Niet naar school willen

Hoi allemaal nog 2 maanden en zomervakantie en ik ben helemaal klaar met school, ik was 2 weken ziek en daar kwamen nog eens 2 weken meivakantie op dus zowat een maand niet naar school gegaan, nu hebben mijn 'vrienden' mij laten vallen als een baksteen toen ik ziek was, nu heb n dus niemand en zit ook nog eens alleen in de klas en ik heb altijd hele lange dagen, ook nog alle toetsen heel veel, ik voel me nog steeds niet helemaal beter want als in 1 schooldag tot t 8e heb wat 16:10 is heb ik geen fut meer om te leren en kan ik om 18:00 wel in slaap vallen terwijl ik echt niet gek laat ga slapen, wat moet ik doen want ik wil alles behalve naar school....... Ik zit trouwens in 2 vmbo

4 mei 2016, Caitlin


Reacties

plaats reactie
1

Hoii Caitlin!!
Ga naar je mentor! Iemand uit me klas die is zelfs 3 maanden niet naar school gegaan en heeft toen ook afspraken gemaakt met de docenten en dat kan jij ook doen! Je komt er weer boven op! Je kan het meid! En als die "vriendinnen" je laten stikken zijn het geen vriendinnen! laat ze een poepie ruiken!

xx lolo

4 mei 2016, 11:05, LooLootjeexx
2

Dankjeewel, alleen m'n mentor is echt een gigantischee bitch die geen inlevingsvermogen heeft :( en nee ik overdrijf niet, naa jaa dat ene rare antwoord van die zogenaamde 'caitlin' ben ik niet xx

6 mei 2016, 01:05, Echte caitlin

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.