Niemand begrijpt me hebben anderen ook dat ze niet worden begrepen ?

Ik ben zelf het liefst alleen en hou ook heel erg van privacy bijv.
-Dat niemand mij ziet.
-Dat mensen me met rust laten (word niet gepest ofzo)
-Dat mensen niet in mijn kamer komen
Alleen in mijn omgeving snapt niemand dat hebben andere ook dat ze om iets niet worden begrepen ?
Laat het me weten en BLIJF BIJ HET ONDERWERP

13 aug 2017, juliatje.


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Julia, dat heb ik ook. Herkenbaar, want ik vind het ook niet heel fijn als steeds mensen bij me zitten. Soms ben ik ook graag alleen in een kamertje. Maar kletsen vind ik wel leuk. Maar ik snap wat je bedoeld. Liefs Eva

13 aug 2017, 15:08, Eva
2

Jammer dat mensen dat niet begrijpen.

13 aug 2017, 15:08, juliatje.
3

hoi ik begrijp je niet heel erg. het is toch leuk. maar eva zij net dat ze je begrijpt. ik half ik wil wel op de wc zonder mensen.

13 aug 2017, 17:08, noah
4

Ik had wat duidelijker moeten zijn ik bedoel niet jullie , eva begrijpt me maar me famillie-vrienden niet.
En ieder ze eigen mening maar ik ben niet echt bepaald sociaal maar zo ben ik gewoon , een persoon die voor haar hele leven Nao heeft omdat het altijd in me hoofd blijft maar zich graag terug trekt op haar kamer (weet het dwaal af )
Maar zo ben ik.

13 aug 2017, 18:08, juliatje.
5

Sorry,ik kan je niet helpen. Ik vind het juist fijn als er mensen bij me zijn.

13 aug 2017, 19:08, Mai
6

Ik hoef geen hulp hoor en bedankt maar eigenlijk was dit een forum bedoeld voor mensen die ook door de omgeving niet worden begrepen maar alle ervaringen zijn welkom en ik vind dit juist interessant om te horen.

13 aug 2017, 19:08, juliatje.
7

Hey,
ik heb dit ook. Ik heb graag gewoon mijn eigen dingen te doen en in mijn eigen kamer wil ik NIET gestoord worden en eigenlijk soms op school ook niet. Ben een beetje een einzelganger soms. Maar ik vind het soms juist fijn om met anderen te zijn maar NIET in mijn kamer :)
XXX

14 aug 2017, 18:08, Ik gewoon weet ik veel
8

Het is helemaal niet erg om zo te zijn. Ik vind dat mensen er respect voor moeten hebben voor wat jij wilt. Je bent gewoon zo en dat moeten ze accepteren. Misschien kun je proberen dit duidelijk uit te leggen, zo voorkom je misverstanden en begrijpen mensen het beter.
Ik heb dit ook, het liefst trek ik me de hele dag terug op mijn kamer en zonder me een beetje af van mensen, ik hou van op mezelf zijn. Maar ik heb gemerkt dat door dat aan te geven mensen veel minder gekwetst zijn.
xx

15 aug 2017, 13:08, happy girl x
9

bedankt

15 aug 2017, 16:08, juliatje.
10

Hoi, ik heb het ook een soort van. Want ik wil eigenlijk niet alleen zijn, maar zo voel ik me vaak wel. Dit komt omdat niemand mij dus begrijpt en dan ben ik liever alleen dan dat mensen de hele tijd dingen roepen dat ik helemaal niet bedoel.

Lekker duidelijk dit😂 sorry
Maar ik begrijp je zeker

Xx danseresje

30 aug 2017, 22:08, Danseresje
11

Bedankt en rot voor , je veel sterkte.

31 aug 2017, 07:08, juliatje.
12

Veel van mijn vriendinnen begrijpen niet dat ik bepaalde dingen wil of doe en dat is nogal frustrerend.. maar daarom vertel ik het ze gewoon niet als ik zeker weet dat ze zo reageren.

3 sep 2017, 19:09, Cheril
13

Hee lieve Danseresje, ik heb ook eenzaamheid. Echt zo rot voor je. Ik zit ook alleen, of lang op de wc. Maar als iemand wil praten, dan word ik een beetje verlegen. Dan ineens wel. Maar soms zit ik bij kinderen die wel aardig zijn. Maar vaste vrienden heb ik niet echt. Maar soms wil ik ook wel alleen zijn. En ook niet graag in mijn kamer of ik noem het vaak ''zijnenstal''. Jammer dat het zo is. Wel fijn dat er ook kinderen zijn die elkaar begrijpen. Goed dat je dit forum hebt gemaakt Julia.

3 sep 2017, 20:09, Eva
14

Graag gedaan , sterkte

4 sep 2017, 07:09, juliatje.
15

Bedankt, jij ook.

4 sep 2017, 07:09, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.