niet lekker in mijn vel

Hey, ik merk dat ik echt niet lekker in mn vel zit. Ik ben zo onzeker over me zelf, ik vind me zelf veel te dik. Ik probeer zo weinig mogelijk te eten, maar als ik dan toch te veel eet ben ik zo teleurgesteld in mezelf en zo boos. Ik vind mezelf zo lelijk. Ik heb soms echt totaal geen zin meer nergens in, geen school al moet ik leren wil ik het echt niet. Ik haal goede cijfers, maar alsnog ben ik niet blij met hoe ik het doe. Ik weet niet wat ik moet doen. Hoe kom ik hier uit, uit zo een gevoel en uit zulke gedachtes over mezelf? En dan denk ik soms wel wow ik zie er niet al te slecht uit, maar later op die dag denk ik van bestaat dr iemand die zo lelijk is als mij. En ik heb zo veel ruzies met mijn alles door mij weer. Ik word er niet goed van, ik word zo verdrietig gewoon en mijn moeder scheld me soms uit in die ruzies voor hoer. Ze trekt mijn broertje voor, alsof ik niks voor har beteken. En nee ik wil niet ergens anders gaan wonen, het is niet zo erg dat dat moet gebeuren. Het komt allemaal door mij, mijn vraag is dus wat kan ik doen om mezelf hier uit te helpen hoe kan ik mijn leven verbeteren?

19 nov 2017, onzekermeisje


Reacties

plaats reactie
1

Naar een psycholoog of je op iets focussen ga sporten/hardlopen en als je daarns iets eet moet jr denken heb ik wel verdiend

19 nov 2017, 20:11, Queen👑
2

ik denk dat ik je helemaal kan volgen in je verhaal ik vind mezelf ook te dik maar soms denk ik gewoon ik ben nu eenmaal zo

22 nov 2017, 16:11, fdfhdif;jksdlmdv
3

Lieve onzekermeisje, wat naar voor je. Ik was toen ik 12 ook wel onzeker, maar door in de spiegel ALLEEN je goede kanten te noemen word je blij. En door afvallen word je ook niet happy. Je moet gewoon blij zijn. Jij bent je lijf niet. Tips.
1, Let op goede kanten.
2, Ga niet dieten.
3, Ga eten, met wat je het lekkerste vind.
4, Praat met kindertelefoon.

23 nov 2017, 15:11, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.