nog niet ongesteld ben want iedereen zegt dat het niet leuk is. Ik zit in over mn borsten ik draag over mijn kleren altijd een sjaal zodat je niks ziet zo erg vind ik het. Het liefst zou ik nu van die hormoonpillen willen maar denk niet dat het kan. Maarja je bent niet de enige tenminste x

15 feb 2013, 13:02, Lotje
5

Heb precies hetzelfde..

21 mrt 2013, 16:03, Lise
6

Ik heb het ook, alleen ben ik een week geleden voor de eerste keer ongesteld geworden. Ik hoop dat de rest nu ook komt, want in de winter draag ik altijd gewoon te grote bh en valt het niet zo op maar aankomende zomer wordt waarschijnlijk vreselijk met bikini's enzo. :( Bij mij groeit het ook een jaar helemaal niet meer lijkt het, zo raar! Maar je mag op je achttiende pas hormonen/borstvergroting enzo dus ik hoop dat het bij mij komt dan hoef ik niet jaren met geen borsten rond te lopen.

25 mrt 2013, 07:03, Maidepai
7

Ik ben ook 15 jaar en heb precies hetzelfde.

8 apr 2013, 19:04, Iemand
8

ik zou als je 16 word en dan nog niet ongesteld word even naar de huisarts gaan omdat er dan iets met je ei cellen is.
maak je maar geen zorgen dat is niks ernstigs alleen kun je dan later iets moeilijker kinderen krijgen dan anderen
en je borsten groeien nog tot je 18e dus wacht als je 18 en heb je dan nog niks zit er maar 1 ding op:
borstvergroting
xxx

8 apr 2013, 20:04, lover!@$
9

Beste lover!@$,

Wat goed dat je actief bent op het forum.
Ik zie dat je een bericht hebt aangemaakt, en ik wil je daarbij graag de volgende tip meegeven.

Probeer goed te kijken naar wat je opschrijft, om zo te voorkomen dat je andere meiden onnodig ongerust zou kunnen maken.

Je vertelt dat er iets mis is met je eicellen als je op je 16de nog niet ongesteld bent geworden. Ik wil jou en de andere meiden er op wijzen dat er niet iets mis hoeft te zijn als je op je 16de nog niet ongesteld bent geworden. De gemiddelde leeftijd waarop meiden ongesteld worden is ongeveer 11-12 jaar. Maar er zijn ook meiden die eerder ongesteld worden en er zijn ook meiden die pas later ongesteld worden. Vaak is er dan niets mis. Als je je toch zorgen maakt zou je altijd voor de zekerheid bij je huisarts kunnen langsgaan.

Groet, de moderator.

9 apr 2013, 12:04, moderator
10

Ik heb dus precies hetzelfde , ik ben 15 en nog steeds geen borsten en ook niet ongesteld. Dus je bent zeker niet de enige. Laatst heb ik zo'n leuke jongen ontmoet en hij is super knap en hij vroeg of ik een keer kan komen slapen.

Naja , ik vul mijn bh dus wel met sokken , want anders is het zo raar op je 15e. iedereen heeft er een andere mening voor. Maar dus als ik bij hem ben weet ik zeker dat hij me borsten wilt zien en misschien wel sex wilt. Ik ben der ook aan toe maar ik wil gewoon nog niet vanwege me borsten. Kan iemand mij alsjeblieft helpen hoe ik mijn borstgroei kan versnellen ? Helpt de pil ook ?

HELP ME !
Groetjes , een onzeker meisje.

11 apr 2013, 17:04, OnzekerMeisje
11

Hey ik heb bijna hetzelfde maar ik ben wel ongesteld en heb kleine borsten.. Ik baal hier heel erg van want er zijn vriendinnen van mij die jonger zijn en die hebben grotere borsten het stoort me meer dat ik het lelijk vind.. vooral in bikini´s..

26 mei 2013, 14:05, Lalala
12

Ik herken het! ik ben 15 , ongeveer 4 maanden geleden ongesteld geworden, ik dacht; mooi, dan gaan nu dus mijn borsten groeien, maar nee dus. nog steeds geen verschil. zelfs mijn zusje van 12 heeft meer dan ik! ik schaam me er voor. heel erg. Een vriendin van mij, die had 1 maand geleden ook niks, vorige week werd ze voor t eerst ongesteld en nu heeft ze opeens wel al meer... ik snap het niet meer, en ik dan? hoe kan dit?

28 mei 2013, 19:05, anoniem
13

Help ik hb het ook oke ik bn jonger ma ik maak me daarover ook zorgen iedereen heeft borsten in mn klas grote of kleine ma ik niet als je vroeg borsten krygt moet je bly zyn ik bn wanhopig ik hb alles (ni de regels) ma ook nog geen borsten waarom gebeuren die dingen? het leven is zo oneerlijk! en ik wil afvallen stiekem hoe doe ik dat en geloof me ik bn egt te dik ookal zegt niemand dat hebben jullie dat ook? xxxjes

28 mei 2013, 20:05, Vallove1999
14

je bent pas 15 je groeit tot je 21e dus je hebt nog genoeg tijd om borsten te krijgen en ongesteld te worden. als je na je 21e nog steeds niet ongesteld bent geworden dan moet je wel naar de dokter

30 mei 2013, 22:05, annaxnomy
15

wanneer groeien je borsten het meest? voor dat je ongesteld wordt, tijdens je periode, of ...?

31 mei 2013, 20:05, anoniem van 2 berichten geleden
16

Leuk is anders hoor ik ben nu 12 en ongesteld en heb al best veel das niet egt leuk heb bijna net ziveel als mn zus en die is 2 en n half jaar ouder als ik. Ik ben bijn de enige die ongesteld in mijn klas en kan dus niet mee zwemnen soms supper irri. Supper veel jonges uit mn klas zegge steeds ooh lekker tieten en zoow ik zit in groep 8 ff. Dus leuk is anders. Maar goed goid luck xx. Ik type op mn mobiel dus daarom de spelfouten

1 jun 2013, 12:06, iemand die een meisje is
17

Maak je geen zorgen. Ik ben 15 en heb ook bijna niets. Ik vind het soms ook irritant. Maar langs de andere kant... Mijn vriendin heeft echt grote borsten en soms hoor ik de jongens over haar roddelen. dus... Maar mijn huisdokter zegt dat ik veel te weinig weeg daar kan het ook aan liggen. mijn dokter heeft ook eens bloed getrokken om te zien of mijn hormonen al werken ofzo iets.
Maar maak je geen zorgen je bent niet de enige. En alleen stome en domme jongens kijken naar de borsten...

6 jun 2013, 22:06, Vraagje?
18

heeiii,,
ik ben nu 14 en ben nog niet ongesteld en heb nog helemaaaal geen borsten. weeg wel te weinig maar ik eet gewoon goed maar kom niet aan dus ja dan kan ik daar ook niet echt wat aan doen.... ik vind het ook echt suuuper vervelend.... :( iedereen bij mij in de klas is al ongesteld en een paar meiden uit me klas hebben al super grote tieten en bij mij is het nog helemaal plat. ik schaam me kapot!! maarja wat valt eraan te doen?! xx

28 jul 2013, 19:07, anoniiempjeex
19

Heeee, ik ben al een tijdje 15 en ik ben ook nog niet ongesteld en heb nog niet een cup AA borsten.. Ik draag wel bh's maar die zijn erg opgevuld en die zijn dan alsnog te groot.. )-: ik heb net de groeispurt gehad maar wanneer krijg ik dan borsten???? Xxxxxx

26 aug 2013, 21:08, Bflj
20

hee,

ik ben net 15 en heb ook helemaal nix nog.
ik zit er ook echt mee, ook nog is als je beste vriendin van 13 zegt
ik ben verder dan jij hoor!`
pff ik haat dit echt, ik wil niet ongestelt zijn maar een beetje borsten zou ik wel prettig vinden

2 sep 2013, 17:09, hulpeloze druif
21

Ik heb het zelfde probleem maar ben al 1 1/2 jaar geleden ongesteld geworden. Ik ben bang dat ik voor altijd plat blijf :(.
xx

3 sep 2013, 17:09, hoi
22

Ik zou zeggen maak je geen zorgen iedereen ontwikkeld zich op zijn eigen tempo

7 sep 2013, 07:09, Sexygirl
23

mijn borsten groeien ook niet en ben ook pas 14. En nu precies een jaar ongesteld, ze doen de hele dag pijn. Sinds mijn 10e zijn ze gegroeid en gestopt. Nu hoop ik wel dat ze groeien..

2 jan 2014, 21:01, facebookchick
24

Ik ben 13 en heb ook nog niks.. Al mijn vriendinnen hebben borsten behalve ik. Ik schaam me er kapot voor, want ik wil supergraag een vriendje maar jongens kijken toch bijna altijd naar de borsten en kont.. Ik ben zo plat als een plank..

16 jan 2014, 14:01, anono.
25

Je bent nog niet ongesteld geworden, en je zit nog niet volledig in je pubertijd. Bij ene begint die simpelweg gewoon wat later. Maak je vooral geen zorgen, ze zullen snel gaan groeien, maar als je familie ook kleine borsten heb, zul jij een grote kans hebben dat ze bij jou ook niet groot zullen worden. Je kunt een klein bh'tje kopen, bij de H&M ofzo, met een kleine vulling, Wees niet te enthousiast met vullingen ;) Je houd andere en jezelf voor de gek. Komt allemaal wel goed :)

16 jan 2014, 15:01, Frannie
26

ik ben dertien en ben ongeveer een jaar ongesteld mijn borsten zijn klein en ik kan net een AAtje aan. maar mijn borsten zijn al heel lang niks meer gegroeid. is dit normaal??

18 jan 2014, 18:01, anoniem
27

Wees blij dat je nog niet ongesteld bent het is egt alleen maar narigheid en het is egt niet fijn en onhandig en bkrsten die komen van zelf nog wel snap w wat je bedoeld ben zelf 14 en heb a maar beter dan c of d geloof me had wel graag b gewild hopelijk gaan ze nog groeien veel geluk en succes nog hoop voor je dat ze snel gaan groeien xx

19 jan 2014, 14:01, loveyou x
28

Ja weet je ik heb geen borstklier in mm linkerborst dus er is helemaal geen groei in m'n linkerborst maar wel in m'n rechtse dat is pas schamend

23 jan 2014, 15:01, Anooooniempjee
29

Heeyy ik ben ook 15 en heb niks :( ben nog nooit ongesteld geworden. En weeg maar onder de 40 kilo terwijl ik heel veel eet. Maar dat is niet alles want ik ben ook echt klein voor me leeftijd. Soms is dat wel fijn.. maar soms gewoon helemaal niet. Wat moet ik doen ?. Pleas help me :(

27 jan 2014, 23:01, xanoniempje
30

ik ben 15 en heb hetzelfde

28 jan 2014, 19:01, raan113
31

hey, ik ben 14 en ben ook nog zo plat als een plank, ben ook nog niet ongesteld, ik schaam me dood sommige dingen kan ik ook niet aan omdat dat zonder borsten niet leuk staat. elk meisje in mn klas hebben of hele grote al of in ieder geval al iets... ik heb een normaal gewicht dus hier kan het ook niet aan liggen..

17 feb 2014, 18:02, iemand
32

ik ben ook 14 en een plank maar als ik een bh ga kopen met vulling ofzo, dan kijkt iedereen me zo raar aan en ik durf er ook niet over te praten met mijn moeder, en ik schaam me dood :(

18 feb 2014, 16:02, --
33

hoe lang ben je ??

18 feb 2014, 17:02, Nananana
34

Hoooi allemaal,

Als je het mij vraagt, zijn jullie allemaal veel te druk bezig met jullie uiterlijk. Ikzelf heb ook niet de grootste borsten, maar dat is wel het laatste waar ik me zorgen over maak.
Als je maar een leuke binnenkant hebt, toch? :P

Wees trots op jezelf. Je bent perfect zoals God je geschapen heeft!

Succes!

Btw, wat is er mis met *kleine* borsten? Er zijn genoeg knappe vrouwen die een minder grote cupmaat hebben.

2 mrt 2014, 00:03, Rana
35

Oke meiden , jullie maken je echt veeeelste zorgen ! Alles komt vanzelf, meiden met hele grote borsten of die wel al ongesteld zijn of in de pubertijd zitten die hebben der juist last van of schamen zich voor dingen die jij wel hebt ! dus echt geen zorgen , er zullen altijd dingen aan je lichaam zijn die je waarschijnlijk niet leuk vind en dingen die je wel leuk vind, de meeste jongens zeggen op deze leeftijd ook TIETEN KONTJES TIETEN KONTJES , but dont care . de meeste vrouwen met een grote cup ergeren zich er alleen maar aan ! En als je je echt heel erg schaamt kun je er het best met je beste vriendin over praten, ik heb bijvoorbeeld toen ik 13 was met haar mijn eerste BH gekocht en heb te kleine van haar gehad, of praat er met iemand over die je vertrouwd, en geniet van de dingen die je rond deze leeftijd gebeuren van ik ben nu 25 en voor mij begint het einde te komen van de mooiste tijd van je leven, maak je er niet druk over een beleef de leuke dingen extra

Liefs Anna

2 mrt 2014, 19:03, Anna
36

Ik zou eerst kleine bh ket vullig nemen en dam lijkt het alsof je borsten hebt maar dan moet je niet in een keer hele grote opvulmbh kopen maar beginnen met kleine en wordt je vedern ook gepest xxxxx

3 mrt 2014, 18:03, beertje
37

Ik ben 14 en heb echt een heeeel klein beetje, maar dat zie je bijna niet. En ik ben niet ongesteld en heb ook geen kont. 1 zo'n jongen uit mn klas zei toen een meisje een hele strakke broek aan had tegen de rest van de meisjes 'Zooo, daar moeten jullie een voorbeeld aan nemen, behalve jij.' Hij bedoelde dus dat de rest van de meisjes ook hele strakke broeken moesten dragen behalve ik omdat je dat toch niet ziet. En dat ik geen kont heb boeit me niet, maar geen tieten wel! Want dat is toch waar jongens het eerste naar kijken. Verder ben ik helemaal niet onzeker, maar dit maakt me juist heel onzeker. Pfff zo stom!
Liefs

9 mrt 2014, 08:03, Anoniem
38

Hee k vind het nog steeds wel erg dat k ze nii heb maar aan de andere kant denk k weetje je moet gewoon blij zijn met wie je bent en hoe je er uitziet :) xx

13 mrt 2014, 22:03, xanoniempje
39

hee ik ben 14 en heb bijna niks terwijl iedereen al wat heeft. iedereen zegt dan wel je hebt nog tot je 21ste maar waarom hebben al die anderenhet dan al wel en ik nou weer net niet..
Daar word je heel onzeker van en heb je het gevoel alsof iedereen naar je kijkt :(

8 apr 2014, 21:04, lona
40

hee ik ben 14 en heb bijna niks terwijl iedereen al wat heeft. iedereen zegt dan wel je hebt nog tot je 21ste maar waarom hebben al die anderen het dan al wel en ik nou weer net niet.. ook al ben ik vrij lang en ben ik niet echt plat.
Daar word je heel onzeker van en heb je het gevoel alsof iedereen naar je kijkt :( #itskillingme

8 apr 2014, 21:04, dena
41

Heey ik heb hetzelfde iedereen in je klas bevalve jij :( en ik durf geen t shirts aan en heb altijd sjaals of jasjes aan en de zomer komt eraan en dan kan ik het niet blijven verbergen

9 apr 2014, 22:04, anoniemmmm
42

Ik heb het zelfde en ben 13 ..

24 apr 2014, 19:04, anoniema
43

Je hoeft geen zorgen te maken want pas tot je 18de groeien je borsten maar als je op je 16de nog steeds niet ongesteld bent moet je naar de huisarts en ook is deze tip voor de andere meiden met hetzelfde probleem

23 jul 2014, 14:07, Anuniempje
44

ik heb geeen tieten ik ben plat ik w8 al zo lang ongestel d heid duurt ook langg wat moet k doen

1 aug 2014, 00:08, pieke
45

Halloo,
Niks om je zorgen over te maken!
Borsten zijn echt niet alles hoor.
Als je nog niet ongesteld bent geweest en geen borsten hebt heb je wss een mooi slank lichaam. Daar zijn zooo veel meisjes jaloers op!
Je kunt het beste naar je moeder kijken wanneer zij ongesteld was en welke cupmaat zij heeft.
Maar dit zegt ook niet alles, mijn moeder was ongesteld op haar 12 en heeft cupmaat A
Ik was op mn 14 ongesteld geworden en heb cupmaat C.
De periode dat je borsten over het algemeen het hardst groeien is het jaar voor je eerste ongesteldheid en het jaar daarna.

Iedereen is anders en iedereen heeft een andere groei! Dus maak je geen zorgen!
Als je op je 18 nog niet ongesteld bent geworden moet je ff naar de huisarts gaan.
Ik hoop dat ik zo jullie vragen heb beantwoord Xxx

2 aug 2014, 19:08, justagirl
46

Ik ben een jonge maak je niet druk rustig niet iedere jonge kijkt er naar

3 okt 2014, 17:10, merlijn vervoort
47

Ik ben 15 en al ongesteld, en ik heb ook niks.
Het punt is dat je het gevoel hebt dat je anders bent dan de rest en dat het iedereen opvalt. Hartstikke vervelend.

Maar dat is wat jíj denkt.

Wie heeft ooit tegen je gezegd dat je niet mooi bent,
of dat je een bh moet gaan kopen met airbags?

Niemand heeft dat ooit tegen mij gezegd.

En als anderen er zo uit zouden zien als mij,
plat en dun, zou mij dat toch ook niet boeien?

Denk vanuit een ander perspectief.

En ik maak het zelf mee, ik weet heus wel dat ik honderdduizend keer kan zeggen dat jij mooi bent en dat je het toch niet geloofd.

Maar mag ik dan één ding zeggen:

Laat je geluk nooit afhankelijk zijn van de mening van anderen.

4 okt 2014, 17:10, Hinta
48

Ik ben 15 en ik ben ook nog niet ongesteld, ik zit in havo 4. Ik heb cup AA/A (de kleinste uit mijn klas) ik dacht altijd dat ik de enige was die nog niet ongesteld was op deze leeftijd. Ik draag ook nog een beugel (daar was ik ook al laat mee). Ik dacht altijd dat het kwam omdat ik nogal klein was/ben. In de 1ste was ik ong 1,35 m en ik woog iets van 30 kg veel te weinig dus, nu zit ik in de 4de wat ik al gezegt heb en ben ik 1,55 m en ik weeg ong 40 kg. Mijn moeder was 16 toen ze voor het eest ongesteld werd dus ik wacht af tot ik 16 ben en ga het er dan met me ma over hebben dat ik me zorgen maak.
-xxx- uit brabant

28 okt 2014, 18:10, Een klein meisje van 15
49

hey ik heb precies hetzelfde..
in de 1e was k ook zo en nu in het 4e ook.. je hebt en bent net als mij
maar k denk nu weetje laatmaar
mense moete maa van me houde zoals k ben :)

29 okt 2014, 19:10, xanoniempje
50

Ik heb dit ook... Het feit dat ik niks heb zit me behoorlijk dwars. Ik heb wel iets, maar niet veel, hooguit 4 cm. Ik draag een bh en dat is fijn. Het doet minder pijn met rennen. Mijn grootste probleem is dat ik geen leuke kleding meer kan dragen. Ik zie in winkels vaak hele leuke truien en topjes maar durf ze niet te kopen. Als ik dat aan zou doen, ziet iedereen dat ik niet heb. Ik draag nu elke dag een shirt (wel leuke hoor) met een vest er over. Maar ik heb het gevoel dat andere dat lelijk vinden en er op uit gekeken raken. Ik ben ruim 14 en nog niet ongesteld. Een jongen uit mijn klas zegt tegenwoordig verdacht vaak: ik heb een hekel aan meisjes die plat zijn. Je bent dan geen echt meisje. Ik zit hier heel erg mee...
Heeft iemand tips, voor bijvoorbeeld kleding? Tips voor snellere borstgroei bestaan zeker niet, haha. Wel ben ik heel blij dat ik nog niet ongesteld ben.

5 nov 2014, 18:11, hopelozeanoniem
51

Ik snap dat je je heel erg onzeker voelt over je borsten. Zelf ben ik 14 jaar en heb ook nog maar weinig. Dat doet pijn, ik snap hoe je je voelt. Ik ben sinds kort een lichte push-up bh gaan dragen, en dit klinkt heel raar, maar ik voel me er zekerder door. Wat ik me afvroeg is of je echt totaal niks hebt of gewoon heel weinig. Want als je echt totaal niks hebt (geen knobbeltje onder je tepel, je tepel is niet groter geworden, het is iets meer gegroeid dan eerst) dan zou ik inderdaad even naar de huisarts gaan om te kijken wat je eraan kan doen. Maar als je al wel wat voortekenen hebt van beginnende borsten, zou ik daar mee wachten. Dan kun je dat push-up idee misschien proberen. Het is een hele moeilijke periode, dat is bij mij ook zo, maar probeer blij met jezelf te zijn. xx head up

8 nov 2014, 13:11, xbybooboo
52

Ben 13 (bijna 14) en heb ook nog niks, al die meisjes uit me klas zijn allemaal al ongesteld en hebben al borsten. Ben bovendien echt klein voor me leeftijd. Moet ik me zorgen maken dat ik op mijn 13e nog geen borsten heb, nog niet ongesteld ben en maar 150 cm ben?

9 nov 2014, 21:11, Eenrandomgirl
53

Hey ,

Ik ben 13 en ik heb ook nog geen borsten en ben ook niet ongesteld geweest. Iedereen is ongesteld geweest in mijn klas behalve ik. Iedereen heeft borsten behalve ik :(
Mijn tip is je kan naar de huisarts gaan daar kunnen ze je tips meegeven. Je kan ook een borstvergroting doen. Als je niet ongesteld bent geweest en je bent al 16 dan moet je naar de huisarts dan gaan ze je verzoeken om naar het ziekenhuis te gaan en daar gaan ze onderzoeken in je vagina.
Groeten Raveena 13 jaar.
Dit is mijn tip hoop dat je er iets aan heb.

10 nov 2014, 20:11, Raveena
54

dit klinkt misschien heel raar, maar ik ben gerust gesteld dat meer mensen dit hebben. Ik ben net 15 geworden (2 weken geleden) en heb niet veel... ik ben ook nog niet ongesteld geweest. ik voel me er niet gemakkelijk bij, maar ik draag gewoon de kleren die ik leuk vind en ik hoop dat ik van de zomer wat meer heb.. en me dus lekkerder kan voelen. :)

oh en ik ben te dun maar ik eet gewoon gezond en kom gewoon niet aan kan dit er iets mee te maken hebben?

12 nov 2014, 19:11, pizzalover...
55

Ik ben 16 jaar en nog niet ongesteld geweest. Ook heb ik geen borstgroei en weinig schaamhaar en iets okselhaar. Ik schaam me hier heel erg voor, ik vind het echt vervelend. Ik word ook wel soms uitgemaamt voor plat. Moet ik me zorgen maken want ik ben erg onzeker

9 dec 2014, 21:12, lotte
56

Ik ben 14 (in april 15) 1,70m en ook nog niet ongesteld, verder heb ik een goede AA en heb ik wel heupen en schaamhaar.ik was laatst bij de dokter (voor iets anders) en toen vroeg me moeder ook aan haar of we ons zorgen hoefde te maken. Mijn dokter zegt dat meisjes zoals ik (veel sporten, weinig vet) vaak later in de puberteit komen en dat de menstruatie ook vaak later komt, dus voor alle meiden die ong net zo zijn als ik, het komt allemaal wel goed :) En verder, kleine borsten hebben ook zo z'n voordeel, denk je echt dat het handig is als je bijv. wedstrijdzwemt, om dan twee van die zware dingen mee te sjouwen? Of wanneer je hardloopt je borsten de hele tijd heen en weer bungelen en in de weg zitten? Lijkt me niet ;)

X

16 dec 2014, 22:12, Evi
57

Hee,
Ik ben 16.5 jaar en 1.70 lang. Ik ben ook nog helemaal plat en ben nog steeds niet ongesteld. Ik vind dit egt verschrikkelijk. Ik ben rgt de enigstr van het 5e leerjaar die zo plat is. Ook had ik een leuke jongen ontmoet en hij vond me ook leuk, maar ik schaamde me zo voor me lichaam dat ik geen verkering nam. Ook ben ik vaak voor plat uitgemaakt ;(Moet ik me zorgen maken dat ik nog steeds plat ben en niet ongesteld

21 dec 2014, 17:12, anne
58

Hey, ik ben 14 jaar en ik heb precies hetzelfde wat jullie hierboven allemaal beschrijven ik heb een klein bobbeltje onder mijn tepel en nog niet ongesteld dat maakt me erg onzeker ook al hebben een paar jongens hier vervelende opmerkingen over gemaakt ik ben ook nog de enige van mijn leeftijd die niks heeft zelf jongere meiden hebben al borsten daar schaam ik me echt heel erg voor. Ik ben wel dun maar dat is mijn bouw hoeveel ik ook eet. Daarnaast sport ik ook nog heel erg veel en van mijn moeder weet ik dat ze het ook veel later kreeg dan iedereen dus ik wacht gewoon af 😊 en oja die jongens die zulke dingen roepen zijn het niet waard het gaat toch om de binnenkant

Xx karlijn

25 dec 2014, 11:12, badeend
59

Ik ben 13 (bijna 14) en ik heb wel een knobbel onder mijn tepel maar iedereen in mijn klas heeft wel iets en ik vind het moeilijk om het met mijn moeder erover te hebben ik denk dat ik gewoon ga zeggen tegen mijn moeder dat ik heel veel pijn heb aan mijn tepels als ik doe dansen misschien zegt mijn moeder dan wel we kijken wel of we eens kijken voor een bh'tje en ik vind het echt heel moeilijk t somers in een bikini maarja ik hoop echt dat het heel snel komt want ik voel me ook echt heel plat en niet lekker in mijn vel nog bedankt voor de tips en ik hoop dat jullie iets aan dat idee hebben van dat jullie pijn hebben aan dat sporten xxx en veel liefs en veel suc6

3 jan 2015, 20:01, Princes16
60

hoii, ik ben nu bijna 14 en heb nog maar heel weinig en de ene borst zit een beetje scheef. ik ben gisteren ongesteld geworden en hoop dat er wat komt. maar je moet gewoon niet te onzeker zijn want uit eindelijk gaat het om je innelijk. ik heb een vriendje van 14 en het maakt hem helemaal niks uit dus wees trots op wat je hebt

9 jan 2015, 18:01, anoniem
61

Hee ik ben 15 en heb dus ook precies hetzelfde als jullie allemaal. Heel veel mensen zeggen dat ik me niet ongerust moet maken maar t lukt gewoon niet. Ik heb bij de een helemaal niets en de ander een beetje... dat ziet er raar uit als ik n bikini aan heb. Ik ben ook nog niet ongesteld maar mijn zussen hebben allebei wel gewoon grote borsten.. ik ben ook heel mager dus misschien ligt het daar aan? Ik ben gewoon heel onzeker...

15 feb 2015, 20:02, 15 jarig onzeker meisje...
62

ik snap het helemaal! heb precies hetzelfde, ook 15 en eig ook geen bh nodig, maar ik doe het wel voor mn zelfvertrouwen.. ook nog niet ongesteld terwijl ik al vanaf mn 11e menstruatiekrampen heb... heel fijn... het komt allemaal vanzelf (hoop ik)

2 mrt 2015, 22:03, annoniem E
63

Ik ben 14 en heb nog amper borsten is dit normaal? Ik vind namelijk een jongen leuk en hij wilt sws seks maar ik wil dat dus daarom nog niet helppp meee?!

15 mrt 2015, 09:03, Anoniem
64

Heeey ik heb dit ook ik ben langs de dokter geweest want ik ben ook heel klein maar er is niks om je zorgen over te maken! Ik ben nu 14 en he-le-maal plat wat soms best irritant is maar het komt nog wel

25 mrt 2015, 16:03, Anoniem
65

Hey,
Ik ben 15 en ik heb mijn maandstonden nog niet. Ook heb ik enkel tepels die wat dikker staan. Ik heb nu men witverlies dus dat wil zeggen dat je menstruatie er binnen 1 jaar aankomt. Je borsten groeien het meest het jaar voor je regels en het jaar erna
Hoop heb ik dus!

28 mrt 2015, 01:03, anoniem
66

Hoi allemaal,
ik ben nu 13 jaar.
ik ben niet ongesteld en dat vind ik olk wel fijm.
ik ben nog helemaal plat en word er vaak voor uitgemaakt. mij vriendje heeft het uitgemaakt omdat ik plat ben... en hij schold me uit vokr deur en plank. in mijn klas rodellen er volgens mij ook meiden over. ik ben onzettend onzeker en vind het heel erg moeilijk. een bh kan ook niet omdat het Helemaal plat is. mijn vriendin zegt ook altijd van wanneer krijg jij nou eens wat?. Mijn lichaam ziet eruit als een kind.. en daarom zien jongens me niet staan.. een bikini is ook lelijk. Kan iemand me aub helpen😟

7 mei 2015, 13:05, anoniem
67

Ik benik ben 13 en heb egt suppee grote tieten en ik vind dat helemaal nix ik wil helemaa. Geen tieten dus ja niemand is blij met wat die heeft x

7 mei 2015, 14:05, why me?
68

Hee allemaal,

Ik ben 16, op mn 15e ongesteld geworden. Ik draag nu een 75a. Ik snap precies dat iedereen het heel vervelend vind want dat vind ik ook (vooral zomers in de bikini). Maar veel opties om er echt iets aan te doen zijn er helaas niet. Dus het enige wat je kan doen is het accepteren en dan maar een push up dragen!
Komt goed xx

17 mei 2015, 15:05, :-)
69

Ik ben ook bijna 15, heb geen borsten en ben al wel ongesteld, een paar maanden. Het begint nu wel te groeien, heb cupmaat 70A. Zit niet mee, het komt vanzelf wel!

2 jul 2015, 14:07, <3
70

ik ben.14 en ik hebv.b. ook geen borsten en ik schaam.me zeer en iedereen bekijkt me.zo raar en ben.nog.ni.gestelt?

5 sep 2015, 23:09, anoniem
71

Hooi jongens ik heb een vraagje en schaam me best wel, mijn vrienden hebben allemaal al borsten en ik heb bijna nog niks ik heb cup A en ben 13 en de meeste jongens uit den klas pesten mij zonder een goed reden ik denk dat dat komt om dat ik niet zulke grot borsten heb aks al die andere en ik ben wel ongestelt ik ben er echt heel onzeker over want sommige jongens kijken er P wel naar en andere niet maar wat moet ik doen xx een wanhopig meisje xx( hoop dat iemand mij kan helpen.

11 nov 2015, 20:11, beauty girl 13
72

Help me ben bijna 13 en nog niet ongesteld
Wat mij opvalt is dat me tepels naar binnen gaan en heb helemaal gwen borsten heb gekozen om maar bh push up te dragen maar ouders vonden dat ik nog te platte borsten heb bij gym heeft iedereen een bh behalve ik weet iemand toevallig hoe je je ouders kan overhalen om een bh te dragen

18 jan 2016, 20:01, anoniempje
73

Heyy,
Ik ben ook 15 ik ben nog niet ongesteld
En heb pas cup A/B
Maar je geen zorgen, t komt nog wel!

8 feb 2016, 10:02, xD
74

Hey,
Ik ben 15 en bij mij begint het net allemaal maar ik bekijk het postitief want ik heb nu nog geen eens cup aa maar dat maakt niet uit. Want wij zijn mooi op een andere manier en die voorgevel komt echt nog wel. Ik heb er wel even last van gehad dat het zo lang duurde maar ik ben eerst de lengte in gegaan. Ben nu 1.85 (ook niet echt leuk maar ja). Maar geloof me niemand zit ermee dat jij nog niets hebt. X

22 feb 2016, 00:02, ANO.
75

Ik ben 14 jaar en word bijna 15 ik ben nog 1,74 en ik ben nog niet ongesteld en heb ook geen kramp of iets ik heb geen kont of tieten ik zit in de 3 de en iedereen in me klas is al ongesteld en hebben cup c of d en ik heb cup AA. Ik word er heel erg onzeker van :( moet ik me zorgen maken?

9 mrt 2016, 22:03, Help!
76

Hii, ik ben bijna 13 en ben al wel ongesteld maar mijn borsten zijn een soort torentjes ofzo iets! Ze hebben echt totaal geen borst vorm😔 ik erger me hier echt aan!
Mijn vriendinnen zijn nog niet helemaal volgroeid maar wel veel verder dan k ben... Ik weet dat ik me geen zorgen moet maken maar ik doe het toch...

9 mei 2016, 21:05, Anoniempje...
77

hooii allemaal,

ik ben een meisje van 13,
de meeste bij mij uit de klas hebben al best veel
ik ben de enige die amper wat heeft,
ik schaam me er erg voor ,
omdat ik ook graag wat grotere borsten wil,
wanneer krijg ik ze nu eindelijk.....

groetjes meisje van 13

11 aug 2016, 13:08, Anoniem 💁🏼
78

anoniem wees niet bang het komt wel ik ben ook 15 en ook 4 maanden ongesteld toevallig :) en had dervoor dat het maar beetje begon en nu beginnen ze te schieten zeg maar. je borsten bestaan het meest uit vetweefsel. sommige zijn sneller dan de andere. het komt wel

26 aug 2016, 22:08, anoniempje2
79

Ik ben 13 jr, nog niet ongesteld. Maar heb echt super kleine borsten. Mijn linkerborst heeft cup A70 en mijn rechter 75AA, dus ja. De een is veel groter dna de ander. Ik ben naar de dokter geweest en die zei dat t zo blijft (dt men ene borst veel kleiner is,) Maarja, K ben ook 1.60 en 46 kg dus ben ook veel te dik.

Dus eh ja,, 😓

29 okt 2016, 11:10, Tuututut anoniempjeeehhh💦✨😍
80

Ik ben 10 en heb nu al borsten heb cup a best groot ik zou gewoon cup a/b pakken met vulling erin ofzo later groeien ze vast wel.

29 okt 2016, 16:10, loenalever
81

heeykes, ik ben ook 15 en word 16 ik heb ongeveer al 4 maanden mijn regels, ik heb wel vorm maar heb ongeveer AA en dat is de kleinste. Ben heel onzeker. En ben letterlijk de enige in mijn klas. Het lijkt of ik de enige ben op school. Mijn moeder was op haar 17de ongesteld ik wat vroeger zoals ik al zee. en zij had maar rond A cup toen ze ouder werd. Ik ga het ook hebben denk ik.

11 nov 2016, 23:11, SuperOnzeker
82

Heii iedereen,

Zelf ben ik 14, al 2 jaar ongesteld maar ben nog steeds helemaal plat! En dan bedoel ik echt helemaal niks...
Ik heb nog niet eens cup AAA, en mijn borsten zijn ook nog te klein voor een push up bh.
Ik hoopte dat het wel een beetje zal groeien toen ik ongesteld werd, maar helemaal niet dus :(
Iedereen zegt dat je gewoon moet wachten en dat het wel komt, maar het is echt heel irritant omdat iedereen in mijn klas al cup B of meer heeft! Hoe kan het dan dat het bij mij zo lang duurt??
Ik kan geen strakke topjes aan ofzo, dan lijk ik net een jongen. Ik kan wel BH's met vulling gaan dragen, maar als het eenmaal zomer is kan ik het toch niet meer verbergen!

Iedereen zegt dat je naar je moeder moet kijken maar die heeft zelf cup AA... blijf ik dan echt altijd zo plat?

30 dec 2016, 13:12, superonzekermeisje544
83

Ik ben 17 en ben nog niet ongesteld heb ook nog geen borsten

30 dec 2016, 14:12, M
84

Hee ik ben nu 14 en ik en ben nog plat ik draag wel hele kleine bh's zodat het een beetje lijk alsof ik iets heb. Alle meiden uit mijn klas hebben al borsten terwijl ik bijna de oudste van de klas ben. Ik ben ook nog niet ongesteld geworden terwijl ik al wel vaak buikpijn heb. Ik weet ook dat de jongens uit mijn klas naar me kijken omdat ik plat ben. Ik schaam me heel erg en durf dus ook nooit mee te gaan om te zwemmen. Ik zit hier heel erg mee xxx anoniem ♡

3 jan 2017, 22:01, anoniem
85

Lieve lieve anoniem wees blij ongesteld zijn is niet leuk en borsten hebben ook niet

4 jan 2017, 17:01, Eva
86

Hey ik ben nu 13 en nog niet ongesteld en ook heb ik nog geen borsten ik ben nu al 1.75 m en ik ben bang voordat ik borsten heb en ongesteld ben nog heel Langer word wat Moet ik doen?! Ik heb het liever niet met Anders mensen over dus ik vraag het hier........

10 jan 2017, 16:01, anoniemmmmm
87

Hallo ik heb precies het zelfte problem als hier boven ik Ben ook 13 en 1.70 ook nog helemaal plat het kan Te maken hebben dat ik Te licht Ben maar ik wil het met niemand er over hebben wat moet ik nu doen ?!

10 jan 2017, 16:01, onzekermeisje!!
88

ik ben nu 14 jaar, plat en niet ongesteld. het helpt mij heel erg om te weten dat ik niet de enige ben! ik wil het allerliefst hormonen slikken om op de andere meiden uit mn klas te lijken! mijn zus begon al met alles in de eerste en ik zit nu bijna in de derde en er is nog steeds niks gebeurd!

17 apr 2017, 23:04, anoniem
89

ik draag gewoon denkende bikinis in de zomer met wat franjes ofzo om het te dekken ook met vulling die vast zit aan de bikini zodat de vulling niet kan bewegen

19 apr 2017, 18:04, annoniempje
90

Ik ben 13 jaar oud en ik ben nog niet ongesteld. Ik heb net cupmaat AA en daar baal ik best van. Mijn beste vriendin heeft cup B. Ik ben wel een beetje jaloers op haar. Ik praat nooit met hun over ongesteldheid en ik denk dat hun denken dat ik al ongesteld ben. Heeft iemand tips voor mij om hierover te praten en of ik me zorgen moet maken over het feit dat ik nog niet ongesteld ben en bijna geen borsten heb xx

18 mei 2017, 18:05, beertjex
91

Hey,
bij mij is het echt andersom. Ik ben 15 en heb cup 75F. echt vervelend dus niet zeuren plz

18 mei 2017, 20:05, xxxxxxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.