Niet aan willen komen

hooii,
Mijn ouders vinden dat ik te dun ben ‘geworden’ en ze willen dus dat ik aankom. Ze willen mij gaan wegen, maar dat wil ik absoluut niet!! Ik wil ook niet aankomen, want ik ben zo blij dat ik ben afgevallen. Ze zijn echt een soort interruptie voor me. Ook vroegen ze hoe het kwam dat ik zo was afgevallen en toen heb ik een domme smoes opgehangen, waar niks van klopt. Maar ik wil dus echt niet dat ze weten hoeveel ik weeg en ik wil ook echt niet aankomen (ondanks ik ondergewicht heb). Echt niet!!! Ik wil niet meer gaan eten, want ik ben helemaal gewend aan mijn lifestyle en ik ben blij met mijn gewicht. Help plz.. wat moet ik doen?

2 jun 2019, Xxx


Reacties

plaats reactie
1

Hee lieve Xxx,
Inderdaad is het klote! Ik heb dit ook gehad (alleen wou ik juist wel aankomen) en hoe moeilijk en stom het ook is zou ik eerst luisteren...
Andera ga je misschien in een kliniek.
(En geloof me dat is de hel!)
Als je niet luisterd ben je eigenlijk dus verder van huis.
Als je het heel moeilijk vind, zeg dat dan wel tegen ze.
Als je tips wil, ik ben er voor je!❤️

3 jun 2019, 07:06, Eva🖤
2

Ik snap dat je tevreden bent met je gewicht maar ondergewicht is vaak schadelijk voor je lijf. Ook ben je nog in de groei dus afvallen moet je zeker niet op eigen houdje doen. En zelf moet gewicht geen obsessie voor je worden, want dat verpest nogal je leven en ik zou eerlijk zijn tegen je ouders, want ze komen toch wel achter. Succes en zeg maar als je nog advies wilt.

3 jun 2019, 21:06, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.