Niet mogen wat je echt gelukkig maakt

Hoi allemaal,
Mijn hele leven draait om dansen en nu wprdt er naast hiphop ook een moderne wedstrijdgroep opgericht, en mijn dansjuf wil mij er ook graag in hebben, maar er is een probleem want het mag dus niet van mn ouders. Ze vinden dat ik al te weinig thuis ben en ze vinden het te veel worden. Ik ben er echt kapot van. Wat moet ik doen??

6 sep 2017, Danseresje


Reacties

plaats reactie
1

Hey lieve Danseresje, zo stom van ze. Maar ik denk dat het is omdat ze zoveel om je geven. En ze willen niet dat je te veel sport misschien. Het is echt flauw, ik word daar ook heel boos om. Misschien kan je taken doen of heel lief tegen ze. Geef ze in ieder geval tijd om na te denken. Ik wil ook nog mer sporten. Niet om af te gaan vallen haha. Maar ik hou van zwemmen en daar wil ik op. Maar ik wil zoveel. Ik wil ook speelgoed, maar dat mag ik niet. Ik word altijd boos op de juffen en me ouders. Echt niet leuk dat je dat niet mag. Maar geef ze eerst tijd, en ze willen jou zien, omdat ze van je houden. 💋

6 sep 2017, 19:09, eefje eva ik heef eva mooiste naam
2

Danseresje,
Echt heel vervelend dat het niet mag van je ouders. Ik zit zelf op paardrijden en ik wilde springen, maar dat mocht eerst ook niet. Mijn ouders vonden het te gevaarlijk. Nou is dansen niet gevaarlijk maar het leidt wel af van andere dingen. Ik denk dat je ouders willen dat je ook tijd over hebt voor vrienden en huiswerk en natuurlijk voor hun. Het kan ook zijn dat je ouders het te veel geld vinden om meer uit te geven. Als ik jou was zou ik met je ouders praten en vertellen dat je het echt heel graag wil doen en vragen waarom het niet mag.
Succes!

6 sep 2017, 19:09, Cheril

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.