Niemand op 1 iemand na weet dit

Hey. Bedankt dat jullie dit willen lezen. Ik weet dit niet zeker, maar volgens mij val ik op meisjes. Momenteel vind ik een meisje leuk, maar sinds ik dat een goede vriendin heb verteld heb ik het gevoel dat ik me veel meer aangetrokken voel door meisjes. Ik weet niet hoe ik dit anders moetuitleggen. Ik heb mijn beste vriendin een brief geschreven, omdat ik vind dat zij het moet weten. Maar hoe kom ik uit de kast tegen anderen? En wat moet ik dan zeggen? Ik ben bi, of: ik ben lesbisch, of: ik val op meisjes. Dus hoe in hemelsnaam moet ik uit de kast komen? Zelfs mijn ouders weten dit niet. En dat terwijl ik hun het meest vertrouw. Ze hebben altijd gezegd dat iemand van ons 3 (mijn broertjes en ik) op hetzelfde geslacht valt. Wat als dat niet 1 van mijn broertjes is, maar ik? Te veel vragen hierover, maar wil iemand ze beantwoorden? Ik ben net 3 maanden 13 btw.

22 jan 2020, ...


Reacties

plaats reactie
1

Tja als ik jou was zou ik idd een brief schrijven naar je beste vriendin enzo en daar gewoon in zetten dat je bi bent en met je ouders zou ik het gewoon rustig bepreken en ik hoop dat ze het begrijpen enzo 🤞

22 jan 2020, 20:01, Suc6
2

uit de kast komen is idd lastig maar as je het gedaan hebt ben je er blij mee geloof me.

15 mrt 2021, 09:03, IsOokLesbi

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.