nagelbijten help

Ik heb heel erg last van nagelbijten. Mijn nagels zijn nu heel erg kort, en er zit geen wit randje meer op. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Op een ander topic zag ik een cursus hiervoor. ( cursus-stoppenmetnagelbijten.jouwweb.nl) Heeft iemand hier ervaring mee. Ik durf het niet zo goed, en ik ben bang dat ze me raar vinden.
Wat denken jullie, wat moet ik doen?

30 mrt 2015, Leonie


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb geen ervaring met de cursus, maar vroeger beet ik ook vaak op mijn nagels. Ik heb het mezelf afgeleerd, maar als dat bij jou niet lukt, lijkt deze cursus me heel goed! En dat ze je raar vinden hoef je echt niet bang voor te zijn, daar is de cursus juist voor! Meerdere mensen doen het!

30 mrt 2015, 20:03, Lucyy
2

Of koop van die speciale antibite nagellak bij de Hema neutrale kleur doorzichtig

30 mrt 2015, 20:03, s
3

Bedankt, dan ga ik deze cursus zeker proberen.

30 mrt 2015, 21:03, leonie
4

ik ben gestopt met nagelbijten door uien op mijn vinger te smeren en dan ging het heel vies smaken BEUUUHH

30 mrt 2015, 21:03, JeWeetNietWieIkBen
5

dat lijkt me idd niet heel lekker haha. Ik heb me net opgegeven voor de cursus. Ik verwacht er alleen niet zoveel van omdat het gratis is, maarja

30 mrt 2015, 21:03, leonie

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.