(niet haalbare) dromen en seks

Hoi,
Ik ben 13 en ik heb een paar problemen:

1ik wil echt ontzettend graag een actrice worden in Amerika, maar ik heb het gevoel alsof ik dat niet kan vanwege het feit dat ik Nederlands ben. Oh trouwens ik weet dat heel veel mensen dit willen maar ik heb het gevoel alsof ik er voor gemaakt ben ofzo..

2 Ik wil heel graag seks. Ik weet het ik ben 13 (bijna 14), maar ik vind niet dat er 'regels' zijn voor wanneer dit kan en niet kan. Ik had laatst bijna een jongen gepijpt, maar toch niet gedaan omdat mn ouders binnenliepen..

3 Ik wil graag wat afvallen omdat ik me dan beter voel in mn vel en zodat ik me dan beter voel over mezelf. heeft iemand tips om dit te doen?

30 jul 2019, tekkie


Reacties

plaats reactie
1

beste,tekkie Waarom wil je het eigenlijk in Amerika worden? In Nederland worden ook wel goede films gemaakt. Er zijn wel een aantal Nederlandse actrices die het in Amerika hebben gemaakt, veder zijn er een boel andere buitenlandse mensen die het gemaakt in Amerika hebben zoals Mila kunis, Arnold Schwarzenegger, Rami Malek, Christhopher "Chris" Hemsworth en Tom Holland. Maar als je voor je droom wilt gaan zou ik het gewoon doen. Maar veel mensen denken dat ze gemaakt zijn voor acteren. Maar stel je wordt beroemd of gaat spelen in serie ofz dan moet je op passen met nep vrienden die jou alleen maar willen gebruiken ook als je helemaal voor acteren wilt gaan moet je veel voor opgeven.Maar hier wat tips om actrice te worden:
1 Ga netwerken in je omgeving voor goeie contacten.
2 Schrijf je in bij een acteerbureau.
3 Neem acteerlessen.
4 Heb geduld soms duurt het voordat je rollen krijgt aangeboden.
5 Wees uniek anders ben je net als de rest.
6 Wordt figurant, veel mensen zijn daar naar op zoek.
7 Probeer jezelf blijven te verbeteren.
Ieder doet het op zen eigen tempo sommige doen het pas op hun 16e sommige pas 20 jaar later ofz, het verschilt gewoon per persoon. Maar bedenk er zijn grenzen als je 4 bent en je hebt seks dat is niet oke dus ja er zijn grenzen. Maar doe het wel veilig als je het wilt doen en schaam je niet voor dat jij het op deze leeftijd doet. Doe seks wel als je het echt wilt. Wat is je bmi? Heb je overgewicht? Bij gezond gewicht of ondergewicht afvallen dat gaat je niet beter laten voelen soms ook slechter doordat je steeds meer wilt afvallen en dat slaat om in een eetstoornis. Gezond leven laat je wel goed in je vel zitten dus: gezond eten, weinig stress,geen hormoonverstorende producten gebruiken, genoeg slaap. elke dag bewegen en zo min mogelijk bloot staan aan radiatie. Succes en zeg maar als je meer advies wilt.

7 aug 2019, 10:08, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.