Nieuwe bh

Ik draag al een poos bh's, ik ben 14 en heb ong. cup aa😔😭. Maar mijn eerste bh's waren van de zeeman en die bevielen me echt super, dus kocht ik laatst nieuwe bij de zeeman want ik liep al een jaar rond met de zelfde bh's en ze waren ook een beetje klein er versleten. Ik had 65aa en heb 70aa gekocht, het laste wel maar aan de bovenkant krulde de vulling als je snapt wat ik bedoel. Dus altijd als ik een t-shirt draag zie je heel goed m'n bh. Weet iemand boe je dit kan verhelpen of waar het door komt? Of moet ik gewoon weer nieuwe kopen? Zo ja, waar vind je dan de goedkopere maar goede bh (ik krijg kleedgeld dus ik wil er niet al te veel aan uitgeven)

6 sep 2017, Anoniem


Reacties

plaats reactie
1

Hoii anoniem,
Je kan op zich een hemd eroverheen dragen❤ en kijken hoe t dan is. Ik snap wat je bedoelt maar who cards dat je een bh draagt?

6 sep 2017, 19:09, Lalalajejej
2

als je 1 keer n goede bh koopt heb je dr meer aan dan vaker n slechtere. je kunt bijvoorbeeld een van de hunkemoller kopen

28 okt 2017, 21:10, xx
3

Jaa, en hunkemoller heeft ook wat goedkopere x

29 okt 2017, 14:10, brownie
4

Ik koop vaak bh's bij de Primark, die zitten fijn en zijn niet duur.

29 okt 2017, 15:10, Kim96
5

ik vind zelf, dat wat maakt het uit als je het een beetje ziet? ik bedoel iedereen weet dat meisjes bhs gaan dragen dus ja tog?

30 okt 2017, 11:10, sdeh
6

ik koop meestal bij de zeeman of bij de hema een bh die zitten wel goed. ik hoef er geen kant randje aan of zo. ik vind ze bij Livera erg duur.

2 nov 2017, 14:11, *A*
7

Ja dat probleem had ik ook! Maar het maakt niet uit als mensen het door je shirt heen zien. Tegenwoordig lopen meiden rond met enorm doorzichtige shirts, elk meisje draagt een bh dus schaam je er niet voor als mensen het zien xx

2 nov 2017, 22:11, justmexoxo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.