Niet ongesteld maar wel bloedpropjes??

Als ik niet ongesteld ben heb ik af en toe wel eens last van bloedpropjes die er uit komen... Ik maak me hier best wel zorgen om is dit normaal en wat betekend dit??

Xxx chanel

18 apr 2017, Chanel


Reacties

plaats reactie
1

Hey ik weet het niet maar ik heb het ook

18 apr 2017, 19:04, .
2

Kan van alles zijn. De meest voorkomende oorzaken zijn (inwendige) aambeien of scheurtjes in de anus, maar ook darmproblemen kan een oorzaak zijn.

Kortom, er valt niets over te zeggen met deze informatie. Ik zou naar je huisarts gaan, die kan je verder onderzoeken en ook doorvragen naar andere klachten en/of medicijngebruik.

Je kan een bezoek aan je huisarts ook buiten je ouders om regelen, als je dat echt wil. Je huisarts heeft een geheimhoudingsplicht en zal het dus niet aan je ouders vertellen (er zij uitzonderingen dat het wel mag/moet) + je huisartsbezoek wordt vergoed vanuit de basisverzekering, zonder dat het je eigen risico aantast. Je kan dus naar een huisarts gaan zonder dat je ouders zien dat daar kosten voor gemaakt zijn en zo valt hen dit dus helemaal niet op.

20 apr 2017, 01:04, Timo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.