Niets eten

Hoi ik ben een meisje van 15 en ik zit er echt mee. Ik heb al sinds 3/4 weken al last van dat ik gewoon niks of weinig eet. Het was de eerste paar weken erger. Ik ging naar de huisarts en die zei dat mijn vitamine d telaag was enz. En ik slik ook tabletten. Ik snap mijn lichaam gewoon niet ik heb s’ochtends geen honger terwijl ik dat eerst wel had bv. En dan s’middags wekt er bij mij wel eetlust maar dan als ik iets eet gaat dat zo moeilijk en eet ik alsnog weining. Ik wil me echt normaal voelen en normaal eten. Ik ben ook bang om over te geven misschien dat dit een rol speelt? En ook als ik ergens weg ga of ze vragen me om naar buiten te gaan ben ik ook weer bang dat ik dan ziek word en ga overgeven het klinkt echt raar ik weet het.

Kan iemand hier tips geven of zeggen wat er aan de hand is?

14 jul 2019, Mimianoxo


Reacties

plaats reactie
1

Ik denk dat je gewoon bang bent dat je weinig eet en dat zorgt voor stress maar een mindere eetlust kan ook door een aandoening komen en misschien helpt een dietist? Maar hoe je situatie nu is dat kan niet veder gaan, want dit is niet goed als zo voelt. Maar wens je beterschap maar weet je omgeving hiervan? Huisarts? Verzorgers? Leraren? Maar sterkte en zeg maar als je meer hulp wilt.

14 jul 2019, 17:07, juliatje.
2

Emetofobie, misschien?

14 jul 2019, 19:07, S

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.