Nergens zin in door ondergewicht!

Hoi
Ik ben de laatste tijd zo moe. En ik kan en wil niks meer. Ik wil soms weg van de wereld. En mijn haren zijn weg en mijn tanden zijn geel. En ik ben duizelig en doe gemeen. Ik ben rozig bleek. Ik heb wallen. En ik kan niet meer. Ik wil ook niks ik heb overal haar. Ik kreeg te horen dat ik een stoornis heb terwijl ik nog maar 13 ben. en zo jong terwijl de meeste 16 zijn of ouder. iedereen vind me raar. en toen zij iemand dan heb je zeker geen ana. Dat deed me echt wat. dat ik liever ana wil is gek. maar nu zie ik niks zitten. en ik vergelijk mijn steeds met de anorexia's of hele dunne meiden. ik wil ook zo dun zijn. Maar ik heb nao en dat wil ik dus niet. Ik ben ook zo moe. En ik heb heftige depressie. Dan ga ik kotsen. Ik kan niet eens 5 minuten lopen. Omdat ik een plank ben. Ik ben zo dun (5 kilo te dun) Maar ik wil echt 19 kilo ookal ben je dan allang dood. Ik vergelijk mijn steeds met hoeveel anorexia's er zijn en of ik de dunste ben en de beste. Maar ik ben mislukt en ik kan niks. Waarom willen we anorexia. Als ik hier zie ik heb die ziekte wil ik het ook weer. Ik wil uniek zijn. En ik kan echt niks. Zo enzaam en me vrienden haten me nu ook. X

25 aug 2017, Claartje


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Claartje,

jij bent goed zoals je bent. Sterker nog, je bent geweldig zoals je bent.
Lieve Claartje, goed dat je hulp zoekt. Ga alsjeblieft niet naar een site met anorexia dingen want je hoeft niet af te vallen. Eet gewoon gezond. Je wil geen wandelend skelet zijn en je hoeft niet jezelf te bewijzen. Je hoeft jezelf niet met anderen te vergelijken. Neem nou bv de video van Jiami. Wil je zoals E. eindigen?
Lieve Claartje jij kan alles. Jij bent uniek. En praat met je vrienden, dan haten ze je misschien niet meer en kunnen ze misshcien helpen. En als dat niet kan kan ik je helpen. Luister leuke muziek. Maak er het beste van. Please lieve schat je bent zo bijzonder zie dat nou in!

25 aug 2017, 22:08, doei!
2

Lieve doei! bedankt. Je bent echt een lieve geweldige meid.

26 aug 2017, 09:08, ckartje
3

Lieve meiden, meiden denken meer dan jongens. Meiden hebben ook meer spullen. Een jongen geniet gewoon en eet wat die wil. Maar je bent heus niet de enige, want hier zijn ook van die meisjes en die zeggen steeds ik heb anorexia. Dan vind ik het lief dat ze het willen delen, maar dan vergelijken veel zich ook met de Ana-groep. Meisjes vergelijken zoveel, met dun, dunner, dunste. En als je anorexia wil heb je net wat meer hulp dan gewoon nodig. Dan heb je 2 vliegen in een klap. Je wilt mager en uniek zijn en nog een stoornis. Zelf had ik vorig jaar een topic gemaakt om af te vallen. Ik wou 5 kilo verliezen. Maar nu ben ik juist te dun. Maar ook omdat ik groei. Want sommige anorexia-patiënten die maken gebruik van hun lange lengte. Of van hun bouw. Maar ik had ook op de Ana-site wat gestuurd. Die meiden zijn echt niet tof! Ze gaan mijn als anti-Ana uitschelden. En doen of ik onzin vertel. Ik wil hun heel graag gezond hebben ook doen ze zo gemeen. En ik weet dat het met de ziekte te maken heeft. Maar dan nog, ik wou helpen om de gevolgen te sturen. En met een eerlijke mening help je nog wat. Ik heb trouwens een topic over hulp. Dat ik jou kan helpen. De reactie van doei! is zo lief. Echt een hele lieve meid ook. Maar je moet vechten en niet vergelijken.

26 aug 2017, 09:08, Eva
4

09:57, ik heb nog wat verhalen die echt heel goed zijn. Ik kijk naar proud2be.
- Voor het meisje dat anorexia wil.
- Ik wil liever anorexia.
- Mijn niet gezien.
Zij is heel eerlijk. Wat niet ieder meisje is op 99 gram. Want hier zeggen ze ook ik heb anorexia. Maar wees eerlijk tegen jezelf en ons. Het is heus niet cool. En dan nog vertellen hoe laag je woog op het lichtste puntje. Maar dan denk ik aan mijn vriendin die dan weer geen ijs wil. Die wil ook zo licht wegen. Ik ben al van 2014 op deze site te vinden, en zij heeft het nu ook ontdekt. En ze krijgt zoveel zin om het na te doen. Ze wil ook zo dun zijn. En uniek. En ze is niet de eninge, want jullie zeggen zo snel dat je aan Ana leid. Terwijl je niet eens te horen kreeg van de dokter of deskundige. Als je het wil zeg het dan eerlijk. En wacht op de dokter wat die verteld. Nao of boulimia kan ook gewoon. Maar Ana's eten ook heel weinig. Maar zoek dan op proud2me op of hier op 99 gram. Maar zeker zijn hier kinderen van 11 die doen of ze 15 zijn en Anorexia hebben. Nao is nou niet zo bekent als Ana. Meiden hier oordelen zo snel. Geloof niet alles wat je ziet. Dit is anoniem. En niet iedereen met anorexia is dun. Trouwens er zijn dingen waar je je echt in moet verdiepen zoals: Armoede, mishandeling, pesten, de dood. Sorry dit is een deel van me menig. En dit heb ik van hoi of proud2me. Neem jezelf serieus. En zie je schoonheid in.

26 aug 2017, 10:08, Eva
5

Als je dat op een Ana site zegt worden ze boos omdat je het niet zegt in de Anti Ana box en dan word je bericht ook snel verwijderd omdat je het in de verkeerde box hebt gezet.
Ook al wil je ze helpen sommige willen geen hulp en al wil je iedereen anorexia vrij dat lukt gewoon niet.
En sommige zijn het er niet mee eens en iedereen heeft zen kijk op het leven als mensen zoo hun leven willen leiden laat hun gang gaan sommige zijn zo blij en sommige niet.
Ik stuur later nog wel me bericht af omdat me bericht nog niet klaar is.

26 aug 2017, 12:08, juliatje.
6

Ja ik begrijp je wel, maar ik wil niemand dood hebben. Daarom stuur ik het. Maar hun willen verder gaan, en ze geloven een stomme brief van Ana. Die maakt jonge kinderen onzeker.

26 aug 2017, 12:08, Eva
7

Wil iemand mijn helpen? Ik heb een probleem met een vriend van me, die zie ik niet meer. Zo heet het topic:
Een liefde of niet?

26 aug 2017, 13:08, Eva
8

Ik wil ook mensen helpen, alleen weet ik niet of ik het goed doe. Ik ben wel zelfverzekerd maar ik weet niet of ik mezelf ook begrijp. Eerst wou ik afvallen maar nu aankomen, en ik heb vaak ruzie met mijn moeder. Maar ik wil ook andere dingen bespreken om te helpen.
- Klimaat vervuiling.
- Pesten.
- Roken.
- Zelfmoord.
Alleen luisteren de meeste half, en dan zien de meeste het in. Maar dat vertel ik dan persoonlijk dan help je beter dan op een computer vertellen dat Ana levensgevaarlijk is. En zelfmoord is gewoon heel erg zielig. Met pesten zien ze het sneller in, maar soms niet. Maar persoonlijk en eerlijk is beter en je kunt er wat mee bereiken. Maar moet ik jou nog tips geven Julia? Tegen je nao.

26 aug 2017, 13:08, Eva
9

nee ik hoef geen tips **

*** dit bericht is aangepast door de moderator

27 aug 2017, 07:08, juliatje.
10

Ok

27 aug 2017, 08:08, Eva
11

Maar ik wil hun alleen helpen, straks gaan ze dood. En dan is het mijn probleem want ik zei niks. Ik ben echt #^%

27 aug 2017, 08:08, Eva
12

Ik snap het wel, dat zei ik ook. Maar het is niet fijn en dan loop ik te kijken hoe ze dood gaan. En dan is het mijn schuld, ik ben een mislukte. Ook weet ik dat ik zo perfect alles wil hebben. En perfect is ook een manier om anorexia te hebben. Ze zijn bang om te falen, dat ben ik ook. Maar ik ben tegen de dood of ongezond gedrag. Een zwakke ziekte. Je laten dwingen door de duivel (Ana). Stiekem hoop ik dat er eens iemand is die me helpt en snapt. De meeste oordelen zo snel, en denken gelijk aan anorexia. Maar dan zijn er nog ziekte's. Maar als ik ze niet help gaan ze dood. En het is dan mijn schuld en ook hun misschien. Maar ik wil geen mensen dood laten gaan en zwijgen over een leven verpesten. Ik ben dan dom en *#%*. Ik moet ook met mijn angsten en perfectionisme omgaan. Maar een eetstoornis krijg ik denk ik niet. Maar als ik een 7 haal wil ik een 9 of 10. Help!

27 aug 2017, 09:08, Eva
13

Gemma had last van chronische boulimia en anorexia. In een tijdsbestek van 18 maanden viel ze zo veel af dat de artsen haar nog 48 uur gaven… Ze was toen 14 jaar. Haar ouders zagen hoe snel ze afviel en checkten iedere nacht of ze nog wel ademd
De artsen zagen het somber in. Wilde Gemma het overleven, moest ze haar gewoontes drastisch aanpassen. Dat heeft ze gedaan. En met succes. Want Gemma overleefde de 48 uur – en die daarop, en daarop en daarop. Inmiddels is ze 22 jaar en alleen de foto’s herinneren nog aan die tijd. Haar ouders hebben haar door die zware periode heengetrokken. Nu ze van haar eetstoornis af is, ziet ze er beter uit dan ooit. En zo voelt ze zich ook. “Het is een geweldig gevoel.”

27 aug 2017, 09:08, Mels
14

EVA JE MOET ECHT MET IEMAND PRATEN OVER JE ANGSTEN HET IS HUN SCHULD NIET DE JOUWE DUS DOE NIET OF HET JOU SCHULD IS.

27 aug 2017, 11:08, juliatje.
15

Bedankt, fijn dat je mijn zo steunt. Ik durf alleen niet want ik schaam me voor me angsten.

27 aug 2017, 12:08, Eva
16

Ik eet steeds minder, waarom weet ik niet goed. Maar ik denk dat het door me buikpijn kom. Ik denk aan ongesteld ik weet niet of het gebeurt.

28 aug 2017, 06:08, Eva
17

#eetwatjewilalsjegezonddoetkomjeverder

30 aug 2017, 16:08, Mels

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.