no boyfriend

heyyy, ik zit een beetje met een probleem want al mn vriendinnen hebben al vriendjes gehad en hebben ook al gezoend, maar ik niet dus...(ik ben 13) ik weet niet waar het aan ligt:
-blond lang haar
blauwe ogen
grote kont
wel een beetje plank
niet te dik
niet heel veel puistjes

dus ja help me xxxx

7 okt 2015, lollypop


Reacties

plaats reactie
1

ben te verlegen?

7 okt 2015, 15:10, Iloe
2

Daar gaat het fout, je wilt te graag en bent te oppervlakkig, je denkt dat het gaat om uiterlijk, terwijl ook veel om het innerlijk gaat. Een vriendje is een privilege, maar beter geen vriendje dan een slecht vriendje, spaar jezelf voor iemand die echt om je geeft en waar jij ook echt om geeft, zet jezelf niet te koop en verander je zelf niet, maar wacht op de persoon die het echt waard is

7 okt 2015, 16:10, Joost
3

je moet niet een vriendje willen omdat je vriendinnen al een vriendje gehad hebben, daarmee verpest je wss alleen maar jezelf mee. een vriendje komt op z'n tijd.
Ik was zo iemand waarvan je nooit zou verwachten dat ik een vriendje zou krijgen, maar de jongens kwamen opeens allemaal stuk voor stuk naar me toe... ik ben absoluut niet de knapste maar ben wel heel aardig en heb een zacht karakter en blijf mezelf!
dus jezelf blijven en aardig zijn zijn mijn enige tips denk ik ;)

7 okt 2015, 20:10, dit ben ik

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.