Niet zwemmen, Smoesjes?

Hoi, ik ben Nina, ik ben 14 jaar en ik hb een probleem.. ik hou niet van zwemmen, het zwemmen zelf vind ik wel leuk, maar ik heb heel erge last van puistjes en rode vlekjes en littekens van het krabben op mijn rug, ik schaam me hier HEEL erg voor... in december ga ik ook nog eens op skikamp met school, en daar gaan we ook een keer zwemmen, en daar zie ik hel erg tegen op, ik hop dus dat jullie misschien wat goedgelovige smoesje weten om niet te hoeven zwemmen.. bikini vergeten helpt denk ik niet, want stel iemand neemt 2 bikini's mee, dan kan ik die dus lenen en dan kan ik alsnog zwemmen, ik dacht er ook al aan om oor ontsteking te faken, of "ziek" zijn.. help me alsjeblieft!!

6 nov 2012, ninastubijxox


Reacties

plaats reactie
1

HeeHee!
De beste smoes tegen zwemmen is toch echt wel; Sorry,ik ben ongesteld!
Werkt altijd.
x
En je moet je niet schamen daarvoor man!

7 nov 2012, 12:11, hannahx
2

Ik snap je helemaal! Ik heb t erger, ik ben overal behaard, buik en rug. Mn benen kan ik scheren, maar kom op, rug en buik? Ik kijk ook altijd op tegen het zwemmen, vooral met jongens :s

7 nov 2012, 21:11, TrNo13
3

Wow, jullie zijn allemaal zo onzeker.
Ik oook hoor haha, maar dat is dan meer omdat ik mezelf te dik vind.
1.70 en 43 kilo.
maar trno13.ga je wel eens rii beach?

7 nov 2012, 21:11, hannahx
4

Wauwwauwauw, jij moet niet onzeker zijn met je 1.70 en 43 kilo. Ik ben 162 en weeg 46 kilo. En ik weet vanmezelf dat ik niet dik ben!

7 nov 2012, 21:11, TrNo13
5

Nja, ik heb het ook altijd koud enzo.
En als ik strak hempje aanheb zeggen eenpaar*****, anoerxiapatient. dus dag hbe ik ookal niet meer aan.

7 nov 2012, 21:11, hannahx
6

@hannahx als ik dat zeg zeggen ze van gebruik een tampon.. :(

7 nov 2012, 23:11, Sashaxoxo
7

**** Ik had daar nog niet eens bij na gedacht! ik heb ook heel veel zwarte haren op me onderrug en onder me navel.. Ik wil echt niet zwemmen... En scheren gat me inderdaad ook te ver!

*** de link naar persoonlijke gegevens is verwijderd door de moderator***

7 nov 2012, 23:11, Sashaxoxo
8

dan zeg je toch dat je altijd maandverband enzo gebruikt.

8 nov 2012, 07:11, hannahx
9

We gingen een keer schoolzwemmen aan het einde van de toetsweek. Mijn moeder belde even de mentor om te zeggen dat ik door persoonlijke redenen niet mee kon zwemmen en toen was het klaar, een leraar(es) gaat echt niet in discussie met je ouders over zoiets. En vertelt het ook niet tegen je klasgenoten.

X

8 nov 2012, 13:11, Ninasaurus
10

Hii,

Ik heb sinds september stress en krap mezelf open heb allemaal wondjes en littekens): , gebruik zalf helpt niet echt); kijk erg tegen de zomer op met korte broekjes en t-shirts): hellupp!

13 jan 2013, 22:01, Hoplesscase14
11

ik heb heimwee , ik wil niet op kamp wat kan ik het beste zeggen.. ?

12 mei 2013, 15:05, noelle delila
12

Als ik jou was had ik gewoon iedereen laten kijken en was gaan zwemmen (klinkt misschien arrogant) Of misschien een Badpak een oplossing? En als je ECHT niet wil dan maar een smoesje. Zoals: Ik ben ongesteld, niemand kan daar wat aan doen. Als ze dan zeggen kan je geen tampon gebruiken zeg je gewoon dat je uitslag krijgt van die dingen ofsow... En als je snel heimwee hebt moet je dat zeggen zo kunnen ze rekening houden met hoe je je voelt. Hopelijk hebben jullie er wat aan xoxo

12 mei 2013, 22:05, :$ Awkward Me :$
13

1 ) maanzonden.
2 buikรฎjn door maandzonden.
3 misselijk.
4 krampen
5 Migrijn

13 mei 2013, 20:05, x
14

Gewoon gaan ik schaam me ook dood als ik ga zwemmen maar ik ga gewoon. Ga gewoon boeien als mensen naar je kijken!

12 jul 2013, 10:07, cupcakeliefhebster#123
15

hoi,
raad eens ik heb hetzelfde bultjes op je rug die erg kriebelen je krabt ze kapot en zit onder de plekjes en littekens !
ik zou zeggen dat je ongesteld bent ! of een stoere leuke bikini ! kopen die je rug bedekt ! En als ze zeggen gebruik een tampon ! dan zeg je gewoon ( tegen een lerares he ) ik vind dat niet zo fijn want dat heb ik nog nooit gedaan.

13 jul 2013, 17:07, sunshinex
16

Andere tip : Gaa naar huisarts die heeft special spul waardoor het heel veel minder word ! maar dat duurt wel ff

13 jul 2013, 17:07, sunshinex
17

Geen smoesjes bedenken! Ga naar de huisarts en vertel wat je dwars zit. Die heeft er wel een zalfje voor. Probeer vooral niet te krabben, ook al zitten er puistjes. Daar hebben wel meerdere mensen last van!
Xxx

15 jul 2013, 21:07, verwijderd-wGF1uB
18

Draag een badpak

27 jul 2013, 22:07, Hoi
19

als ze zeggen doe een tampon in zeg dan gwn dat je dat niet durft ;) suc6

28 jul 2013, 16:07, xxxjess
20

je moet zeggen tegen de leerkracht dat je proplemen hebt thuis en ik heb littekens en op mijn rug ik wil ni zwemmen want ik schaam me en dan kreeg de leerkracht medelijden en dan gaat hijofzij u laten dan moet je niet mij zwemmen

12 okt 2013, 14:10, Ariana Grande
21

of je zegt ik kan tampons niet verdragen

12 okt 2013, 14:10, Ariana Grande
22

Ik durf ook niet te gaan zwemmen, ik vind het eigenlijk heerlijk maar ... dan zie je mijn lichaam zo. XD XD En ik weet heus wel dat er een heleboel mensen rondlopen die het ook niet kan schelen maar ik zit er echt niet op te wachten om mijn buik/benen/dijen/billen die blubberen en vet zijn aan de hele wereld te showen, en ik ben ook spierwit (en nee, als ik niet in bikini ga word ik ook nie bruin maar toch schaam ik me)

ps victorious is leuk

12 okt 2013, 14:10, Victoria Justice
23

en o ja tips/smoesje:
ik ben mijn bikini/badpak kwijt XD

12 okt 2013, 14:10, Victoria Justice
24

Zeg dat je ongesteld bent en als ze dan zeggen zwem dan met tampon ofzo zeg je dat daar niet tegen kan of dat je die bent vergeten

12 okt 2013, 17:10, X.dotjesx
25

Zoals je ziet heeft bijna iedereen last van schaamte, het is niets raars, die puistjes op je rug. Probeer eens een tijd wortelsap+bietensap. Het is vreselijk goor maar na 2 weken ben je van al je puistjes af. Die litekentjes moet je gewoon laten gaan.. Niemand ziet die onder water. Die stomme smoesjes van ongesteldheid niet gebruiken. Ooit moet je toch wel zwemmen...

Zelf zit ik op wedstrijdzwemmen en ik heb er ook last van maar bijna ieder meisje dus er werd niet op gereageerd

13 okt 2013, 17:10, Doctor.Whovian
26

Ik borbeer niet mee te gaan zwemmen omdat ik bang ben om gepest te worden en mij school gaat elke week zwemmen dus heb ik een brobleem want ik kan moeilijk trug zeggen dat ik ongesteld ben want zo ben ik er al 2 weeken van af gekomen maar als je zegt dat je je spullen bent thuis vergeten moet je iets lenen van sgool dus ik zoek een goed smoesje ! pleas help me xx

19 nov 2013, 19:11, ANNONIEMPJE ! :) <3
27

Ik zou zeggen: weg met alle smoesjes! Je kan toch niet je hele leven lang smoesjes bedenken omdat je niet wil zwemmen? Dat hou je niet vol! Ik zou aan iemand die je vertrouwt uitleggen wat je probleem is (het liefst aan een volwassene). Die begrijpt je echt wel, en zo kun je samen naar een oplossing zoeken!

26 dec 2013, 11:12, Lola
28

ja dat is wel goede iedee

25 jan 2014, 19:01, amina
29

Ik had ook last van rode vlekken op mijn bennen en nu heb ik het niet meer het best gwn zalf op smeren ...

25 jan 2014, 21:01, Nananana
30

Ga gwn zo dicht mogelijk met je handdoek over je heen en dan snel t water in en erin blijven en dan ziet nienand niks en als je klaar bent snel weer terug en weer je tshirt aan doen!!

26 aug 2014, 19:08, jwz
31

zeg dat je niet kan zwemmen vanwege buisjes in je oren

26 sep 2014, 23:09, arianaaaaaaaaaaaaaaaaaa
32

Ik heb het zelfde probleem het is echt niet leuk
Al

24 nov 2014, 19:11, Amber van gelder
33

Ik zoek ook een smoes help mij plies en zeg dat je diploma nog unie heb

14 jan 2015, 17:01, Nessa pecht
34

Hey,
Je kan zeggen dat je ongesteld ben. Iedereen begrijpt het en het is echt niets om je voor te schamen want elk meisje krijgt het.
Tip: je kan ook een badpak dragen (wel een sexy badpak eh).
x

29 jan 2015, 18:01, xx
35

Zeg dat je ongesteld bent! Ik gebruik dit smoesje zo vaak al heb ik geen zin๐Ÿ˜‚ en zeg erbij dat je kramp in de buik hebt en als ze gaan janken om obs zeg je die heb ik niet bij... Als andere je wat aanbieden zeg je tog daf je dat niet gaat gebruiken omdat je dat nogvnooit hebt gebruikt en dat je best zwaar ongesteld bent dus waarschijnlijk gaat doorlekken ik heb dat namelijk wel is zwaar k't๐Ÿ˜ข

30 jan 2015, 22:01, Himynamis
36

Ik heb een probleem. Ik moet morgen zwemmen en ik heb een hele goede smoes nodig. Ik heb van die littekens en puistjes op me rug en ik schaam me er heel erg voor. Iemand tips?

10 jun 2015, 20:06, anoniem
37

@Anoniem:

Als je de hele thread hierboven leest, zijn er alle vele goede smoesjes voorbij gekomen. De bekendste die ook geloofwaardig zijn, zijn:
- Ongesteld
- Buisjes in oren, waardoor je niet mag zwemmen.
- Allergisch voor chloorwater
- Zwemkleding vergeten
- Oorontsteking
- Andere medische reden
- Niet (goed) kunnen zwemmen (moet je wel durven)

10 jun 2015, 21:06, Richard
38

Zwemkleding vergeten.
en als je iets moet lenen van de school,
zeg je gwn het past niet ze kunnen der niks aan doe als het niet past ;)

12 dec 2015, 20:12, Anox
39

ik heb binnenkort school zwemmen en ik kan niet zwemmen.
en iedereen uit mijn klas wel en ik zit in de eerste. en ik schaam me kapot. ik durf het zelfs niet aan mijn mentor te vertellen. mar ik heb ook geen zin om te verdrinken. en elke week ongestelt zijn............. dan hebben ze het door

3 mrt 2016, 17:03, natasha
40

Week1 spullen vergeten en die van iemand anders von ik niet fris
Week2 buikpijn
Week3 migraine
Week4 ongesteld
Week 5 begin maar overnieuw ๐Ÿ˜‚
En btw ze kunnen je wel dwingen om te zwemmen maar niet dwingen een bikini aan te doen want dan word het aanranding dus ik zou zeggen spring lekker met je kleren aan het water in ๐Ÿ˜‚ Suc6

23 aug 2016, 17:08, Schaam
41

Je kan anders ook een badpak kopen/aandoen!!

30 aug 2016, 14:08, Ikkeeikkee
42

Ik heb ook allemaal rode vlekjes, puistjes en littekens van het krabben. Maar dat is echt niet erg hoor, sommige mensen zeggen wel eens dat ze dat mooi vinden๐Ÿ˜‚ Maak je geen zorgen, spring gewoon dat water in!๐Ÿ‘™๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ซ
Xx Marshmallow

1 jun 2017, 15:06, Marshmallow463
43

Ongesteld is geen goede smoes, elke meid heeft waarschijnlijk wel een extra tampon mee. Ik zou zeggen dat je verdrink angst hebt ofzo.

1 jun 2017, 21:06, Just a gurl_
44

Omg ik moet maandag zwemmen maar dan ben ik waarschijnlijk ongesteld.. en ik durf echt echt geen tampon te gebruiken.. help mee

17 aug 2017, 14:08, ANONIEMPJEE
45

zeg dat je wat anders heb, buikpijn, niet lekker bent, je moet niets. of anders toch even oefenen met een mini tampon int brengen. een mini een tampon is net zo dik als je pink. je goed ontspannen..

17 aug 2017, 15:08, *H*
46

Yeahhh ik heb 6 keer per schooljaar zwemmen en dit is de laatste keer zwemmen en de vorige keer zij ik dat ik zogezegd ongesteld ben maar ze zijden dat ik een tamdom moest gebruiken en toen ging ik toch zwemmn zonder tampon in want ik had me
Regels toch niet en zij wisten dat niet
Maaaaaaar deze week moeten we voor de laaste keer zwemmen ma ik heb me regels nu echt en ik durf geen tampon te gebruiken

27 sep 2017, 21:09, Mina
47

hey,zelf heb ik ook littekens(op mijn armen,buik en benen) mijn tips zijn
zeggen dat je buisjes in je oren heb
buikpijn(beetje aanstellen)
doe steunverband om je arm en zeg dat je hem heb gekneust
gewn niet komen opdagen hihi
zeggen dat je niet tegen chloor kan
zeggen dat je ongesteld ben

29 sep 2017, 10:09, kyraa
48

Heey ik ben 10 bijna 11 en vind mezelf te dik want iedereen is heel recht en smal in mijn klas ik zie er tegen op om tegaan zwemmen met mijn klas en ik heb ook als breede heupen en andere kinderen niet, help wat moet ik doen?

Ik ben trouwens 44 kilo en ben 1.62 is dat niet teveel?
HELPPP!

14 nov 2017, 21:11, Anoniempjee ๐Ÿ˜œ
49

Wow jij bent lang, lieve Anoniempjee ๐Ÿ˜œ je bent te dun echt je bent te dun. Zeker niet te dik, en andere maak je ook onzeker zeg maar door jezelf te dik te vinden. En je bent nog in de groei dus ga maar niet afvallen. Volgens mijn ben je echt wel een van de dunste. Je bent te licht, dus NIET TE DIK. LOVE YOURSELF.

15 nov 2017, 13:11, Eva
50

Thanks eva maar ik ben echt niet dun hoor hahah.. en ik maak me ook niet druk om me dikte maar om me breede heupen ik heb echt al vrouwelijke vormen
Me moeder zegt dat dat normaal is want ik ben ook al ongesteld ๐Ÿ˜ข๐Ÿ’•

16 nov 2017, 18:11, Anoniempje ๐Ÿ˜œ
51

Lieve Anoniempje ๐Ÿ˜œ, iedereen heeft het, alleen zie je het bij de ene sneller. Maar iedereen krijgt het, het is normaal.

16 nov 2017, 18:11, Eva
52

Dankjewel voor je advies Eva
Ik heb nog een vraagje ik heb hele erge puistjes op me voorhoofd wat is daar het beste tegen tedoen ? ๐Ÿ˜…

16 nov 2017, 20:11, Anoniempje ๐Ÿ˜œ

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.