Naaktfoto's!!! Help

Nu ik dit schrijf zit ik te huilen. Niet alleen omdat het 2 uur snacht's is maar ook omdat ik niet kan slapen door het idee dat ik vandaag naaktfoto's naar een jongen heb gestuurd die ik niet ken via Kik ik heb mijn hoofd niet bij die naaktfoto's laten zien maar wel een gewone foto. Nu ben ik bang dat het op internet komt en iedereen het kan zien. Ik durf het niet aan mijn ouders te laten zien.
Help!!!

Groetjes een bang en verdrietig iemand
(Meisje)

10 jun 2015, Meisje


Reacties

plaats reactie
1

Help!!! Sorry dat ik zo ongeduldig ben maar ik blijf er maar aan denken :(😭😭😭😭😭😭😭😭

10 jun 2015, 01:06, Meisje
2

Wat moeten we er aan doen?
Het is niet slim om je lichaam te delen op Internet ze kunnen er alles mee doen

10 jun 2015, 07:06, Lisa ik bn lisa
3

Ik heb mijn naam niet verteld maar ze konden mijn profielfoto wel zien.

10 jun 2015, 07:06, Meisje
4

Zolang je hoofd er niet opstaat is het niet zo heel erg.
Maar de volgende keer eerst maar nadenken voor je iets doet.

10 jun 2015, 08:06, Jaja
5

Bedankt heb er ook heel erg spijt van dat ik ooit zoeits doms heb gedaan. Snap ook niet waarom ik dat ooit deed

10 jun 2015, 08:06, Meisje
6

Je moet even beter nadenken voordat je wat stuurt. Je kent hem niet voor hetzelfde geld is het een vies oud mannetje. Met een beetje gelukt gebeurt er niks met de foto's, dat hoop ik voor je

10 jun 2015, 10:06, .
7

Heel erg bedankt voor de reacties. Heeft er iemand nog een idee hoe ik kan controleren if het niet op internet staat.

10 jun 2015, 14:06, Meisje
8

Dat kan je niet controleren.
Maar denk de volgende keer eerst na voor je zoiets doet.
Dat met de foto's wordt steeds erger.

Ik ben een meid van 17 en heb alles van kik, whattsapp, facebook, enz. de deur uitgedaan.
Heb nu thuis internet en mijn mail en een telefoon waar ik mee gebeld kan worden, zelf bellen en sms.

Slaap nu een stuk lekkerder.

10 jun 2015, 14:06, Jaja
9

mij is dat soort dingen al vaak gevraagd en een vriendin heeft het ook een keer gehad en toen werd ik gechanteerd. na een maand ging die jongen me opbellen en toen was ik heel bang en toen moest ik van een vriendin het aan mn ouders vertellen en nu heeft die een strafblad.

mijn tip: verwijder snel je profielfoto, en maak screens van zijn naam voor als je dat later nodig hebt

was je profielfoto wazig? want ze kunnen dat zo knippen en plakken op t naakte lichaam....

ik hoop dat het goed komt! ;0

10 jun 2015, 14:06, alicia
10

Alicia, goede tip, maar het heeft allemaal toch geen nut meer, ze had eerder moeten nadenken en nu komt ze door zichzelf in de shit. Er is al niks meer aan te doen, als ze haar hoofd erop wilden hebben, hebben ze dat allang gedaan.

10 jun 2015, 15:06, .
11

Dat je dit volgende keer niet moet doen en na denken voodat je iets stuurt hoef ik niet meer te zeggen heb je vaak genoeg gehoord 1 kleine tip ga niet op zoek naar die foto want als je die foto ziet ga je er nog meer aandenken dan hoe je dat nu doet probeer er zo min mogelijk aan te denken en te vergeten en als iemamd zegt ben jij dit op die foto zeg je gwn wat denk je zelf. Want als je die foto ziet en iemand vraagt je ben jij dit is het moeilijker om te liegen omdat je de foto al gezien hebt xx onzekremeid hoop dat je hier wat aam hebt

11 jun 2015, 06:06, onzekeremeid
12

Bedankt iedereen.

11 jun 2015, 07:06, Meisje
13

jaja klinkt meer als een verslaving.. je kun hem snachts gewoon uitzetten hoor.

22 jun 2015, 01:06, bikinigek
14

Je hoofd staat we tenminste niet op

25 jun 2017, 13:06, Iemand
15

Ik hoorde dat je je hoofd als profiel foto hebt (verander die naar een dier anders kunnen ze hem gebruiken)

2 sep 2017, 08:09, Idkwatikdoe
16

Je kunt er inderdaad niets meer aan doen het leed is geschied.
Maar enkele tips.
KIK is een anoniem chatprogramma ik heb het zelf ook. Gebruik als profielfoto een algemene foto bijvoorbeeld een foto van een dier of bloem, want je wilt anoniem blijven, toch.
Als je dan naaktfoto's verstuurd dan kunnen ze er niets mee.

2 sep 2017, 09:09, Chantie15
17

Goh, dat er op een topic van 2 jaar geleden geplaatst nog steeds reacties komen?

2 sep 2017, 18:09, Jaja

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.