Naakt poseren voor schilders.

Hallo allemaal,
ik ben een jongen van 18. Ik had afgelopen tijd het idee om eens een tijdje naakt te gaan poseren, het leek mij wel leuk als bijbaantje. Dan wilde ik graag voor mensen doen die mij dan schilderen. Ik heb een hele kleine piemel ( 2,5 cm) maar ik wil laten zien dat je dan ook gewoon naakt kan poseren. Het leek mij super tof. Echt een uitdaging. Dus ik ben gaan googlen en ik kwam op de site van een kunstacademie die zochten naar naaktmodellen dus ik had ze opgebeld en ze vonden het wel goed klinken, dus ze hadden me uitgenodigd om kennis te maken en wonderbaarlijk genoeg waren ze wel geïnteresseerd en na flink wat uitleg mocht ik voor de eerste keer komen. Het was een klas studenten van tussen de 16 en 18, allemaal net van de middelbare school kwamen ze. Het waren het meeste meiden maar ook een paar jongens, dat kan je ook verwachten bij een creatieve kunst studie. Toen ze allemaal klaar stonden in een kring kwam ik in het midden staan en kon ik mijn badjas uitdoen. Toen stond ik daar in mijn blootje, eerst werd er wat gelachen om mijn kleine piemel, maar als model moet je daar niet op reageren, ja, moet sterk in je schoenen staan. Het was ook best even wat hoor, twee uur duurde het, met pauzes tussendoor. Uiteindelijk heb ik de schilderijen ook gezien en ik vond de meeste best mooi geworden. Vinden jullie het stoer van mij? Zouden jullie het zelf durven?

7 jan 2021, Hans

Reacties

plaats reactie
1

Vind stoer, weinig durven het maar zelf zou nooit doen omdat ik me lichaam voor mezelf wil houden.

9 jan 2021, 22:01, Juliatje.
2

Toen werd je wakker? Ze zijn al ff dicht en ik zit daar op...

10 jan 2021, 01:01, Bikinigek
3

Bikinigek, waarom geloof je me niet, echt raar zeg. Er zijn genoeg naaktmodellen..... Zo raar is dat toch niet.

10 jan 2021, 08:01, Hans
4

omdat we al ff thuis zitten ik zit op die opleiding vriend...

10 jan 2021, 18:01, Bikinigek
5

Het is ook al wat maanden geleden hoor dar ik het gedaan heb... Ik had niks gezegd over wanneer ik het precies gedaan heb..... En war voor opleiding doe je dan precies?

11 jan 2021, 10:01, Hans
6

Hans je bedoeld dat je piemel 20 cm is? 2.5 cm is zeer zeldzaam en gemeen dat je daar grappen over maakt en nog liegt over je naam ook.

17 jan 2021, 13:01, Grietje
7

Ah ik snap m
Hans en grietje aaahhhh

18 jan 2021, 08:01, Bruh heb je aandacht nodig (ik wel)
8

Ontzettend leuk en moedig dat je dit doet! Zou het zelf ook zo doen!

30 sep 2021, 21:09, Wim
9

Ik merk wel duidelijk dat je het bericht plaatst om aandacht en eventueel credit te vangen. Eerst noem je de grootte van je piemel. Je eikel in slappe toestand is al meer dan 2,5 cm, dus je noemt enkel een (onmogelijk) kleine penismaat zodat het heel stoer van je lijkt dat je toch durft te poseren.
Het eerstvolgende is dat je noemt dat het vooral veel meiden van 16 tot 18 jaar er waren. Als mensen kiezen voor de kunstacademie zijn ze niet bezig met het naakt van het model, van het figuur wat er getekend dient te worden. Meisjes van 16 - 18 hebben vast al wel eens een piemel gezien. Als laatste concludeer je zelf dat mensen puur lachten om (de grootte van) je piemel.
Je wil zielig gevonden worden om de grootte, maar ook stoer omdat je het toch durft. Verlegen om aandacht dus!
En voor het geval je mijn reactie weer gemeen ofzo vind, moet je je eerst bedenken waarom je dit op 99gram zet.
Je had namelijk ook gewoon de vraag kunnen stellen of anderen het aan zouden durven naakt te poseren i.p.v. de onnodige nadruk leggen op je micro-penis.

3 okt 2021, 01:10, Hard maar waar

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer