Naakt in het zwembad wie heeft gedaan

Een vriendin van mij had laatst een zwemfeestje en haar ouders hadden toen de zwemhal afgehuurd in de avond. Haar ouders waren er zelf niet. Er waren zon 15 meiden in totaal uitgenodigd. Ik was iets later en toen ik daar binnen kwam lopen was iedereen net aan het zwemmen. Ik liep de hal in en we deden wedstrijdjes. 1 van de meiden stelde voor om elke keer als je verliest een kleding stukje uit moest doen. Omdat we met alleen maar meiden waren en er voor de rest niemand was stemde iedereen in. Op een gegeven moment waren we dus allemaal in ons blootje aan het zwemmen. Best een lekker gevoel al het water direct langs mijn spleetje en mijn blote borstjes. Hebben jullie ook wel eens naakt in het zwembad gezwommen of dat jullie bijvoorbeeld je zwemslip een keer naar beneden hebben getrokken in het diepe water?

12 mei 2017, 13oudmeisje


Reacties

plaats reactie
1

wij zwemmen gewoon op naakstrand

13 mei 2017, 23:05, bikinigek
2

wij hebben een zwembad en mijn vriendinnen en ik waren daar aan het zwemmen we vroegen aan elkaar wie wel eens bloot had gezwomen, niemand dus toen gingen we dat doen best wel een lekker gevoel

14 mei 2017, 19:05, xxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.