Negatief/Positief

Hoi iedereen
Vaak heb je op deze site allemaal negatieve berichten, roddels en dingen die je wilt wat je beter zou willen. Nu zat ik is te denken om een topic te maken met allemaal positieve dingen aan jezelf.
Denk is aan wat je al hebt bereikt in je leven, wat je goed kunt, wat je mooi vind aan jezelf en noem het ook maar op. Duss plaats hieronder alle leuke dingen vanjezelf en laat mij maar is verassen!
Gr Stresskop

14 aug 2017, Stresskop


Reacties

plaats reactie
1

Leuk topic! Mooi dat je zo positief denkt!
Okee.. uhmm.. ik vind dat ik mooi haar en een mooi lichaam heb. Ik ben goed in.. geen idee niks😂 maar @stresskop.. vertel jij nu maar iets over JOU!😊

15 aug 2017, 15:08, Someone
2

Nou Oke @someone
Ik vind dat ik mooie 👀ogen heb en vind vanmezelf dat ik redelijk sportief ben 🏃🏻‍♀️En wat ik heb bereikt🤔 Is dat ik hier nu nog op aarde leef (na alle narigheid wat ik mee heb gemaakt) En ook inmezelf kan geloven dat als je er echt 100% voor gaat bijna alles goed komt.🙃
En tja... meer weet ik eigelijks ook niet,
ik hoop dat je er wat aan hebt
Gr Stresskop

16 aug 2017, 22:08, Stresskop
3

Ik vind dat ik eh... een heel mooi lichaam heb en ik vind het fijn dat ik gezond leef en heel veel sport. En ik ben aardig voor mensen,

17 aug 2017, 11:08, Poe
4

Ik kan alleen zeggen dat ik er trots op ben dat ik heel veel dans (al doe ik liever nog veel meer) en ben ik ben blij bereikt te hebben dat ik nu ook dansles mag geven.

31 aug 2017, 18:08, Danseresje
5

Ik ben erg blij dat ik zeer positief in het leven sta! Dat helpt me door te knokken door deze grote, boze, wereld.

31 aug 2017, 20:08, Tess

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.