Niet te zwaar, wel te dik

Heey allemaal,

Ik ben Berber en ik ben 13 jaar. Ik ben 1,70 m en 58 kg. Ik heb een gezond gewicht, alleen het vet wil niet weg!
Ik vind dit heel erg vervelend, vooral nu de zomer eraan komt! Ik vind ook een jongen leuk en dat ik niet het mooiste figuur heb staat me een beetje in de weg. Heeft iemand tips om het vet weg te krijgen? Of om misschien ietsje af te vallen?

X

24 apr 2014, XxBerber


Reacties

plaats reactie
1

Hee Berber,

Wat je zou kunnen doen is buikspieroefeningen. Dan krijg je wat meer spieren in je buik waardoor je vet weg gaat.

xxx succes

24 apr 2014, 19:04, _verwijderd_
2

@Mags: Inderdaad!

Belangrijk is dan met je buikspieroefeningen te focussen op het trainen van je SCHUINE en DIEPERLIGGENDE SCHUINE buikspieren, niet op je 'rechte' middenbuikspier. Juist door het trainen van je schuine buikspieren krijgt je lichaam stevigheid, waardoor je buik veel platter wordt (het 'natuurlijk korset' wordt dat ook wel genoemd).

Op Youtube staan vele goede filmpjes waarin buikspieroefeningen worden voorgedaan. Persoonlijk vind ik die van Jesse van der Velde heel goed.

Groet,

Richard

24 apr 2014, 22:04, Richard

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.