Nergens zin in door ondergewicht!

Hoi
Ik ben de laatste tijd zo moe. En ik kan en wil niks meer. Ik wil soms weg van de wereld. En mijn haren zijn weg en mijn tanden zijn geel. En ik ben duizelig en doe gemeen. Ik ben rozig bleek. Ik heb wallen. En ik kan niet meer. Ik wil ook niks ik heb overal haar. Ik kreeg te horen dat ik een stoornis heb terwijl ik nog maar 13 ben. en zo jong terwijl de meeste 16 zijn of ouder. iedereen vind me raar. en toen zij iemand dan heb je zeker geen ana. Dat deed me echt wat. dat ik liever ana wil is gek. maar nu zie ik niks zitten. en ik vergelijk mijn steeds met de anorexia's of hele dunne meiden. ik wil ook zo dun zijn. Maar ik heb nao en dat wil ik dus niet. Ik ben ook zo moe. En ik heb heftige depressie. Dan ga ik kotsen. Ik kan niet eens 5 minuten lopen. Omdat ik een plank ben. Ik ben zo dun (5 kilo te dun) Maar ik wil echt 19 kilo ookal ben je dan allang dood. Ik vergelijk mijn steeds met hoeveel anorexia's er zijn en of ik de dunste ben en de beste. Maar ik ben mislukt en ik kan niks. Waarom willen we anorexia. Als ik hier zie ik heb die ziekte wil ik het ook weer. Ik wil uniek zijn. En ik kan echt niks. Zo enzaam en me vrienden haten me nu ook. X

25 aug 2017, Claartje


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Claartje,

jij bent goed zoals je bent. Sterker nog, je bent geweldig zoals je bent.
Lieve Claartje, goed dat je hulp zoekt. Ga alsjeblieft niet naar een site met anorexia dingen want je hoeft niet af te vallen. Eet gewoon gezond. Je wil geen wandelend skelet zijn en je hoeft niet jezelf te bewijzen. Je hoeft jezelf niet met anderen te vergelijken. Neem nou bv de video van Jiami. Wil je zoals E. eindigen?
Lieve Claartje jij kan alles. Jij bent uniek. En praat met je vrienden, dan haten ze je misschien niet meer en kunnen ze misshcien helpen. En als dat niet kan kan ik je helpen. Luister leuke muziek. Maak er het beste van. Please lieve schat je bent zo bijzonder zie dat nou in!

25 aug 2017, 22:08, doei!
2