Niet ongesteld, seks.

Hee,
Ik ben nog niet ongesteld, wat gebeurt er als je dan seks hebt? $:

xxxxxxxx

2 apr 2012, xanoniem


Reacties

plaats reactie
1

hoe oud ben je dan?

2 apr 2012, 21:04, love
2

nou dan kan je niet zwanger worden , dus eigelijk niks , je hoeft je dan een stuk minder zorgen te maken maar pas altijd op he xx

3 apr 2012, 21:04, Chantaal.'
3

Je kan wel zwanger worden voor je ongesteld bent!!!!!!
Gebruik dus altijd een condoom

4 apr 2012, 18:04, katrijn
4

je kunt twee weken voor je eerste ongesteldheid zwanger worden.
altijd oppassen dus

4 apr 2012, 20:04, ~xxx~
5

ja, oppassen doe ik zeker, maar het is dus niet schadelijk ofzo?
xxxxxxxxxx

4 apr 2012, 21:04, xanoniem
6

Het is in principe niet meer of minder schadelijk dan als je wel ongesteld bent...

Het gevaar is alleen dat je niet weet wanneer je voor de eerste keer ongesteld zou moeten worden, en zoals hierboven al is gezegd kun je ongeveer twee weken voor je voor het allereerst ongesteld wordt al zwanger worden.
Als je gewoon voorbehoedsmiddelen (goed!) gebruikt, zou het goed moeten gaan ... maar omdat je nog nooit ongesteld bent geweest, valt het ook niet op als je het "niet meer wordt" - met andere woorden: mocht je zwanger worden, merk je dat niet aan uitblijvende menstruatie.

En.. ik kan niet zien hoe oud je bent, maar als je nog niet ongesteld bent schat ik je aan het begin van de puberteit.. Weet je zeker dat je er al wel klaar voor bent?

liefs

9 apr 2012, 10:04, Noëlle d'Amarante
7

Heel erg bedankt, iedereen.
XXXXXX

9 apr 2012, 14:04, xanoniem
8

Als je 15 of ouder bent en je bent nog niet ongesteld, is dat onnormaal, moet je naar de doc gaan...
...zeggen ze...

17 apr 2012, 11:04, Anoniem
9

asl je het niet vertrout ga dan naar de huisarts miss weet hij wel raat miss moet je wel aan de pil of ben je dat al

17 apr 2012, 16:04, mona
10

dan gebeurt er niks de sperma lost op ik had ook seks op me 14 en was nog niet ongesteld ik ging naar dokter en hij zij het lost gwn op in je lichaam

5 aug 2012, 14:08, s
11

Hallo ik ben 14 en ben ook nog niet ongesteld alleen ik heb een vriend en die wil heel graag sex hebben en ik af en toe ook wel maar ik durf het hem niet te vertellen da ik nog nooit ongesteld ben geworden maar ik heb tegen hem gezegt ik doe het wel veilig maar kan je dan wel sex hebben als je 14 jaar bent en niet ongesteld bent maar ben al naar de dokter geweest en die zei gwn dat ik een baarmoeder had

Xxxxxxx geef me wat tips ;) en of het wel kan;)

24 nov 2012, 04:11, silvana
12

Je kan dan wel zwanger worden! Dat hebben we laatst nog geleerd met biologie.

25 nov 2012, 12:11, x
13

geloof me doe het met een condoom en de pil
altijd

26 nov 2012, 19:11, royck
14

Je kan sowieso zwanger worden ookal ben je nog niet ongesteld. en wat mensen hier zeggen van als je 15+ bent is het raar ofso daar klopt ook niks van, want ik ben bijna 16 en pas 3 maanden geleden ofso ongesteld geworden.
Niks om je over te schamen, geloof me, het is alleen maar fijn om niet ongesteld te zijn.
Iedere vrouw word ongesteld!!

20 dec 2012, 18:12, Forever
15

Je kan wel zwanger worden, 2 weken voor je menstuatie begint heb je een ovulatie (eicel komt vrij) vanaf dat moment ben je vruchtbaar, alleen je kan niet weten wanneer die eicel vrijkomt.. Vrij dus altijd met condoom, ook om tegen ziektes te beschermen!

20 dec 2012, 18:12, insecure
16

ik heb een vriendje en ik ben al ongesteld ik ben deze maand niet ongesteld geworden maar ik heb ook geen sexs gehad hoe kan dat???

29 dec 2012, 23:12, anoniem
17

als hij een ziekte heeft kan hij het gwn overdragen ik hoop dat je het veilig deed?

14 apr 2013, 14:04, Meisje die hulp geeftX
18

Ik ben 14 jaar en nog nooit ongesteld geworden maar heg klinkt inderdaad een beetje vies ik zal het zelf wel willen zijn al mijn vriendinnen zijn al een keer ongesteld geworden en ik -( nog niet ) ---___---- dus vind het best jammer xx bangmeisne < 3 tips mogen altijd x

21 apr 2013, 10:04, Meisje bang
19

anoniem. het kan zijn dat je onregelmatig ongesteld ben. als je geen seks hebt is er dus weinig om je zorgen over te maken!

meisje bang. zoals hierboven al is gezegd : ongesteld wordt je vanzelf. je kunt niks doen om dat proces te versnellen. je zult dus nog even moeten wachten. maar gemiddeld is de vrouw een jaar of 40 à 50 ongesteld dus ik denk dat je er nog lang genoeg van kan 'genieten'.

23 apr 2013, 12:04, Natascha
20

Hallo allemaal ik ben 14 jaar en ben nog nooit ongesteld geworden . maar ik wil heel graag met iemand naar bed en hij met mij . maar ik vroeg me af of ik dan wel zwanger kan raken of niet :) en wat zou er gebeuren als ik het doe XD
ik weet het niet . help me ( andwoorden ) zijn altijd goed <3
xxxxxjes nieuwsgierig aapje

28 apr 2013, 22:04, girl pouwer
21

Hee girlpower, omdat er al eicellen vrij kunnen, komen VOOR je eerste ongesteldheid, moet je altijd condoom + pil gebruiken. Maar ij zou het niet te vroeg doen, moet wel een mooi moment zijn. Succes + plezier (haha), x mij

29 apr 2013, 09:04, Meidd
22

Uh. als je na je 15de nog niet ongesteld bent geweest moet je echt niet naar de dokter gaan?
de ander begint vroeg, de ander begint laat!
het is eenmaal zo.
en niet alle meiden/vrouwen worden ongesteld.
Anorexia-patiënten niet bijv. ?
Alicia

10 mei 2013, 17:05, You know my name, but not mij story
23

Ik ven nog nooit ongesteld geworden !is dat erg als je
14 jaar bent want al mijn vriendinnen zijn het als terwel er eentje wat 13 loopt die eerde dan mij is xx vraagje ( alles is welkom )

18 mei 2013, 08:05, Vraagje
24

Ik ben 16 en ook nog niet ongesteld. Ik maak me er ook geen zorgen om want het komt vanzelf wel, je bent idd zo lang ongesteld dus hoe later hoe beter ;) Ik ben ook wel beetje zenuwachtig voor seks voor ongesteldheid maar nu ik de reacties zo lees dnek ik dat ik er toch gewoon aan moet geloven. Wish me luck for saturdaynight. :0
liefs, lexiii.

8 jul 2013, 21:07, Lexiii.
25

waar hebben we het over? 14 jaar en al sex willen????????? ik was wel verliefd enz op die leeftijd maar nog lang niet toe aan sex. ik had altijd meer respect voor mijn lijf en gaf het niet aan de eerste de beste. en vonden ze dat ze telang moeste wachten dan was hij me niet waard. op mijn 16e eertste keer sex gehad en deze jonge was berijd op MIJ te wachten en ik ben nu nog met dezelfde jonge om dat hij me respecteerd en vind mijn belang belangrijk. dat is toemkomst matriaal niet de jonge die sex met je wil de eerste keer dat je heb gezoend of zo. kom op meiden meer respect voor je zelf jebent het wachten waard, niets is meer zonde als je maagdelijkheid weg geven aan een jonge die het niet eens waard is.

19 jul 2013, 12:07, WTF
26

Hey ik ben "ook" 14jaar. Ik denm er soms wel aan of ik het zou willen, ik heb een leuke jongen ontmoet op vakantie alleen hij woont te ver weg dus dat gaat niet, maar nu iis een andere jongen verliefd op mij, hij heeft me gevraagd, ik heb nee gezegd, want ik ken hem pas net enzo.. Ik ben nog niet ongesteld geworden.. Alleen ik word niet snel verliefd en iemand anders ook niet op mij.. Gewoon in het algemeen... Zou er nou echt een jongen zijn die mij echt waard is en mij te kunnen ontmaagden? Ik weet dat jullie dat niet kunnen antwoorden maar ik zit er erg mee. En ik ben ook nog nooit ontgrgroent dus... Ja.... I'm forever alone, teminsten voorlopig hopelijk..

29 jul 2013, 23:07, Tracie L.
27

Haii, ik kan niet verder in m'n vagina dan een halve vinger.
Hoe kan ik dieper?

7 aug 2013, 11:08, ----____-----
28

Hoii,
ik ben 16 jaar, word over 2 maanden 17 en ik ben ook nog niet ongesteld. Eerlijk gezegd maak ik me er niet zo druk om, ik bedoel iedereen wordt het een keer. En als ik de meeste verhalen hoor, wil ik ook echt nog niet ongesteld zijn. Maar aan de andere kant wel.
Ik heb nu ook een vriend, nu bijna een maandje. We zijn sws wel toe aan verder gaan enzo, maar ik weet niet of het kwaad kan? Geef me tipss . Liefs x

29 sep 2013, 20:09, hulpelooos
29

hoe moet je een tampon inbrengen het idee al ieuw, hoe moet het? hoe moet ik het me moeder vertellen? ik ga niet vragen " mama ik ben ongesteld wil je even voordoen hoe ik een tampon moet inbrengen duhh"

15 okt 2013, 14:10, geheimmeisje
30

menseennnnn! als je nog niej ongesteld geweest bent is je lichaam er nog niej klaar voor !

23 okt 2013, 16:10, alicia
31

help ik ben 15 jaar ongeslteld en heb seks gehad met condoom maar en zat blijkbaar een gaatje in de condoom dus ik. Ben nu zwanger,! Help me wat moet ik doen? Ik ben net klaar met zangerschapstest!

12 nov 2013, 22:11, §isa§
32

^hierboven:
Vertel het aan je moeder, hoe erg je het ook vind. Je moeder zal misschien wel teleurgesteld zijn maar je moet het vertellen. Ik ga er van uit dat je het kindje niet wilt omdat je nog maar 15 bent. Ga met je moeder naar een abortuskliniek. Daar kun je het laten weghalen. Het klinkt heel erg zielig en eigenlijk is dat het ook maar op zo'n jonge leeftijd moet je nog niet aan kinderen beginnen. En ik zo ook geen adoptie plegen want dat is denk ik nog moeilijker omdat je sws ook het kind 9 maanden moet dragen en je nog moet bevallen met alle pijn eromheen. Dus ga alsjeblieft naar je moeder!! Heel veel succes!
Xxx

13 nov 2013, 19:11, xMeisjeX
33

Kan je zwanger worden op je 10de als je nog niet ongesteld bent ik ben 10 en heb vandaag hele erge buikpijn gehad en wou het weten

2 feb 2014, 22:02, 10 jarige
34

Kan je zwanger worden op je 10de als je nog niet ongesteld bent mijn zusje is 10 en ze heeft vandaag hele erge buikpijn gehad en ik wou het dus ff weten.

2 feb 2014, 22:02, Help
35

Nee ik denk dat dat niet kan messchien is ze wel ongesteld aan het worden maar als ze geen seks heeft gehad is er geen kans dat ze zwanger is

2 mrt 2014, 14:03, DonutgirlXx <3
36

Hoi ik heb seks gehad maar ben nog niet ongesteld het is al een maand geleden heb ik dan nog kans dat ik zwanger bent

21 mrt 2014, 15:03, help
37

Ik ben dus 15, bijna 16 en ben ook nog nooit ongesteld geweest.. Ik heb nu wel al bijna 4 maanden een vriend en we hebben seks gehad. ik denk dat de kans heel klein is dat ik zwanger ben, maar ik maak me wel zorgen. zal ik voor de zekerheid een zwangersschapstest halen of is dat overdreven? hoe merk je eigenlijk dat je zwanger bent? x

14 apr 2014, 19:04, 15jarigmeisje
38

Beste meiden,

Ik ben een jongen van 15 jaar en ik ben nog nooit ongesteld geweest. Hoe kan dit? Dit is toch normaal :$$$

Ook kan ik niet verder dan een halve pink in mijn aars.. Is hier iets aan te doen? Een operatie ofzo :3

Groetjess girlss

18 apr 2014, 14:04, Jeboyyy
39

yooo

gisteravond heb ik geneukt met mijn beste vriendin. het rare is dat zij er helemaal wild van werd en ik helemaal niks voelde... Wat is het beste dat ik kan doen :ss
moet ik haar misschien een x slaan? Is dat opwindend ^^

Groetjessssssss x

18 apr 2014, 19:04, Naaijedochter
40

Ik wil het graag een keer doen maar heb geen vriendje !? En met mezelf vind ik saai

15 nov 2014, 20:11, iemand
41

Hey hoe uit ben je eigelijk staat er niet bij.
Maar je mag toch pas op je 18de seks hebben of eerder?

16 nov 2014, 23:11, anoniepjeXXL BIG PROBLEM
42

Ik ben 12 en een jonge wilt seks met mij moet ik dat doen?

8 dec 2014, 18:12, ik weet niks
43

eeey das helemaal niet erg niks om je zorgen over te maken, ik ben 11 en nog niet ongesteld maar ik wrijf af en toe dat geeft een lekker gevoel. daarom benik bang dat ik niet ongesteld word! help me moet ik me zorgen maken ja of nee??

19 jan 2015, 18:01, anoniempie
44

@ikweetniks nee man veels te jong!

20 jan 2015, 00:01, Gwn_Girl
45

Hooi k ben 13 en heb sekx gehad met iemand waar k veel van hou maar niet veilig😷en bn al sinds groep zes ongesteld en zit nu in de eerste k maak me zorgen en ben ook bang want op je 13jaar en dn al seks 🔫 is to bad maar ja kan et ook niey 1 2 3 aan mn moeder vertelle die zou schrikke willen jullie me helpe want k voel me hierdoor niet lekker in me vell

6 feb 2015, 00:02, Demiiiiii
46

Je moet gewoon gied oppassen voor je ongesteld bent want sommige mensen denken da dat volkomen veilig is maar het
Is dus bewezen dat je gewoon zwanger kunt worden

10 feb 2015, 15:02, Seksexpert👉👌
47

Ben nog niet ongesteld wil graag vingeren maar ben bang dat het gaatje te klein is hiervoor want als ik mijn vinger er in stop voelt het raar aan wat moet ik doen?

3 mrt 2015, 15:03, Wat moet ik doen
48

Wat gebeurt er als je je zelf vingert en je bent nog niet ongestelt is dat goed

11 aug 2015, 20:08, Naomi
49

Anoniempie,

Wat bedoel je met wrijven?

12 dec 2015, 11:12, Xxanoniem
50

Een vakantie vriendinnetje van mij had op vakantie een leuke jongen ontmoed zijn was toen. 13 en hij 15 hij wou HET doen maar zij wist niet zeker of ze het zou doe ze is nog niet ongesteld maar wat zou zij moeten doen in zon situatie ?????

30 apr 2016, 00:04, Vragen om hulp
51

Ok mensen ff voor de duidelijkheid;
•je kan seks hebben als je nog niet ongesteld bent geweest
•als je nog niet ongesteld bent geweest kan je zwanger worden
• als je ongesteld bent en seks wilt hebben moet je het altijd een condoom doen
• als je jezelf wilt vingeren maar je gaatje is te klein komt het doordat het nog niet uitgerekt is komt vanzelf wel.
• als je zwanger bent groeit je buik, ga je kotsen enz
• ik zou niet aan seks beginnen voor je 15e
• je kan ongesteld worden op je 18e dus je hebt nog alle tijd
• als je onder de 15 jaar bent en je bent nog niet zo lang ongesteld en je bent bang dat je zwanger bent omdat je een maand hebt overgeslagen is het meestal niet erg want je cyclus is nog niet goed, waardoor je nog wisselend ongesteld bent.

Voor andere vragen kan je altijd bij mij terecht!

30 apr 2016, 18:04, Hellolady
52

@vragen om hulp, dan moet ze het niet doen! Ze is nog erg jong, en om seks te hebben moet je het echt zeker weten!

30 apr 2016, 20:04, Sannee
53

Maar hoe weet je het dan zeker ??????

30 apr 2016, 23:04, Vragen om hulp
54

Hallo,
Alle meiden die al eerder een berichtje hebben gestuurd over leeftijd en ongesteld worden. GEEN ZORGEN! Ik ben zelf 16 1/2 en nog niet ongesteld. Door alle mensen om mij heen werd ik opgenaaid en bang dat er iets mis was, ik helemaal bang naar de dokter gaan. Is dus helemaal niets aan de hand, ik heb gewoon baarmoeder en alles erop en eraan, ik ben gewoon gruwelijk laat. Dus meiden maak je alsjeblieft geen zorgen geniet van je heerlijke tijd zonder ongesteldheid net zoals ik aan het doen ben! :-)
Groetjes uit brabant

31 aug 2016, 23:08, Xx
55

Ik ben 13 1/2 en ik vinger mij zelf vaak maar ik ben nog nooit ongesteld geweest en kan je door vingeren iets beschadigen? Want mijn zussen waren al met 12 ongesteld , En ik maak me er erg zorgen om of ik nog wel ongesteld word ~graag antwoorden~

3 okt 2016, 20:10, Anoniem
56

@anoniem hoevaak masturbeer je???

10 okt 2016, 21:10, Onbekend123345
57

Hey, zou iemand mij kunnen helpen? Ik heb dus sex gehad (veilig) en ik hoorde vorige week al ongesteld te zijn, en ik loop nooit uit. Ben ik zwanger?! Ik ben pas 15.. Heb lichte paniekaanvallen hier..
Xx

6 feb 2017, 20:02, Anoniemmmmmm

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.