nieuws

hooi ik las dat anorexia op het nieuws komt omdat het zeldzaam is. Wat zou nou scoren op televisie? Wat zou nou de meeste kijkcijfers trekken? De meeste mensen met een eetstoornis hebben een normaal gewicht. De minst voorkomende eetstoornis is anorexia nervosa. De eetstoornis waar al de meeste televisieprogramma's over gemaakt zijn is anorexia nervosa. Anorexia is heftig om te zien. Veel mensen zullen benieuwd zijn naar mensen met anorexia die iets gaan eten. maar niet iedereen met anorexia is dun. mijn vriendje heeft anorexia. hij vind zich dik terwijl hij dun is. hij nam mijn yoghurt ook niet.

10 feb 2018, 🐶


Reacties

plaats reactie
1

Lieve 🐶, echt zo vervelend inderdaad. Het is heel bijzonder om zo dun te zijn, en het komt zeer weinig voor. Daarom komt het op het nieuws, en soms is het niet eens waar. De verhalen hier zijn vragen of hun denken dat het over hun gewicht zo is. Het is ook moeilijk om te weten of je anorexia hebt, daarom zijn er veel topics over. En nee niet alles klopt, en het gewicht ook niet nee. De meeste worden trouwens opgenomen met een ambulante behandeling, of een thuiszorg, en niet het kliniek. We weten nu wel genoeg over anorexia, best sneu dat nao of boulimia zo weinig aandacht krijgt. Terwijl je echt niet niets eet met anorexia, soms zelfs een vreetbui. Het gaat om de gedachten, niet om de opname of het laagste gewicht. En veel met anorexia hebben ook een normaal gewicht, want of vrienden doen ook wat. Weet je echt dat je vriend anorexia heeft? Want veel DENKEN dat ze anorexia hebben. Terwijl de gedachten heel moeilijk zijn.

10 feb 2018, 15:02, Eva🥥
2

Ze mogen idd meer aandacht aan andere eetstoornissen besteden ik heb bed.

11 feb 2018, 12:02, ?
3

Precies.

1 mrt 2018, 18:03, love u
4

Anorexia is een denkbeeld/schoonheidsideaal.
Boulimia is een ziekte.

Ik maak beide van dichtbij mee.

4 mrt 2018, 15:03, troela
5

NOU IK KEN NIEMAND
De meeste komen zelf dapper uit de kuil en krijgen geen behandeling of opname en als je word opgenomen is het meestal geen kliniek
sorry ik had niet door over caps lock

11 mrt 2018, 17:03, *
6

haha *
en ik had anorexia op mijn 14e en kreeg geen hulp nu ben ik bijna 14 en weer beter

15 mrt 2018, 17:03, ;

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.